In de categorie wil je van je goud af, inderdaad. De datingsites zijn trouwens aardig goed vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:05 schreef djenneke het volgende:
Wil je een relatie? wat een dom wijf op de radio. Dat wilde ik even kwijt. Hoi.
Het lag op je Caps-lock, zeker?quote:
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Madmaster, ben jij diegene met dat kikkershirt?
op Cultura 24 of via de radio 2 webcam op de radio 2 site.quote:
ik kende hem niet, maar mijn god...wat een bak herrie is datquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat die cover van Guano Apes...?
Je ergeren aan de 3J'squote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Met echtgenote en neefje aan het Mens Erger Je Nieten. Wat moet je anders in een cafe?
zuipen !quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Met echtgenote en neefje aan het Mens Erger Je Nieten. Wat moet je anders in een cafe?
Ben er klaar voor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast m'n tudududu tududu dudududu oefenen..
Het origineel is zoveel mooier...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik kende hem niet, maar mijn god...wat een bak herrie is dat
Mij in ieder geval niet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef djenneke het volgende:
Waarom moet dit en van wie? Wie kan ik hiervoor pijn doen? Oog om oog etc... Nou? Wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |