Niks mis mee toch, goeie coverkeuzequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het een cover was![]()
![]()
wat een deceptie.
Hebben ze in Duitsland dan ook nog muziek zonder synthezisers gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:32 schreef djenneke het volgende:
Alphaville, duitse synthesizermeuk die ik stiekem leuk vind
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hebben ze in Duitsland dan ook nog muziek zonder synthezisers gemaakt
nee, en eigenlijk ook geen muziek, alleen maar meukquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb verzamelcd van Alphavillequote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb dat nummer toevallig thuis liggen.
Op de verzamel-CD '50 Jaar Studio Sport'.
Ja, maar dat mag waarschijnlijk al 65 jaar niet meer worden gedraaid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Voor al hun hits is een maxi-single toereikend, hoor.quote:
Hoe hadden Heino en Rex Gildo moeten doorbreken?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag waarschijnlijk al 65 jaar niet meer worden gedraaid.
Ah ja, die heb je natuurlijk ook nog. Maar dat soort muziek staat er gelukkig ook vrijwel niet in.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe hadden Heino en Rex Gildo moeten doorbreken?
Ik taai af, het is nu echt stervensdruk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Watermensen...is dit het goede moment om te linken naar www.waterboys.com, MadMaster?
Het is wel een heel groot schilderij hoor....quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wie was verantwoordelijk voor dat schilderij? Ik vind hem best wat hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |