Goeie clip inderdaad.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
ik vind de muziek niks, maar op 1 of andere manier, voel ik me toch aangetrokken...
Ik heb mijn handen toch om mijn penis heen geslagen..ik raak niks aan.quote:
Ik denk dat jij 51 kilo weegt. Gokje.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:29 schreef ainoo het volgende:
gazpach je moest nog reageren op mijn liedjedie vond ik wel voor jou
ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:29 schreef Driepink het volgende:
november rain solo, ben ik de enige die hem beter vind dan de hotel cali solo ?
echt geen smaak jullie..
Die 2 mannen zou ik rakenquote:
Omdat daarom.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:30 schreef Henkie94 het volgende:
Slechte gitaren, slechte zang, goed nummer.
ik bedoelde Lithium.quote:
Oh ik moet bekennen dat ik The xx eerder weg had gezet als 'beetje meh' maar nu ik dit weer hoor vind ik dat ik het nog een kans moet geven. Eigenlijk nooit echt heel aandachtig naar geluisterdquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:29 schreef ainoo het volgende:
gazpach je moest nog reageren op mijn liedjedie vond ik wel voor jou
wat een muzieksmaken hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hard. Maar ik geloof dat ik haar al eerder heb gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 02:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou haar raken![]()
![]()
![]()
GA WEG MET JE PLAATJES WE PRATEN OVER MUZIEKquote:Op dinsdag 28 december 2010 02:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou haar raken![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |