kom we pakken hemquote:Op maandag 27 december 2010 22:07 schreef Jahr00n het volgende:
kk mogool? mij vader gbing dood aan die ziekte
we krijgen je wel
Ja, we pakken Jahr00n, zal 'm leren. Vuile schoft.quote:
Kom maar langs, krijg je een koekje.quote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja, we pakken Jahr00n, zal 'm leren. Vuile schoft.
Hoeveel mensen ken jij precies die hier aan zijn overleden?quote:Op maandag 27 december 2010 22:06 schreef DaanA het volgende:
"Wat een teringlijer!" Prima.
"Vieze tyfusmongool!" Prima, hooguit een probleem dat mensen met het syndroom van Down hier gedemoniseerd worden.
"Aids! M'n fiets is gestolen!" Niks aan de hand
"Kolere, wat een kutwijf..." Kolere, kun je die aantrekken?
AUTO-ONGELUKquote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij precies die hier aan zijn overleden?
Niemand. Maar je moet niet jezelf centraal stellen wanneer je anderen de maat neemt. Wereldwijd veroorzaakt kolere (cholera) meer dan 100.000 doden, tuberculose (tering) bijna 2 miljoen. Jouw kleine kringetje heeft daar niets mee te maken.quote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Mentale ziekte :$ echt waarquote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Heftige ziekte inderdaad
Hoeveel mensen ken je die zichzelf niet centraal stellen?quote:Op maandag 27 december 2010 22:17 schreef DaanA het volgende:
[..]
Niemand. Maar je moet niet jezelf centraal stellen wanneer je anderen de maat neemt. Wereldwijd veroorzaakt kolere (cholera) meer dan 100.000 doden, tuberculose (tering) bijna 2 miljoen. Jouw kleine kringetje heeft daar niets mee te maken.
Lekker relevantquote:Op maandag 27 december 2010 22:12 schreef MASD het volgende:
[..]
Respectabel bericht. Indeed.quote:Op maandag 27 december 2010 22:40 schreef CasselerRIP het volgende:
Dom topic. Als er geen taboe rust op een scheldwoord werkt het niet meer als opluchtende uitlaatklep, dus wees blij met die mensen. Kan jij nog fijn jaaaaaren met kanker schelden. Maar goed, de vergelijking met die andere ziektes gaat natuurlijk niet op omdat het er juist om gaat dat mensen er direct mee te maken hebben gehad.
Kastanjequote:Op maandag 27 december 2010 22:59 schreef TheGreatHooD het volgende:
Nou liever niet hoor, waarom ik er mee scheld is omdat het zo heerlijk uit je mond komt rollen.
Kanker.
Dat is het hemquote:Op maandag 27 december 2010 23:23 schreef Rookert het volgende:
K-woorden, heerlijke die harde kkkkkkkkkk-klank
quote:Op maandag 27 december 2010 23:56 schreef moomoo het volgende:
Dat het zo lekker vloekt vanwege de klank is natuurlijk onzin, want 'knakker' is vrijwel hetzelfde woord maar lucht een stuk minder op.
Doe het zelf ook wel eens maar niet in de buurt van mensen die iemand aan kanker verloren hebben. Erg fijn dat er honderdduizenden doden vallen aan cholera, maar de kans dat ik er iemand persoonlijk mee tref is wel erg klein.
En vloeken met aids mag, want dat is meestal toch je eigen schuld.
Oke je hebt me overtuigd, gebruik van het woord kanker is een gezwel (hihihi) op de maatschappij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 00:53 schreef isildur1 het volgende:
Dit plaatje mag gewoon niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Wat een baas die man. Zonder dat k-woord was hij nooit zo bekend geworden.
Succes met je colleges logica in de toekomstquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:02 schreef Proletariaat het volgende:
terechte klacht
kanker = slecht
slecht = niet fijn
niet fijn = schelden
opgelost
bedanktquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Succes met je colleges logica in de toekomst![]()
Hij heeft wel gelijk, want als je met kanker scheldt geef je aan hoe kut je iets vindt. Je sympathiseert je dus met kankerpatiėnten, omdat je het kut voor ze vindt dat ze kanker hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
waarom die haat nou weer jegens mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef J4ckp0T het volgende:
[..]
Edit: Kut, proleten studeren natuurlijk niet... die werken! Stom van mij![]()
![]()
Haha... wat een geslaagde troll... die O deed het hem voor mijquote:Op dinsdag 28 december 2010 01:04 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
bedankt
ik scheld bijna nooit met kanker hOoWr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |