Volgens mij bedoelt hij zichzelf ermee.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:55 schreef fyah het volgende:
Wat bedoelt wiwa met bougieboy? Of wat zegt ie? In flap flap bijv
quote:Hij komt naar je stad toe
Jullie weten waar ik het over heb
De enige, de echte, Bougie Boy
Kip twintig Willes, Wiwa
Daar staat ie dan
Ja, maar waar komt die naam vandaan?quote:Op zondag 10 juli 2011 23:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij zichzelf ermee.
In Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard zegt Vjèze ook:
[..]
Ik gok:quote:
quote:A black person, typically from the ghetto.
Denk ik ook, ook omdat hij zich totaal niet profileert als een of andere ghetto gangsterquote:Op maandag 11 juli 2011 17:20 schreef knnth het volgende:
Gezien de uitspraak (boegie vs boedjie) lijkt me de variant van Mascini me waarschijnlijker ...
Die is waarschijnlijker inderdaad. I stand corrected.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:19 schreef Mascini het volgende:
"Bougie is an American urban slang term (pronounced "boo-jee" or "boo-zhee") that means up-scale, fancy, high-class. It comes from the adjective "bourgeois," which means upper-class, and connotes excessive materialism without authentic substance."
Kan het ook zijn ...
Achja, dat kun je bij zo'n film ook wel verwachten op zich.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:15 schreef RedGuy het volgende:
Dat nummer is dus echt op kinderen gericht.
Jammer.
Yes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:35 schreef Suikeroom het volgende:
deze is wel lekker![]()
http://soundcloud.com/faberyayo/faberyayo-in-the-lucht-15-kop
Van wat ik van die kinderprogramma's gezien heb is dat wel minder een geval van money maken dan die smurfen shitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:50 schreef Catch22- het volgende:
Ik kan t wel waarderen. Vind het ook wel tof om Wiwa in een kinderprogramma te zien. Je moet toch monnie maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |