Dat heeft een reden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt
Je staat vaak zelfs bovenaan
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar mij natuurlijk![]()
Goeie middag
Ja maar, ja maarquote:
Is een lange rit, benzine is duur, moe, sorryquote:
Ik heb mijn FB altijd openstaan als ik op de laptop zit ja.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat je de hele tijd aan het surfen bent.
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.quote:
Niemand die koffie voor mij haalt danquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders ook niet, niemand lacht om jouw grapjes.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.
Vandaar dat ik ook niet buiten kom.
Het is al goed.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een lange rit, benzine is duur, moe, sorry
En dan Ez uitlachen met zn Enyaquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Waarom zit ik met abba in mijn hoofd?
Heppieee nuw jierrrrrrrquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Omdat het bijna oud en nieuw is en dat vreselijke nummer van hen dan continu gedraaid wordt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
Ff kijken of mijn gedachte klopt..quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja verdomme, ga ik he-le-maal naar het FB van MissB om te kijken hoe L-E er ook alweer uit ziet, heeft L-E geen foto's....
ook mamma mia?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef missbehavin het volgende:
En het nut van deze informatie is?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ik lijk nu een beetje op jou met mijn lip.
Vandaar dat ik ook niet buiten kom.
Welke gedachte..?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ff kijken of mijn gedachte klopt..
Milf is de juiste omschrijvingquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ff kijken of mijn gedachte klopt..
Lach maar.quote:
Gimme gimme gimme....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |