Al 37 topic ondertussen?quote:Op maandag 27 december 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik stoor me aan die spatie tussen de # en de 1000.
En tussen 34 en 35 is de tweede # veranderd naar 'deel'.quote:
So?quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat was alweer een half topic geleden.
Nee hoor, bij deze ging het nog steeds goed:quote:
Nee hoor, dat doe jij net.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je die oude koeien nog uit de pur wilt halen?
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het korte termijngeheugen van een goudvis met alzheimer?
We hebben niet allemaal een hexacore en 15GB geheugen en glasvezel, laat staan een zelfrijdende marktkraam vol bierkratten.quote:
Skrikkelijk! Want daar is dus ook dat # vervangen. CHAOS!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, bij deze ging het nog steeds goed:
[SC] #1000 #34 Waar de kerst weer voorbij is en we uitbuiken.
En vanaf hier ging het mis
[SC # 1000 deel 35] Met kinderzitjes en airbagstickers
Ja, die heeft er ineens heel sneaky een geheel eigen ontwerp van gemaaktquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Skrikkelijk! Want daar is dus ook dat # vervangen. CHAOS!
Tssk... tis die nederduitse.![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een hexacore en 15GB geheugen en glasvezel, laat staan een zelfrijdende marktkraam vol bierkratten.
de goedkoopste intel hexacore is 775 euroquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een hexacore en 15GB geheugen en glasvezel, laat staan een zelfrijdende marktkraam vol bierkratten.
Rewimo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trusten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan het niet meer aan. Ik ga katten verzamelen en naar bed.![]()
Trust!
WOW, da's heftig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik kan het niet meer aan. Ik ga kratten verzamelen en naar bed.![]()
Trust!
eb ik veel gemist in de 2 laatste topics?quote:Op maandag 27 december 2010 23:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh crap
zie je, samenvatten is jouw werk potdomme!
Je gaat me toch niet vertellen dat.....quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:19 schreef Strega het volgende:
H
[..]
eb ik veel gemist in de 2 laatste topics?![]()
Jee, jullie gaan weer zo snel... dat kan deze mankepoot niet bijbenen
neh, oh-oh heeft d'r ballon nog, alhoewel hij leeg is, tombo drinkt wijn uit pak en is tipsyquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:19 schreef Strega het volgende:
H
[..]
eb ik veel gemist in de 2 laatste topics?![]()
Jee, jullie gaan weer zo snel... dat kan deze mankepoot niet bijbenen
Ok, than all is well!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, oh-oh heeft d'r ballon nog, alhoewel hij leeg is, tombo drinkt wijn uit pak en is tipsy
chico heeft uggs, maar JJH wist dat niet
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik blijk allemaal kerstkaarten gehad te hebben, mijn vader heeft ze gewoon tussen de rest gehangen zonder er wat van te zeggen![]()
Je vader is af en toe wel wat "vreemd" Zwab!quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
ik blijk allemaal kerstkaarten gehad te hebben, mijn vader heeft ze gewoon tussen de rest gehangen zonder er wat van te zeggen![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
Lekker rustig aan dan maarquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja hèmaar vandaag voel ik me al een stuk beter gelukkig
durf alleen niet op te staan, toen ik gisteren uit bed ging viel ik neer
ach komt goed
Oh, dat zou best een toffe job zijn eigenlijk, ketjing!quote:Op dinsdag 28 december 2010 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar wel zoeene highclass hoor, voor duizenden euro's, die haar eigen klanten kiest en het alleen in grote suites doet met de duurste lingerie aan. Niet ff broek op de enkels en hup in het steegje hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
Een piepje in kerstnacht om een uur of drie, da's alles. Verders niks aan kerst gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, dat zou best een toffe job zijn eigenlijk, ketjing!
![]()
Baaf, ik had nog een pegel voor je, ff zoeken of ik die ge upped heb!
Hoe was je kerst nou uiteindelijk? Nog moeten werken?
Discriminatie heaquote:
Oh die had ik niet eensquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een piepje in kerstnacht om een uur of drie, da's alles. Verders niks aan kerst gedaan(behalve een slinger knipperende blauwe ledjes
)
Ik krijg 'r morgen welquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:07 schreef oh-oh het volgende:
Discriminatie hea![]()
En dan niet eens van Qwea
Boh, wat een rotmoeder ben jequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:07 schreef Rewimo het volgende:
Oognip, beterschap, klinkt naar
Heb het kind zojuist meegedeeld dat we naar de kapper gaan straks. Hij was niet bijEn hij werd nog veel niet-blijer toen ik hem zei dat we dan ook meteen boodschappen gaan doen
Hee, daar heb ik dat kind voor. Om 'm lekker te pestenquote:
Morgen is ze niet onlinequote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee, daar heb ik dat kind voor. Om 'm lekker te pesten
We doen morgen een ergensonderweginthemiddleofnowhere-meet jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
Morgen is ze niet online![]()
Of komt ze langs? Neeeee dat past toch echt niet meer in het programma he?
Oh dan kun je wraak nemen jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We doen morgen een ergensonderweginthemiddleofnowhere-meet ja
Nee, dat gaat helaas niet passenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Morgen is ze niet online![]()
Of komt ze langs? Neeeee dat past toch echt niet meer in het programma he?
Llquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ing![]()
Alles klaar voor de invasie morgen?
Die lange neemt der eigen voorraad drank mee, er schijnen heel wat kratten te passen in de Smartquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Hebbie enersjiedrank in huis voor die lange
En las ik nou goed dat Tombo liebfraumilch gaat zuipen? Van die goeiekope duitse wijn uit pak![]()
Oh ik dacht dat jij al vakantie hadquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen liefjens
Ik heb tot 3:15 gewerktToen naar bed gegaan, wekker gezet op 6:15
en nu ben ik bijna klaar (voor de overdracht die zodadelijk rond 10:00 schriftelijk gaat plaatsvinden
). En dan: vakantie
Heb je er nog steeds een goed gevoel bij?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen liefjens
en nu ben ik bijna klaar (voor de overdracht die zodadelijk rond 10:00 schriftelijk gaat plaatsvinden
Ja, nou nee eigenlijkquote:
Succes, en geniet van je ferkanssieeeequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen liefjens
Ja ze zuipt natuurlijk ook een paar kratten wegquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die lange neemt der eigen voorraad drank mee, er schijnen heel wat kratten te passen in de Smart![]()
En Tombo krijgt Spatleser, dies veul lekkerder dan Liebfraumilch.
Echt, serieus: heerlijk. Moet alleen nog een beetje wennen aan die zeeen van tijd. Maar daar vind ik ook wel weer een invulling voorquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je er nog steeds een goed gevoel bij?
Of beginnen de kriebels nu te komen?
Ga bij het Leger des Heils...of Beebje plagen....of de mini mateloos irriterenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt, serieus: heerlijk. Moet alleen nog een beetje wennen aan die zeeen van tijd. Maar daar vind ik ook wel weer een invulling voor
De beeb heeft al aangekondigd meer te gaan werken; die zag de bui al hangenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ga bij het Leger des Heils...of Beebje plagen....of de mini mateloos irriteren
Joh, ik lees me al ongansquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:22 schreef oh-oh het volgende:
Lees es een boek en begin es aan Dexter
In dat geval; word huisvrouwquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De beeb heeft al aangekondigd meer te gaan werken; die zag de bui al hangen
En de mini irriteren; eerder andersom
Wat lees je dan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh, ik lees me al ongansEn Dexter is next in line (na modern family)
Ik zat er net aan te denkenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:24 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ook je auto gaan pimpen, net als Greys d'r Smart
En stel dát ik creatief zou zijn, wat moet ik daar dan mee doen??quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:25 schreef Ingetje79 het volgende:
In dat geval; word huisvrouw![]()
En volg een cursus pedagogiek!
Komt goed....
En anders; ben je creatief? Zo nee, ontplooi deze diep verstopte kant van jezelf dan
En spinners, en spoilers aan beide kanten, en neonquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken
Zal ik er lichtmetalen wielen onder gooien![]()
![]()
En extra spoilersquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken
Zal ik er lichtmetalen wielen onder gooien![]()
![]()
Zo'n beetje van alles wat los en vast zit. Van literatuur tot flutromannetjes en van dichtbundels tot studieboeken. Net zo het uitkomtquote:
Pakken naaien voor mijn honden, jij hebt meer tijd dan ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stel dát ik creatief zou zijn, wat moet ik daar dan mee doen??
Haak mooie kleedjes, brei kleding voor de mini, maak je eigen kerstkaart mbv theezakjes....genoeg optiesquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En stel dát ik creatief zou zijn, wat moet ik daar dan mee doen??
Ja, met plakaatverf en dat het er dan steeds afregent en ik elke week drie keer opnieuw moet vervenquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:27 schreef Loveless85 het volgende:
En verf er poesjes op en dan heel groot in kitscherige letters op de motorkop "The Pussy Wagon"
zó oud is ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef Ingetje79 het volgende:
maak je eigen kerstkaart mbv theezakjes....
Mooi kun je de mijne niet samenvatten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n beetje van alles wat los en vast zit. Van literatuur tot flutromannetjes en van dichtbundels tot studieboeken. Net zo het uitkomt
Oh dan ga ik voortaan alles wat ik niet in de collectie blief doorsturen als ik het gelezen hebquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n beetje van alles wat los en vast zit. Van literatuur tot flutromannetjes en van dichtbundels tot studieboeken. Net zo het uitkomt
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef ElisaB het volgende:
Ja, met plakaatverf en dat het er dan steeds afregent en ik elke week drie keer opnieuw moet verven
Ik naai uit principe nietquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Pakken naaien voor mijn honden, jij hebt meer tijd dan ik![]()
En haken en breien zijn ook mijn ding niet. Kerstkaarten met theezakjes; kijk, dat klinkt goed. Mag het ook met Senseo-pads zijn (we drinken geen thee)?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Haak mooie kleedjes, brei kleding voor de mini, maak je eigen kerstkaart mbv theezakjes....genoeg opties
You made my dayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Met plezier. Iets met Rechten toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef Ml-etje het volgende:
Mooi kun je de mijne niet samenvatten?
Ik lees alleen Nederlandstalig. Dus dan weet je datquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan ga ik voortaan alles wat ik niet in de collectie blief doorsturen als ik het gelezen heb
Lijkt me serieus erg grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |