In de categorie wil je van je goud af, inderdaad. De datingsites zijn trouwens aardig goed vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:05 schreef djenneke het volgende:
Wil je een relatie? wat een dom wijf op de radio. Dat wilde ik even kwijt. Hoi.
Het lag op je Caps-lock, zeker?quote:
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Madmaster, ben jij diegene met dat kikkershirt?
op Cultura 24 of via de radio 2 webcam op de radio 2 site.quote:
ik kende hem niet, maar mijn god...wat een bak herrie is datquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat die cover van Guano Apes...?
Je ergeren aan de 3J'squote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Met echtgenote en neefje aan het Mens Erger Je Nieten. Wat moet je anders in een cafe?
zuipen !quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Met echtgenote en neefje aan het Mens Erger Je Nieten. Wat moet je anders in een cafe?
Ben er klaar voor!quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alvast m'n tudududu tududu dudududu oefenen..
Het origineel is zoveel mooier...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik kende hem niet, maar mijn god...wat een bak herrie is dat
Mij in ieder geval niet...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef djenneke het volgende:
Waarom moet dit en van wie? Wie kan ik hiervoor pijn doen? Oog om oog etc... Nou? Wie?
Je zou maar zo'n mooie vrouw zijn geweest en dan maken ze zo'n gruwelplaat voor je. Ook niet echt een hommage te noemen.quote:
Dan zou Bert nu in slaap moeten vallen toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef WeezerButler het volgende:
De DJ zit als je het mij vraagt ook zwaar onder de kalmerende middelen...
Ik was het niet... ondanks mijn slechte smaak.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:19 schreef djenneke het volgende:
Waarom moet dit en van wie? Wie kan ik hiervoor pijn doen? Oog om oog etc... Nou? Wie?
Ze heeft het in elk geval niet mee hoeven maken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je zou maar zo'n mooie vrouw zijn geweest en dan maken ze zo'n gruwelplaat voor je. Ook niet echt een hommage te noemen.
Dat is waar. De Heere zij geprezen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze heeft het in elk geval niet mee hoeven maken.
Heeft iemand al een nummer over Lady Di gemaakt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze heeft het in elk geval niet mee hoeven maken.
Doodvallen? Rijden is nog logischer...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:21 schreef djenneke het volgende:
Reeds een klassieker... Hanneke, val dood.
Ja Therapy... grapjequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft iemand al een nummer over Lady Di gemaakt?
Elton John telt niet mee...
Dat vind ik zo onaardig. Vallen is veel vriendelijkerquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doodvallen? Rijden is nog logischer...
hehehe... scherp.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde na de dood van Lady Di.
Therapy? was twee jaar te vroeg...
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja Therapy... grapjeHusker Du !!!
Ik wist niet eens dat het een cover wasquote:
Doe eens gek.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:30 schreef CoJackso het volgende:
Ach, in de categorie Borsato, Meeuwis, vd Boom etc is dit toch wel een stukje beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |