Nope ik ging door het slotjequote:
Nee, die postte door het slotjequote:
Nie woar, die postte door t slotjequote:
quote:
quote:
Dat je 't effe weetquote:
Ik was al druk bezig maar bij mijn eerste poging bleef de OP leegquote:
Ik heb daar altijd een beetje dubbele gevoelens overquote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
Mij lijkt het minder erg om voor alleenstaand ouderschap bewust te kiezen dan er voor te komen staan door omstandigheden als je al kinderen hebt, dus ach
Mooiquote:
Maar heeft je vader jullie verlaten of is hij overleden of heeft je moeder er bewust voor gekozen om alleen moeder te worden?quote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een beetje dubbele gevoelens over![]()
Ik wilde als kind zo enorm graag een vader en de meeste kinderen om me heen van gescheiden ouders die hun vader niet zagen hadden toch ook dat verlangen.
Ik snap de kinderwens heel erg goed maar als ik op mijn eigen jeugd zonder vader terug kijken vind ik het erg dubbel
Ja, waarom niet?quote:
in een pannetje miktquote:
joh kan er alleen goed van slapenquote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik weet alleen niet wat voor effect het heeft
Jezus fuck nee, dat heeft geen zin meer na je quote hequote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Haal je die spelfout er nog wel uit?
Dat wordt weer gezellig!quote:
wat mij vooral lastig lijkt, als je de verhalen hier op fok leest is als je een bewuste vader gekozen hebt, en die geen vader wil zijn voor de kinderen, alleen een donor, lijkt me voor de kinderen moeilijkquote:Op maandag 27 december 2010 20:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een beetje dubbele gevoelens over![]()
Ik wilde als kind zo enorm graag een vader en de meeste kinderen om me heen van gescheiden ouders die hun vader niet zagen hadden toch ook dat verlangen.
Ik snap de kinderwens heel erg goed maar als ik op mijn eigen jeugd zonder vader terug kijken vind ik het erg dubbel
Jawellquote:Op maandag 27 december 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck nee, dat heeft geen zin meer na je quote he
Mijn ouders gingen uit elkaar. Maar ik was toen 11 maanden. Mijn vader was vrachtwagenchauffeur die gewoon leefde voor de weg en zijn werk. Ik zag hem dus zelden tot nooit.Tot een jaar of 5 is hij helemaal niet in mijn leven geweest. Was verder ook geen drama over. Maar op die leeftijd was ik al vaders aan het zoekenquote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar heeft je vader jullie verlaten of is hij overleden of heeft je moeder er bewust voor gekozen om alleen moeder te worden?
Ik denk dat het daadwerkelijk anders is als er geen "drama" bij komt kijken maar het gewoon een gegeven is
quote:
Dat denk ik ook wel. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 13 was en dat is denk ik toch heel anders voor een kind dan wanneer hij alleen met zijn moeder is omdat zij ervoor heeft gekozen alleen een kind te krijgen. Christan heeft het nooit vreemd gevonden dat hij bij mij woonde. Hij wist niet beter.quote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Maar heeft je vader jullie verlaten of is hij overleden of heeft je moeder er bewust voor gekozen om alleen moeder te worden?
Ik denk dat het daadwerkelijk anders is als er geen "drama" bij komt kijken maar het gewoon een gegeven is
quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn ouders gingen uit elkaar. Maar ik was toen 11 maanden. Mijn vader was vrachtwagenchauffeur die gewoon leefde voor de weg en zijn werk. Ik zag hem dus zelden tot nooit.Tot een jaar of 5 is hij helemaal niet in mijn leven geweest. Was verder ook geen drama over. Maar op die leeftijd was ik al vaders aan het zoeken
Wat een halfslachtige poging weer. Tsjk tsjk tsjkquote:
Die ga ik op onze voordeur schilderenquote:Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Pagan het volgende:
Denken doe je op school, geloven in de kerk, hier moet je het zeker weten.
Altijd dronken is ook een geregeld levenquote:
Dat is wat ik dus ook bedoel.quote:Op maandag 27 december 2010 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat mij vooral lastig lijkt, als je de verhalen hier op fok leest is als je een bewuste vader gekozen hebt, en die geen vader wil zijn voor de kinderen, alleen een donor, lijkt me voor de kinderen moeilijk
en de ander die twee kinderen heeft van twee verschillende partners, met beide geen relatie, ook niet makkelijk te begrijpen voor kinderen denk ik dan
Die poste door het slotje.quote:
Wil je je quote van mijn grap van het excuus even weghalen, het valt schijnbaar niet lekker.quote:Op maandag 27 december 2010 20:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Altijd dronken is ook een geregeld leven
Quequote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
Wil je je quote van mijn grap van het excuus even weghalen, het valt schijnbaar niet lekker.
Ik moest ook lachenquote:
Maar zoals ik in PM ook tegen je zei, dan kan er straks echt NIETS meer als grapje.quote:Op maandag 27 december 2010 20:14 schreef Ynske het volgende:
sorry jongens, t valt hier gewoon verkeerd, kan er niets aan doen
No offence taken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |