Ook een manier van afsprekenquote:Op dinsdag 28 december 2010 11:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Plak je een post it op je hoofd? Dan zie ik je daar
Ik moet zeggen dat ik hem ook niet zo vaak terugluister als ik met de vorige plaat deedquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:09 schreef Rahl het volgende:
Derde is een beetje een krimp-album bij mij. Ik vond hem eerst heel goed maar begin hem nu steeds minder te vinden. De lasting appeal van een Parels voel ik gewoon niet, bij geen enkel nummer.
Indeed, Utrecht is echt een van de tofste Nederlandse steden. Behalve Hoog Catharijne dan, wat een drama is datquote:
Is goed, moet ik er ook nog wat opzetten voor het geval er meerdere mensen met post-it rondlopen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Plak je een post it op je hoofd? Dan zie ik je daar
Ik ben een chick met jetsers en een cassettebandjest-shirt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:16 schreef neilpad het volgende:
[..]
Is goed, moet ik er ook nog wat opzetten voor het geval er meerdere mensen met post-it rondlopen?
Vandaag al de hele dag DJVT op shuffle.
Dank u. Er staan nog tickets op marktplaatsquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:14 schreef leRomein het volgende:
Veel plezier aan eenieder die vanavond naar de Effenaar gaat.
Het was idd baas. Wie zijn de gekste?quote:Op woensdag 29 december 2010 00:28 schreef neilpad het volgende:
Dat was best wel baas.
Veel tetten gezien maar helaas niet die van jouw Friekin.
Wij zijn de gekste!quote:Op woensdag 29 december 2010 00:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het was idd baas. Wie zijn de gekste?
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:05 schreef neilpad het volgende:
Had vantevoren van vrienden gehoord dat ze best matig waren live,
Vjezze zetten volgens mij verkeerd in, te vroeg of te laat ofzo. Daarna zeiden ze iets van: ik ga niet liegen voor je, dat ging fout, eerste keer dat we em live doen, oid. Daarna wel gewoon perfect inclusief wazig pruikje ofzoietsquote:Op woensdag 29 december 2010 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat was de faal van huilend naar de club?
Owja die ben ik idd vergetenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:31 schreef friekin_ het volgende:
Ze deden ook Shenkie nog
Ik vond het briljant. Echt. Moet alleen er wel bij zeggen dat het eigenlijk veuls te druk was. Uitverkocht staat gelijk aan sardientjes samengeperst etc.
Ik heb gewoon nog een biertje gepakt en gewacht.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:17 schreef mud.kip. het volgende:
Ik was gister ook in effenaar en vondt het echt briljant - vooral ook hoe ze crowdsurfend naar de bar gingen en vervolgens op de bar watskeburt speelden![]()
En ja, ach.. Het was inderdaad wel druk. Tijdens het optreden had ik daar geen problemen mee, maar bij de garderobe na afloop..
Ja alleen San Proper van The Dirt Machine was er.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:36 schreef neilpad het volgende:
San Proper. Normaal ziet het er zo uit: http://www.5daysoff.nl/artist/the_dirt_machine
Maar Tom Trago was er om de een of andere reden niet bij.
Ik vind het grote gedoe wat gevatter en scherper. Ook ideaal album voor een avondje chilling.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
Het Grote Gedoe> De Lachende Derde
wat jullie?
even hard ..quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
wat jullie?
Wat Mascini zegt, hoewel ik ze eigenlijk nauwelijks te vergelijken vind (mixtape/album).quote:Op donderdag 30 december 2010 15:54 schreef Suikeroom het volgende:
wat jullie?
De Lachende Derde is veel diverser qua genre, veel meer funk ook.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:23 schreef RedGuy het volgende:
Het Grote Gedoe is gewoon veel meer hiphop dan De Lachende Derde.
Anderhalf uur give or take. En dan nog dat waardeloze voorprogramma erbij.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:59 schreef Snuf. het volgende:
Morgen naar tivoli met mijn zusje, super veel zin in! Alleen weet iemand hoe lang het ongeveer duurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
Ik ga er heen, 24 feb in Tivoliquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik wilde eigenlijk gelijk na het concert nog kaartjes kopen voor de volgende keer in Tivoli, maar was al uitverkocht! Nu alleen nog in het noorden des lands, mij te ver.
waar kan ej die vinden dan. Op youtube kan ik m niet vinden namelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef VeX- het volgende:
Die clip van Electrotechnique is weer als vanouds eigenzinnig.
Dat bestaat toch heul niet meerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:33 schreef Slickk het volgende:
Zonet op TMF, altijd mooi.
(Nee, alleen als ik brak ben kijk ik TMF)
Jammer genoeg wel, gedeeld met CC nu..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:54 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Dat bestaat toch heul niet meer
nog niet geluisterd, maar kan alleen maar goed zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:55 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Seymour Bits mixtapegodverdomme hard
http://www.magnetronmusic.com/#/news/seymour-bits-mixtape
met part 1 bedoel je die nieuwjaarsmix van bas? die is idd ook fijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
nog niet geluisterd, maar kan alleen maar goed zijnPart 1 klinkt ook wel chill
linksboven op de albumcover. pt1. Dat schept de verwachting van meerdere delenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef fyah het volgende:
[..]
met part 1 bedoel je die nieuwjaarsmix van bas? die is idd ook fijn
quote:Op woensdag 16 februari 2011 01:21 schreef Slickk het volgende:
Ik heb de mix nog niet geluisterd maar ik zag ook dat er werk van Le Le in zit en ook iets van nieuwe, onbekende tracks. Dus, nieuwe onbekende tracks van Le Le of dat niet?
quote:============================================================================
Seymour Bits Remixmix Part.1
============================================================================
Rick James - Cold Blooded (Seymour Bits Remix)
Seymour Bits - Spectacular (Unreleased Alt Version Edit)
Le Le - Disco Monster (Seymour Bits' Subsonic Monster Remix)
Caged Baby - Disco Biscuit (Seymour Bits Remix)
Tyken feat. Awa - Helplessly Falling (Seymour Bits Remix Alt Version)
Tyken feat. Awa - Helplessly Falling (Seymour Bits Remix Instrumental Edit)
AKA The Junkies - Konijntje (Seymour Bits Remix)
Krause - No Guts No Glory (Seymour Bits Remix)
Magnus - French Movies (Seymour Bits Remix)
Seymour Bits - Funk Shot (Unreleased Live Edit)
Sounds Like Water - Universe (Seymour Bits "cannot be found" Remix)
Marchand - Starlove (Seymour Bits Remix)
============================================================================
http://giel.vara.nl/Mega-Top-50-Covers.821.0.htmlquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gisteren bij 3fm deden ze een cover van Ducksauce.
Legendarisch. Iemand daar een linkje van?
ik was geloof ik 45 minuten van te voren in Tivoli en ik stond helemaal vooraan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Hoe laat moet je er vanavond ongeveer zijn als je nog een beetje een goede plek
Wil hebben? Het begint om 20:30
De Jeugd was echt lekker bezig in Tivoliquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik was geloof ik 45 minuten van te voren in Tivoli en ik stond helemaal vooraan.
Ik was 6 januari maar was episch jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:21 schreef leRomein het volgende:
[..]
De Jeugd was echt lekker bezig in Tivoli
Haha, daar stond ik bijna onder:pquote:Op zondag 27 februari 2011 04:21 schreef Slickk het volgende:
Het was erg geweldig.Was van plan om vooraan te staan maar we stonden helemaal bovenaan, mooi uitzicht en het hele publiek mee.
Vjezze Fur; 'Ik wil van de hoge duikplank!'
Oftewel, hij wou stagediven van de speakersGeweldig.
Top optreden.
Waarom niet?quote:
Ik denk dat ik een vermoeden heb waarom, en ben daarom blij dat ik niet gegaan ben. Beter stonden ze in Simplon.quote:
Geniaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef Maravilla het volgende:
[..]
http://giel.vara.nl/Mega-Top-50-Covers.821.0.html
Hier staat 'ie bij.
Naast dat de kwaliteit van de muziek niet geweldig was in Oosterpoort (bijna onverstaanbaar soms), zou ik het niet weten.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een vermoeden heb waarom, en ben daarom blij dat ik niet gegaan ben. Beter stonden ze in Simplon.
Ik heb ze een keer gezien in Simplon, dat was geweldig. Leuke mensen (gemiddelde leeftijd 20+), goede sfeer, lekker klein zaaltje. En ik heb ze een keer gezien in de Oosterpoort. Sfeerloze kutzaal, TMF-publiek(gemiddelde leeftijd 15), kutgeluid. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:28 schreef Slickk het volgende:
[..]
Naast dat de kwaliteit van de muziek niet geweldig was in Oosterpoort (bijna onverstaanbaar soms), zou ik het niet weten.
Oh, ik was blij verrast door het publiek in Oosterpoort eigenlijk. Vanaf het eerste nummer stond de hele zaal te springen en verder ook iedereen meedoen met de dingen die DJVT deed.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer gezien in Simplon, dat was geweldig. Leuke mensen (gemiddelde leeftijd 20+), goede sfeer, lekker klein zaaltje. En ik heb ze een keer gezien in de Oosterpoort. Sfeerloze kutzaal, TMF-publiek(gemiddelde leeftijd 15), kutgeluid. Verschrikkelijk.
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:46 schreef Slickk het volgende:
Ik zag ook een aantal gezinnen zitten of een vader met zoon.
En dat is gelijk negatief?quote:
Naja ik voel me dan gelijk wat minder thuis ofzo. Zelfde met al die TMF pubertjes. Heb niet het idee dat ik met gelijkgestemden ben dan, en dat bevalt me altijd wel bij concerten/feestjes.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
En dat is gelijk negatief?Zolang ze maar niet vooraan gaan staan en zeuren of het even wat rustiger kan als je wat enthousiast bent
Hmm, ik begrijp het wel een beetje. Voor mij was dit meer een optreden/concert dan een feestje en daar had ik mij ook op 'ingesteld'. Had ook niet de behoefte om vooraan te staan bijvoorbeeld, bij feestjes ben ik het liefst in de drukke menigte en kom daar nooit meer weg.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:52 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Naja ik voel me dan gelijk wat minder thuis ofzo. Zelfde met al die TMF pubertjes. Heb niet het idee dat ik met gelijkgestemden ben dan, en dat bevalt me altijd wel bij concerten/feestjes.
ik was ook bij beide. En daarom was ik er nu ook niet meer bijquote:Op maandag 28 februari 2011 01:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik heb ze een keer gezien in Simplon, dat was geweldig. Leuke mensen (gemiddelde leeftijd 20+), goede sfeer, lekker klein zaaltje. En ik heb ze een keer gezien in de Oosterpoort. Sfeerloze kutzaal, TMF-publiek(gemiddelde leeftijd 15), kutgeluid. Verschrikkelijk.
Eigenlijk is de Jeugd van Tegenwoordig helemaal niet mijn muziek, maar ik kon er goedkoop heen dus dan verdienen ze wel een kans. Plus ik heb dit topic gelezen en daarin worden ze toch wel vaak omschreven als geniaal. Wat ik van het concert vond?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:21 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zag ook een paar meisjes op wat stoelen zitten die de hele tijd met hun mobiel bezig waren, vond ik ook wat raar.
Hopen dat ik ze dan eindelijk eens kan zien. Vorige optredens in Groningen steeds gemist door andere verplichtingenquote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef MCH het volgende:
Voor de Groningse liefhebbers![]()
Op 5 mei zijn ze gratis te zien op het bevrijdingsfestival
quote:
Dat was inderdaad geweldigquote:Op maandag 28 februari 2011 14:03 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb ze nu 4 of 5x live gezien en het beste vond ik ze absoluut 2 jaar geleden, tijdens de MagnetronMusic labelnight in ParadisoDaarna Simplon.
Ben erbij vanavond. Heb de kaartjes nog van toen het 17 december afgelast was.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:07 schreef WeirdWestMan het volgende:
Zijn er nog mensen die vrijdag ook naar Hedon gaan?
Ik zal je een geheimpje verklappen: de rest van het album is ook kankervetquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom kom ik er nu pas achter hoe vet Sterrenstof/Hollereer/Zo Volwassen, Zo Beleefd zijn?!
![]()
![]()
Ik vind De Lachende Derde maar matig , alleen Aldiedingen en Sterrenstof luister ik nog regelmatig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:38 schreef rew- het volgende:
Dacht zelf toen sterrenstof uit kwam "ah nee he, geen zoetsappige meuk alsjeblieft" maar het album is echt dikke awesome! Met als uitblinkertjes Papa is thuis / Zilt / De broer van edwin!
Net als dezequote:Op zondag 13 maart 2011 20:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik vind De Lachende Derde maar matig , alleen Aldiedingen en Sterrenstof luister ik nog regelmatig.
Dit was nog eens echte pure genialiteit:
http://www.ako.nl/product(...)=1491769536952099842quote:Wat zeggen die gasten eigenlijk? Iedereen wil het meezingen, maar niemand weet écht wat De Jeugd van Tegenwoordig zegt - laat staan wat ze ermee bedoelt. Het Handboek der Jeugd brengt daar verandering in. Sinds hun stormachtige entree in de Nederlandse muziekscene is hun naam een begrip. In vijf jaar tijd hebben P. Fabergé, Vieze Fur en Willie Wartaal en de Neger des Heils drie cd's gemaakt, en muziekgeschiedenis geschreven. Hun teksten zijn echter nog nergens vereeuwigd, terwijl De Jeugd de Nederlandse taal onmiskenbaar heeft verrijkt. Op internet circuleren de meest uiteenlopende versies van teksten van hun nummers, maar het Handboek der Jeugd biedt de enige juiste.
Beetje jammer jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:38 schreef VeX- het volgende:
Zo wordt het wel een beetje een uitgemolken gimmick.
Laat ze maar platen maken.
Intermegalaktisch toch?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef jna het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe sommige mensen "internagelactisch" verstaan
Ik heb nooit begrepen wat hij zei, enlighten me pleasequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef jna het volgende:
Omdat de tekst dan ergens op zou slaan? Omdat ze dat ook zingen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:33 schreef jna het volgende:
Uh nee, het is leuk bedacht maar het is toch echt intermegalaktisch.quote:Op zondag 17 april 2011 19:03 schreef Roi het volgende:
[..]
Omdat de tekst dan ergens op zou slaan? Omdat ze dat ook zingen?
quote:Op donderdag 28 april 2011 17:53 schreef HipHopDesk het volgende:
Fff eerlijk, de jeugd van tegenwoordig zijn heel erg goed met slecht rappen... en dat doen ze nog goed ook.
Bedankt voor deze, wederom geweldige, bijdrage aan het DJVT-topic.quote:Op donderdag 28 april 2011 18:50 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
Ohhh je kan er niet mee eens zijn maar daar staan ze zelf voor,
Your Welcome.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:04 schreef leRomein het volgende:
[..]
Bedankt voor deze, wederom geweldige, bijdrage aan het DJVT-topic.
Aldiedingen kwam in Studio Voetbal langsquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef VeX- het volgende:
Komen ze met een van de minder nummers op het album.
Waar blijft Aldiedingen?!
Haha geweldig!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:49 schreef Slickk het volgende:
Faberyayo is in de studio voor LeLe, dat soort dingen hoor ik graag. (zie twitter.com/faberyayo)
Het is 100% zeker internagelaktisch.quote:Op zondag 17 april 2011 19:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Uh nee, het is leuk bedacht maar het is toch echt intermegalaktisch.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Het is 100% zeker internagelaktisch.
Intermegalaktisch slaat toch helemaal nergens op...
hier bij 43 secondequote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:38 schreef Slickk het volgende:
Als de uitspraak 'intermuh' is, hoe kun je dan ooit "internah" verstaan?
Internagelaktisch wel?quote:Op donderdag 19 mei 2011 01:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Goed, bij deze kan die discussie dus gewoon onder de bank.quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:12 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hier bij 43 seconde
http://giel.vara.nl/Video(...)5e972d36e211b0e1f520
Ik heb momenteel niet de beschikking over geluid op mijn computer dus daar kan ik (helaas) nog niet over oordelen ):.quote:
en IPA ?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef neilpad het volgende:
LOL van welke TV-serie is dat begin van Heftig ook alweer?
Ik vind 'm érg fijnquote:Op zondag 5 juni 2011 14:41 schreef Shinji-Ono het volgende:
http://www.patta.nl/index.php/blog/634/
Link drop.
Dat hele nummer is geweldig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:17 schreef Mascini het volgende:
Die lyrics van Bertje trouwens, geniaal: Bertje was een hoopje haar, in een afvalputje, benen oksels armen, en een beetje kutje
Had deze gezien ja, ik vind hem zeker niet verkeerd maar bij lange na niet zo interessant als het origineel (uiteraardquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef fwokker het volgende:
Is deze hier al langs gekomen? Covers doen mij vaak niet zoveel maar deze is wel erg fraai.
Alleen lyrics van de drie albumsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef Mascini het volgende:
is het handboek der jeugd echt alleen teksten, of is het meer dan dat? als het alleen lyrics is is het mij het geld niet waard ...
Klopt, en voor de intermegalaktisch naysayers:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
In 't handboek staat het wel zo trouwens.
"Negerinnen aan de winti het wordt ze teveel"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:48 schreef Mascini het volgende:
zou iemand met het handboek even kunnen posten wat ze in Nog Lang Niet zeggen, na 'negerinnen aan de wiet'? Ik versta 'ieh t wordt te veel', maar geen idee in hoeverre dat klopt ...
Alleen teksten ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:46 schreef Mascini het volgende:
is het handboek der jeugd echt alleen teksten, of is het meer dan dat? als het alleen lyrics is is het mij het geld niet waard ...
Zeer terecht dat dat er niet in staat.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Alleen teksten ja.
Had ook gedacht dat erin zou hebben gestaan wat ze nou met bepaalde woorden bedoelden, maar dan nog voor nog geen 10 euro is het best oké, nu weet je iig zeker dat je de goede teksten hebt
Ja kwam ik ook al tegen maar alsnog :s:s:squote:
:s:s:s:squote:Op woensdag 22 juni 2011 07:03 schreef Mascini het volgende:
[..]
Ja kwam ik ook al tegen maar alsnog :s:s:s
Ligt het handboek trouwens gewoon in iedere boekenwinkel of alleen in de AKO of alleen online bestellen of hoe zit dat?
Ik heb het gewoon bij de lokale boekenwinkel gekocht, moest wel besteld worden :Squote:Op woensdag 22 juni 2011 09:16 schreef Mascini het volgende:
:s:s:s
Bij AKO uitverkocht, maar hopelijk vanmiddag weer.
eind juli volgens Sef.. hij was al af maar SiroJ kwam nog met een ''gruwelijke beat'' die er perse ook op moestquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Waar blijft die SLB Moneygang mixtape?!
ik heb t album van SirOJ (Goed Ontmoet) gechecked en vette beats maken kan hij zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
eind juli volgens Sef.. hij was al af maar SiroJ kwam nog met een ''gruwelijke beat'' die er perse ook op moest
Nicequote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Slickk het volgende:
Nieuwe clip van Seymour Bits aka Neger des Heils aka Bas Bron.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Slickk het volgende:
Kijk op 1:37quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:35 schreef Slickk het volgende:
Volgens mij bedoelt hij zichzelf ermee.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef fyah het volgende:
Wat bedoelt wiwa met bougieboy? Of wat zegt ie? In flap flap bijv
quote:Hij komt naar je stad toe
Jullie weten waar ik het over heb
De enige, de echte, Bougie Boy
Kip twintig Willes, Wiwa
Daar staat ie dan
Ja, maar waar komt die naam vandaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij zichzelf ermee.
In Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard zegt Vjèze ook:
[..]
Ik gok:quote:
quote:A black person, typically from the ghetto.
Denk ik ook, ook omdat hij zich totaal niet profileert als een of andere ghetto gangsterquote:Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef knnth het volgende:
Gezien de uitspraak (boegie vs boedjie) lijkt me de variant van Mascini me waarschijnlijker ...
Die is waarschijnlijker inderdaad. I stand corrected.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:19 schreef Mascini het volgende:
"Bougie is an American urban slang term (pronounced "boo-jee" or "boo-zhee") that means up-scale, fancy, high-class. It comes from the adjective "bourgeois," which means upper-class, and connotes excessive materialism without authentic substance."
Kan het ook zijn ...
Achja, dat kun je bij zo'n film ook wel verwachten op zich.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:15 schreef RedGuy het volgende:
Dat nummer is dus echt op kinderen gericht.
Jammer.
Yes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:35 schreef Suikeroom het volgende:
deze is wel lekker![]()
http://soundcloud.com/faberyayo/faberyayo-in-the-lucht-15-kop
Van wat ik van die kinderprogramma's gezien heb is dat wel minder een geval van money maken dan die smurfen shitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:50 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan t wel waarderen. Vind het ook wel tof om Wiwa in een kinderprogramma te zien. Je moet toch monnie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |