quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Moelie het volgende:
Dan ook nog maar een paar pareltjes uit de jongenslijst:
- Ai
- Biënvenido (hij was iig erg welkom!)
- Blaas
- Chimakaobimdi
- D'andre (broertje van D'ene?)
- Hai
- Helder
Blaas is een oud Hollandsche naam.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:53 schreef Moelie het volgende:
Dan ook nog maar een paar pareltjes uit de jongenslijst:
- Ai
- Biënvenido (hij was iig erg welkom!)
- Blaas
- Chimakaobimdi
- D'andre (broertje van D'ene?)
- Hai
- Helder
quote:
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:00 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Blaas is een oud Hollandsche naam.
Ik heb een tijdje geleden een intake met iemand gedaan die B l aa s J o b heette. Z'n roepnaam was B l aa s, z'n tweede naam J o b. Het duurde 'maar' een paar dagen voordat ik me af ging vragen hoe ie zich in Engeland voor zou stellen.
Oh ik dacht meer aan Hoi Hai en Houdoequote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Hoi en Hai lijken me Chinees of Koreaans. Ik hoop het maarAi waarschijnlijk ook.
Hoi, Hai en Ai, klinkt wel erg Kwik, Kwek en Kwak trouwens.
Ja, tuurlijk, maar die ambtenaren moeten de mensen zijn die een normaal verstand hebben en dus mooi *NEE* moeten zeggen tegen die oudersquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
of die ouders die hun kind zo'n naam geven natuurlijk...
mooi!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
De dochter van Aaf heet Rifka. Wat vinden jullie ervan?
ik moest echt heel hard lachenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik dacht meer aan Hoi Hai en Houdoe
en Justin-Kees.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:37 schreef trui het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
reminds me of Bennie Lam & z'n broer Constant
maar dat hoort dan weer meer in de categorie 'schaamnamen'.
Mag dat dan eigenlijk wel? Had namelijk wel gelezen dat een achternaam geen voornaam mag worden enzo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar die ambtenaren moeten de mensen zijn die een normaal verstand hebben en dus mooi *NEE* moeten zeggen tegen die ouders
Neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef trui het volgende:
bestaat die echt?
manlief had op z'n werk een keer te maken met iemand die G.F.T. Emmer heet. (geboren voor de GFT-emmers bestonden, dus hij / z'n ouders kunnen er ook niks aan doen, maar toch).
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:33 schreef trui het volgende:
bestaat die echt?
manlief had op z'n werk een keer te maken met iemand die G.F.T. Emmer heet. (geboren voor de GFT-emmers bestonden, dus hij / z'n ouders kunnen er ook niks aan doen, maar toch).
Ik heb een vriendin die Akke heet. Ik vind het ook heel leuk. Alleen had mijn moeder altijd een rijmpje:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:42 schreef Ssserpente het volgende:
Een collega van mij heet trouwens Akke. Leuk; lekker vrolijk!
Kennis van mij ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:42 schreef Ssserpente het volgende:
Een collega van mij heet trouwens Akke. Leuk; lekker vrolijk!
Het ironische vind ik dat het een typische naam is voor een personage uit de boeken van Grunberg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:43 schreef Poppedein het volgende:
Waar ik dan vooral een beetje moeite mee zou hebben nog is dat het "ka" gedeelte aan het eind van een naam zo gauw snauwerig wordt...
Het kan nogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn eerste idee bij 'Rifka' was 'hell no!', maar mijn gevoel is rap aan het omslaan. Ik vind het wel een toffe naam.
Hij doet maar! Ik vind het een mooie naam. En dat kan ik veilig vinden, want ik wil toch geen kind meer. Hooguit een keer een nieuw konijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:48 schreef Claudia_x het volgende:
Note to Sorbo: ik kwam pas op tv een stand-up comedian tegen met de naam 'Bengt' die zijn eigen naam belachelijk zat te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
Ik vind haar leuk!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:58 schreef Vlindur het volgende:
Uhuh. Dat vreselijk irritante betweter figuur
Ik vind het helemaal geen naam eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |