Iedereen zou Kluts moeten hebben!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.
Valt wel mee toch, ik heb niet zo'n hele gangbare naam.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik héb Kluts niet. Dit wordt een speurtocht.
3 keer raden: Dat ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:30 schreef missbehavin het volgende:
Oh kluts, had jij nog met beetman overlegd eigenlijk?
Hoi.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
3 keer raden: Dat ben ik vergeten.
Ik schrijf nu een briefje dat ik op tafel leg als reminder. ( dit klinkt heel erg, maar ik ben serieus)
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb jij FB? Ga ik je zoeken. Als je FB hebt, heeft Q. je. Zo is hij.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik schrijf nu een briefje dat ik op tafel leg als reminder. ( dit klinkt heel erg, maar ik ben serieus)
Kluts moet iets met je overleggenquote:
En daar zit ik dan weer over na te denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.quote:
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gemiste kans, Godt!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oeps ik had Q vanwege die reden al verwijderd.
Zeer belangrijk topoverleg dus!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, we moeten vanavond dus ff overleggen wanneer we zombies gaan kijken met MissB.
En het wordt erger met de jarenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!
Ik sta erom bekend dat ik dingen meerdere keren vertel. Ook als iemand zegt: heb je al verteld.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige. Hoe vaak ik Rifoki wel niet opbelde met een "leuk verhaal joh!" en dat hij aan het eind van het verhaal zei: "Dit had je al twee keer verteld, inclusief alle details..". Ik ben niet alleen in mijn geheugenverlies!
Ik word gewoon door je strot geduwd!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeer belangrijk topoverleg dus!
Nou, nu wordt het idd al wat meer concreet!quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kijk maar wat jullie uit komt, ik vind het allemaal best.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Nou, nu wordt het idd al wat meer concreet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |