Mensen ontdekken ook eens ietsquote:
Was een garpje hoorquote:
Ik las: Mijn gat gaaptquote:
Mijn poesj ook hoorquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mijn poesj ook hoorPast jou ratje zelfs in
Gapende gatenquote:
Maar is normaal gesproken best liev enzo hoorquote:
*mompelt iets over crystal meth*quote:
Ik heb Sterretje (hoe toepasselijk) geïnterviewdquote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh oh cherso kwam vanochtend hier in t duuurrrpp vuurwerk verkopen!!!
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
oh oh cherso kwam vanochtend hier in t duuurrrpp vuurwerk verkopen!!!
happy birthdaaayquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
Die eindbaas van 'n Jokertje was 2 dagen geleden jarig, just like me
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb Sterretje (hoe toepasselijk) geïnterviewd![]()
http://frontpage.fok.nl/review/418527/1/1/100/interview-sterretje-aka-dj-tony-star.html
Dank dankquote:Op donderdag 30 december 2010 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
happy birthdaaay![]()
ik ben maandag jarig
81quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dank dankIk voel me wel echt een ouwe lul. Dat dan weer wel
Mevrouw Spaceinvaders word maandag hoe oud?
Hoe out is u dan?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:18 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dank dankIk voel me wel echt een ouwe lul. Dat dan weer wel
Mevrouw Spaceinvaders word maandag hoe oud?
Ben 21 gewordenquote:
Tijd voor een rijbewijs dusquote:
Eerst sparen, daar ben ik niet zo goed inquote:Op donderdag 30 december 2010 14:22 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben 21 geworden![]()
[..]
Tijd voor een rijbewijs dus
Ik heb ook een chronisch gat in mijn hand wat dat betreftquote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst sparen, daar ben ik niet zo goed in![]()
Naar het buitenland of nog in bed gok ik zo?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
waar zijn al die pubers? het is vakansieeeee
Man, wat een ouwe lul ben jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Koop een spaarlamp.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst sparen, daar ben ik niet zo goed in![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Koop een spaarlamp.
hhahaha, begrijp je hem?
Nee, leg uit!?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Koop een spaarlamp.
hhahaha, begrijp je hem?
Vakantie?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
waar zijn al die pubers? het is vakansieeeee
neequote:
quote:
Meid tochquote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
NOH mama moet naar huis komen.
Dadelijk moet ik naar de winkel FIETSEN
quote:Op donderdag 30 december 2010 14:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Man, wat een ouwe lul ben jij_!
Toen ik 20 werd vond ik het toch echt klote. Me leeftijd begon ineens met 'n 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu met die 21 voelt 't sorta hetzelfde. Alleen heb ik wel 't idee dat ik steeds dichter bij mijn einde kom
Hiphop met een boodschap, iets wat je niet vaak ziet
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
Vroegah moester lopenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
dichter bij je eindequote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Toen ik 20 werd vond ik het toch echt klote. Me leeftijd begon ineens met 'n 2Nu met die 21 voelt 't sorta hetzelfde. Alleen heb ik wel 't idee dat ik steeds dichter bij mijn einde kom
Ik ben lui en rechtsquote:
Is het zo extreem ver dan ofzo?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toen ik 18 werd ging er opeens een wereld voor je open. Je mocht je rijbewijs halen, je mocht alles. Maar dat soort leeftijd komen er niet meer aanquote:Op donderdag 30 december 2010 14:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Toen ik 20 werd vond ik het toch echt klote. Me leeftijd begon ineens met 'n 2Nu met die 21 voelt 't sorta hetzelfde. Alleen heb ik wel 't idee dat ik steeds dichter bij mijn einde kom
5 minutenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben lui en rechts![]()
[..]
Is het zo extreem ver dan ofzo?
Sowieso, zodra het huisje boompje beestje is, ben je praktisch gezien toch overledenquote:
kinderenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sowieso, zodra het huisje boompje beestje is, ben je praktisch gezien toch overleden
Huis heb ik alquote:Op donderdag 30 december 2010 14:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sowieso, zodra het huisje boompje beestje is, ben je praktisch gezien toch overleden
quote:
Die 16 en 18 waren nog echt mijlpalenquote:Op donderdag 30 december 2010 14:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Toen ik 18 werd ging er opeens een wereld voor je open. Je mocht je rijbewijs halen, je mocht alles. Maar dat soort leeftijd komen er niet meer aan
Als ik aan m'n ma zou vragen om me te brengen of de auto te pakken dr voor, zegt ze dat ik 'gvd maar eens niet zo lui moet zijn'quote:
Dingen zijn vockingquote:
Ik zit hier bij de ouders thuis gewoon zwaar alles te leechenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |