Ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je voelt je heel vies nu iedereen je heeft bekeken?
Zelfs mijn ex.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap het.
Q heeft ook echt iedereen op zijn FB
Naar mij natuurlijkquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Was goed te doen op de weg![]()
Nu weer in het o zo mooie Emmen. En ik ben nu alweer aan het bedenken waar ik nu heen kan gaan
Ik zal even filteren op 12 jarige limburgers om te kijken wie het is. Dat kunnen er nooit veel zijn.quote:
Dochter van een Fokster?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zal even filteren op 12 jarige limburgers om te kijken wie het is. Dat kunnen er nooit veel zijn.
Die heb ik zelfs op LinkedIn.quote:
Jawel hoor...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja verdomme, ga ik he-le-maal naar het FB van MissB om te kijken hoe L-E er ook alweer uit ziet, heeft L-E geen foto's....
Toch eentje inc peuterquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja verdomme, ga ik he-le-maal naar het FB van MissB om te kijken hoe L-E er ook alweer uit ziet, heeft L-E geen foto's....
Ik werk 3 dagen per week thuis...ook maar saai, niemand die om mijn grapjes lachtquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef El_Matador het volgende:
Yes! Niet naar kantoor vandaag, maar gewoon thuiswerken. Geen miniStallone op kantoor.
Ja hallo, ik sta ook in de lijst van Q hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef Godtje het volgende:
We kunnen wel een tournament doen. De leukste man en vrouw uit Q zijn lijst.![]()
Ik nomineer Q zijn zus
Kloptquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja hallo, ik sta ook in de lijst van Q hoor.
Anders ook nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik werk 3 dagen per week thuis...ook maar saai, niemand die om mijn grapjes lacht
Dat wel, maar wel lekker. Zeker met de sneeuw...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik werk 3 dagen per week thuis...ook maar saai, niemand die om mijn grapjes lacht
Dat heeft een reden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt
Je staat vaak zelfs bovenaan
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar mij natuurlijk![]()
Goeie middag
Ja maar, ja maarquote:
Is een lange rit, benzine is duur, moe, sorryquote:
Ik heb mijn FB altijd openstaan als ik op de laptop zit ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd aan het surfen bent.
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.quote:
Niemand die koffie voor mij haalt danquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ook niet, niemand lacht om jouw grapjes.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.
Vandaar dat ik ook niet buiten kom.
Het is al goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een lange rit, benzine is duur, moe, sorry
En dan Ez uitlachen met zn Enyaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Waarom zit ik met abba in mijn hoofd?
Heppieee nuw jierrrrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Omdat het bijna oud en nieuw is en dat vreselijke nummer van hen dan continu gedraaid wordt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Ff kijken of mijn gedachte klopt..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
ook mamma mia?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
En het nut van deze informatie is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.
Vandaar dat ik ook niet buiten kom.
Welke gedachte..?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ff kijken of mijn gedachte klopt..
Milf is de juiste omschrijvingquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ff kijken of mijn gedachte klopt..
Lach maar.quote:
Gimme gimme gimme....quote:
Mijn moeder had alles van ABBA.quote:
nu voel jij je minder alleenquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het nut van deze informatie is?
Hejje der meerderen dan ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
Ik krijg in ieder geval een heerlijk knuffelmeisje op bezoek vanavond.
Gedeelde smart is halve smart.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het nut van deze informatie is?
Stop iets anders in haar hoofd zo dat ze niet meer aan ABBA hoeft te denken.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
ook mamma mia?
misschien was die net op de radio? dit is niet leuk.,..
top 2000 a gogo...quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat het bijna oud en nieuw is en dat vreselijke nummer van hen dan continu gedraaid wordt?
Ah, heb ik gister al gezien ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Jeetje tijn... Jij bent misschien wel de ergste van allemaal hequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
Stop iets anders in haar hoofd zo dat ze niet meer aan ABBA hoeft te denken.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee..
Kijken of Beetman op van Binsbergen lijkt.
quote:
Voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gedeelde smart is halve smart.
En ja, nog een bak koffie.
Uiteraard!quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
jij klikt bij iedereen maar gewoon op ja?
En dan zeggen ze dat-ie ongevaarlijk is..quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Jeetje tijn... Jij bent misschien wel de ergste van allemaal he
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef JoeBravo het volgende:
disclaimer: [OUD] postMAAR? zijn hele hebben en houwen erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, heb ik gister al gezien ja.
Gimme gimme gimme your maaaan after midniiiight!
disclaimer: [OUD] postSneu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Bedoeld hij geen oordopjes dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
nu slaap ik niet meerquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
MAAR? zijn hele hebben en houwen eraf
ik wil die van jou niet, wil er een voor mezelfquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, heb ik gister al gezien ja.
Gimme gimme gimme your maaaan after midniiiight!
Dat denkt hij op de een of andere manier. Ik heb het al proberen te ontkrachten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou ik op Van Binbergen lijken dan ?
Ik bedoel een ander liedjequote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik geen Feyenoorder benquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat-ie ongevaarlijk is..
Toen ik je username zag, moest ik op de een of andere manier aan van Binsbergen denken...dus dacht dat jij ook zo n klein ventje bent met bril en studentikoos gedrag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom zou ik op Van Binbergen lijken dan ?
En dan bij mij alleen gluren...quote:
Nooit genoeg.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
hoeveel vriendjes heb je dan wel niet?
oeh, lekkerquote:
Als ik je nu nog toe ga voegen wordt het dubieus. Voor zover het dat nog niet was.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan bij mij alleen gluren...
ga maar eens graven in zijn kelderquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:03 schreef L-E het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat-ie ongevaarlijk is..
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik je nu nog toe ga voegen wordt het dubieus. Voor zover het dat nog niet was.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Toen ik je username zag, moest ik op de een of andere manier aan van Binsbergen denken...dus dacht dat jij ook zo n klein ventje bent met bril en studentikoos gedrag.
Prima lul, die van Binsbergen.
Het is een complimentquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denkt hij op de een of andere manier. Ik heb het al proberen te ontkrachten.
Jij en je zoontje zijn opeens Joods of moslim geworden?quote:
Dordrecht...remember Milly?quote:
Ja, want alleen joden en moslims worden besneden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij en je zoontje zijn opeens Joods of moslim geworden?
oh klein stukje vel eraf.... net of je beetje verbarand bent door de zon en gaat vervellen.. voel je niks van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je een importneger?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee, ook daar lijk ik niet op.
Het is een compliment dat je mij inschat als iemand die samenwoont met een of andere corpsbal?quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik je nu nog toe ga voegen wordt het dubieus. Voor zover het dat nog niet was.
disclaimer: [OUD] postZolang er bij de operatie niemand niest,komt het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Maak het gelijk nog ergerquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zolang er bij de operatie niemand niest,komt het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |