Dat zeg ik niet. Ik heb tientallen moslims beledigd, wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef Flounder het volgende:
[..]
Beste man, ik heb nog nooit in mijn leven een moslim beledigd.
Het geen Godverdomme zeggen bij die gelovige vrienden doe ik puur uit fatsoen, niet omdat ik ze niet wil kwetsen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 03:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb tientallen moslims beledigd, wat maakt het uit?
Ik zeg dat je de Deense cartoons wel vindt kunnen, maar het schelden met kanker niet. Je zegt dat je geen godverdomme zegt bij christelijke vrienden. Je houdt dus wel rekening met hun gevoelens, maar die van moslims interesseert je dus niet (want die Deense cartoons moeten gewoon kunnen).
Ik vind het schelden met kanker geen probleem, jij wel. Ik zeg godverdomme bij christelijke vrienden, jij niet. Maar we vinden allebei dat de Deense cartoons wel door de beugel kunnen. Wat klopt hier niet?
Denk alsjeblieft niet dat ik een aso ben die de ganse dag kanker of godverdomme roept, ik weet mij prima aan te passen. Ik zeg alleen dat ik het wel moet kunnen roepen wanneer ik het wil.
Ik welquote:Op dinsdag 28 december 2010 03:09 schreef Flounder het volgende:
[..]
Beste man, ik heb nog nooit in mijn leven een moslim beledigd.
Sinds wanneer moet schelden origineel zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef McWurth het volgende:
het is dan ook zeer zeker niet origineel om met ziektes in de rondte te gaan staan schreeuwen. verzin weer eens wat anders???
Is gewoon een manier om frustratie te uiten?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:32 schreef McWurth het volgende:
het is dan ook zeer zeker niet origineel om met ziektes in de rondte te gaan staan schreeuwen. verzin weer eens wat anders???
ik zeg niet dat je origineel moet zijn hoor ik zeg dat met ziektes gooien niet meer origineel/leuk is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:34 schreef DaanA het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet schelden origineel zijn?
je frustratie gaat sneller weg als je iets grappig zegt IPV iets negatiefsquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:36 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Is gewoon een manier om frustratie te uiten?![]()
Maakt mij niet echt uit of dat orgineel is of niet. Het liefst sla ik gewoon kan-ker hard tegen een keukenkastje aan
Ja, als ik mijn knieschijf tegen een glazen salontafeltje stoot is het eerste wat ik doe een grapje maken i.p.v. KANKER te schreeuwen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef McWurth het volgende:
[..]
je frustratie gaat sneller weg als je iets grappig zegt IPV iets negatiefsmisschien moet je er wel van lachen maar ja dat is voor iedereen anders je moet zelf weten wat je doet hoor
quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, als ik mijn knieschijf tegen een glazen salontafeltje stoot is het eerste wat ik doe een grapje maken i.p.v. KANKER te schreeuwen.
Helemaal niet waar. Luidkeels een scheldwoord roepen lucht op, het helpt zelfs tegen pijn.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:37 schreef McWurth het volgende:
[..]
je frustratie gaat sneller weg als je iets grappig zegt IPV iets negatiefsmisschien moet je er wel van lachen maar ja dat is voor iedereen anders je moet zelf weten wat je doet hoor
Eens. Ik heb een zeer dierbaar iemand aan kanker verloren en het boeit mij geen kanker als er met kanker gescholden wordt.quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef DaanA het volgende:
"Wat een teringlijer!" Prima.
"Vieze tyfusmongool!" Prima, hooguit een probleem dat mensen met het syndroom van Down hier gedemoniseerd worden.
"Aids! M'n fiets is gestolen!" Niks aan de hand
"Kolere, wat een kutwijf..." Kolere, kun je die aantrekken?
"Kankerzooi!"
"HOOO STOP! Je moet niet met kanker schelden!Dat is heel erg, man! Heb je geen respect voor andere mensen?"
![]()
Kijk, ik begrijp natuurlijk best dat kanker een erge ziekte is. En ik snap ook dat het niet netjes is om met ziektes te schelden. Maar WAAROM zijn een heleboel ziektes, die wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken, geen enkel probleem, maar staan veel mensen ineens op hun achterste benen zodra het woord "kanker" om de hoek komt kijken? En daarnaast: waarom denken die mensen zich te moeten bemoeien met het taalgebruik van iemand anders?En WFT heeft het met respect te maken?
![]()
Klacht: alleen selectief emo worden als mensen met ziektes schelden (en vaak zelf net zo goed met die andere ziektes schelden).
inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2010 13:37 schreef tralalala het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om gefrustreerde petjes.
Ik denk niet dat je dan lang blijft lachenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Triptamine2 het volgende:
Als een agent aan je vraagt: hoe heet je, moet je zeggen: Karel Ankerwout meneer! Noteert die knuppel: K.Ankerwout.
![]()
![]()
kankergrapquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:06 schreef Triptamine2 het volgende:
Als een agent aan je vraagt: hoe heet je, moet je zeggen: Karel Ankerwout meneer! Noteert die knuppel: K.Ankerwout.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |