Tuuk welquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Kunde gij dat nie teruglezen dan als mod zijnde?
Zijn die hier dan nog?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tuuk wel
Maar dus spiesiejaal voor de niet-mods
Maar er staat nog steeds een spatie tussen de # en de 1000.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:28 schreef oh-oh het volgende:
Sorry dat het bijna een hele minuut duurde met dat nieuwe topic maar ik moest ff die haakjes fixen en zo
Kolere doe dr wat aan ipv te jankenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er staat nog steeds een spatie tussen de # en de 1000.
Een DOORN!
In mijn OOG!
AU!
Ja jezus fuck jonguhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kolere doe dr wat aan ipv te janken
Egnie?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is vrij, dus die mag heul niet janken
Tyfus hey, ga je dat nou nog aanpassen of wat?quote:
Ja als we op Greys moesten wachtenquote:
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tyfus hey, ga je dat nou nog aanpassen of wat?
Nee een bounty uit t vet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mojjuh een frikandel tussen je ogen?
Janken doe je maar op je werk....of morgenavond; als ik vol overgave Total Eclips voor je ga zingenquote:
Je had em net zo goed mee kunnen nemen, had je een postzegel bespaardquote:
Ja dan schiet ik vol. Van de emooooooosies.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Janken doe je maar op je werk....of morgenavond; als ik vol overgave Total Eclips voor je ga zingen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |