Yay!quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met verdrietig zijn om van alles. The world will be mine again.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muhahahahahahaha
En het was niet eens bewust
Je wordt sowieso genaaid. Je moet alleen kiezen hoeveel je er voor wil betalen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
Dat weet ik zeker. Ik ga weer Leven.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen leven juist helemaal op van zwelgen in zelfmedelijden. Weet je zeker dat je niet één van hen bent?
Jammer...quote:Op maandag 27 december 2010 19:51 schreef L-E het volgende:
mag ik meedoen?quote:
Je gaat niet leven, je gaat je gedragen als Q. Willekeurig hoofdletters gebruiken in je zinnen.quote:
Kunnen wij helpen? Ik neem gewoon de goedkoopste. www.independer.nl vond ik wel fijn om te vergelijken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:53 schreef Yuki het volgende:
Nou werk ik bij een zorgverzekering, sluit dagelijks meerdere polissen af... Maar als ik voor het eerst mijn eigen zorgverzekering moet regelen loop ik een partij te twijfelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |