Asa Butterfield speelt in o.a. Merlin, Nanny McPhee2, The Boy in the Striped Pyjamas en de nog uit te komen The Invention of Hugo Cabretquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:44 schreef iBenny het volgende:
Stu, dat jochie uit je UI komt die uit een film?
Ohw, hij kon me dus niet bekend voorkomenquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Asa Butterfield speelt in o.a. Merlin, Nanny McPhee2, The Boy in the Striped Pyjamas en de nog uit te komen The Invention of Hugo Cabret
http://www.bbc.co.uk/merlin/
Nee, denk niet dat je hem kentquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, hij kon me dus niet bekend voorkomen
Je hebt acteerlessen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat je hem kent
Hij woont in dezelfde wijk als ik in Londen en gaat naar dezelfde acteerschool als ik
Dat is wel vet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat je hem kent
Hij woont in dezelfde wijk als ik in Londen en gaat naar dezelfde acteerschool als ik
Dan ook meteen de enige 'bekende' die ik ken hoorquote:
Ookquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef JJH het volgende:
MAar ik dacht dat het Janneman Robinson was.
Misschien nog wel meer in de toekomst.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ook meteen de enige 'bekende' die ik ken hoor
Hij speelt in zijn nieuwste film met Chloe Moretz (Kick Ass) maar die ken ik verder niet. Sterker nog, die heb ikzelf ook nog nooit IRL gezienquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien nog wel meer in de toekomst.
Echt?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook
Al heet hij eigenlijk Christopher Robin
In NL noemen jullie hem natuurlijk Janneman Robinson. Nee, Asa Butterfield heet gewoon Asa Butterfield. We halen nu 2 zaken door elkaar vrees ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt?
Vandaar dat plaatje van Pooh?
Ohw zo...quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
In NL noemen jullie hem natuurlijk Janneman Robinson. Nee, Asa Butterfield heet gewoon Asa Butterfield. We halen nu 2 zaken door elkaar vrees ik
Ik ben ene hollander.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
In NL noemen jullie hem natuurlijk Janneman Robinson. Nee, Asa Butterfield heet gewoon Asa Butterfield. We halen nu 2 zaken door elkaar vrees ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |