En Techno ook graagquote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenStuur jij wat potten echte sambal op voor mij dan?
quote:
Mag dat en gaat dat de reis overleven?quote:Op maandag 27 december 2010 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar das de enige die ik hier op Malta kon vindenStuur jij wat potten echte sambal op voor mij dan?
Dus je hebt ze tochquote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Feit dat ik ze heb is prima te zien in fobo
Ja. Opsturen graag!quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ken je die hete sambal van de Ming Kee?
Niet wat dat betreft neequote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Van je fobo word ik ook niets wijzer.
Mits goed verpakt, vast wel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mag dat en gaat dat de reis overleven?
Ik ben geen newb. Niet naar m'n cupmaat vragen, brutale vlegel!quote:
Beter nogquote:
Die naam zegt me niets, maar Rawits en Madamme Janette lust ik wel.quote:Op maandag 27 december 2010 21:54 schreef MissMSX het volgende:
Ken je die hete sambal van de Ming Kee?
Das misschien beter dan hier zeuren over opsturenquote:Op maandag 27 december 2010 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon zelf maken, het recept voor sambal Setan is wel vast wel ergens online te vinden.
Ik zou niet durven vragenquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben geen newb. Niet naar m'n cupmaat vragen, brutale vlegel!
Maar zelf maken is dus echt niet moeilijk.quote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Das misschien beter dan hier zeuren over opsturen
Levensmiddelen mag vaak niet hequote:
Sambal maken bij Barbus op Maltaquote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar zelf maken is dus echt niet moeilijk.
Ming Kee zit op de Gedempte Gracht. is een restaurant, maar ook een supermarkt (achter het restaurant). Moet je echt een keer proberenquote:Op maandag 27 december 2010 21:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets, maar Rawits en Madamme Janette lust ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |