abonnement Unibet Coolblue
pi_90505548



Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht, Den Haag en Rotterdam.
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden

[ Bericht 66% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-12-2010 19:58:07 (opgeschoond :)) ]
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90505748
Info over de forum party van 28 december en nieuwjaarsactie (25-12 / 3-1)!

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 22:20 schreef Cat22 het volgende:
Lijstje met wat de 28e in de hatbox zit! *O* (nog niet 100% zeker, maar wel een aardige indicatie)

Special Christmas Gift for Forum (16 Items worth over £60)

Hokaido Winter Bath
Avobath Small
Snowcake 100g wedge
Angels' Delight Star
Honey Bee Small
Creme Anglais 100g
Matryoshka - ( random - either Red or Green )
Mandarin Soap
Snowglobe Soap
The Bearded Lady
Snow Fairy Lip Tint
Glogg 100g
Lip Dip
Once A Year Massage Bar
Egg Snog Lip Balm
Candle (random - either Tuca Tuca, Lust, Orange Blossom or Vanilla Brulee )

Ik vind hem leuk! Niet alles vind ik even lekker of gebruik ik vaak, maar genoeg dingetjes om heel blij van te worden. O+

En er staat inderdaad bij dat het alleen voor het forum is, maar daar gaan ze echt niet op controleren verwacht ik. Ik zou niet weten hoe ze dat moeten doen. Maar ze kondigen deze actie nergens anders aan, dus dit is een soort van inside info (totdat sommige mensen het op andere fora gaan zetten ;) )

Howto: bestellen in de UK
Bel: (00)44 01202 668 545 tussen 11 uur en 6 uur (Ned.tijd)
Als je al klant bent: houd je postcode klaar en je creditcard. Productnummers van je bestelling opschrijven is erg handig (maak een lijstje op internet, en kopieer je totaalorder naar kladblok of zo).
Ben je nog geen klant, schrijf dan je naam en adresgegevens uit, vond ik de eerste keer erg makkelijk, omdat je in het engels moet spellen. ;) Verder uiteraard de CC klaar hebben.
De dames van Post order zijn heel leuk en lief en geduldig en enthousiast. Gewoon bellen dus en dan kom je er met hen altijd wel uit.

Verzenden: onder de 2 kilo met Royal Mail (TNT in NL) gaat deze keer niet lukken, de hatbox is :9~ 2,25 kilo :9~ , boven de 2 kilo met DHL. :r
Ik vind DHL niet zo klantgericht :') (Bestelling Curacao anyone?) dus vraag altijd om verzending met Parcelforce, onthoud die naam en vraag erom! Ik ben er al een paar keer erg blij van geworden. O+

Als ik het goed lees worden de hat boxes to order gemaakt, dus je hoeft niet bang te zijn dat ze al vroeg op zijn en kunt ergens gedurende de dag bellen. Geen garanties though en ik denk dat ik op tijd aan de telefoon hang. :)
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en de nieuwjaarsactie van vorig jaar gaat in de herhaling. ^O^

Voor 30 pond bestellen = 10 pond aan kadootjes
Voor 50 pond bestellen = 20 pond aan kadootjes
En dat telt op, dus voor bij voorbeeld 100 pond krijg je 40 pond aan kadootjes.

Bestellen tussen 25 december en 3 januari.


[ Bericht 93% gewijzigd door Cat-astrophe op 27-12-2010 19:58:55 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90505776
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:33 schreef Cat22 het volgende:
Ow, die heeft Miriam niet meegekopieerd vorige keer. :o

Moet ik even zoeken en plakken?
Gevonden 8-) Haha.
Ik pas hem even aan :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90505833
haha tegelijk een nieuw topic gemaakt, hoe kan ik de andere sluiten???
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_90505864
Ik las het, het verzoekje van de hatbox en verzendkosten. Hondsbrutaal, bestel dan gewoon niets :{w Het zou niet eens in me opkomen om zoiets te vragen :N
pi_90505984
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:35 schreef Lush-lady het volgende:
haha tegelijk een nieuw topic gemaakt, hoe kan ik de andere sluiten???
Niet, kunnen alleen modjes doen. Die zakt vanzelf naar beneden. Maar ik zal hem wel even voor je op slot doen.

Het is gewoonte dat de laatste poster het nieuwe topic opent. ;) Mocht dat binnen - zeg- 10 minuten niet gebeurd zijn, dan mag je er ook eentje openen, mensen kunnen het immers vergeten.

Zal ik trouwens de wiki aanpassen? Die topiclijst wordt volgens mij nauwelijks gebruikt en Bnever mag er ook wel uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90506024
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:38 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik trouwens de wiki aanpassen? Die topiclijst wordt volgens mij nauwelijks gebruikt en Bnever mag er ook wel uit.
Ik heb net de topiclijst aangepast en Rotterdam erbij gezet (want ik dacht hetzelfde als jij, haha). Dat Bnever verhaaltje ben ik vergeten er uit te halen en eigenlijk is die topiclijst ook wel overbodig... :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90506097
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:39 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb net de topiclijst aangepast en Rotterdam erbij gezet (want ik dacht hetzelfde als jij, haha). Dat Bnever verhaaltje ben ik vergeten er uit te halen en eigenlijk is die topiclijst ook wel overbodig... :o
Ik zag al een bewerkingsconflict in de wiki. :P
Zal ik de OP dan ook een beetje aanpassen? Schuif ik mijn quotes eruit (ik heb toch de sepo dus daar passen ze mooi)en zo. Want ik weet zeker dat die anders in het volgende topic meegekopieerd worden en dan weet niemand meer waar het over gaat. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 19:49:30 #9
43556 miss_dynastie
pi_90506211
Nou ja, wat een gezeik om een cadeautje op dat IF! Kom op zeg, dit is gewoon een leuke actie van de UK, klaar. Stomme mensen....
  maandag 27 december 2010 @ 19:50:14 #10
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90506244
Wat was er dan? :o

Ben morgen rond half 11 bij de winkel O+
L'Enfer, c'est les autres.
pi_90506491
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, wat een gezeik om een cadeautje op dat IF! Kom op zeg, dit is gewoon een leuke actie van de UK, klaar. Stomme mensen....
Ik heb er wat van gezegd en nu is mevroi (uiteraard) beledigd. :')

Ik ga aan de OP en wiki knutselen, volgens mij maakte ik net Fok stuk toen ik eraan begon. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90506647
Zooo.... klaar. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 27 december 2010 @ 20:01:02 #13
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90506703
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zag al een bewerkingsconflict in de wiki. :P
Zal ik de OP dan ook een beetje aanpassen? Schuif ik mijn quotes eruit (ik heb toch de sepo dus daar passen ze mooi)en zo. Want ik weet zeker dat die anders in het volgende topic meegekopieerd worden en dan weet niemand meer waar het over gaat. _O-
Prima! :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90506707
Zijn die verzendkosten zo huge dan?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 27 december 2010 @ 20:01:42 #15
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90506738
quote:
11s.gif Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
Zijn die verzendkosten zo huge dan?
9.95 dacht ik...
Maar goed; dan nog. Dan betaal je in totaal 40pond en krijg je 50 pond gratis :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90506767
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

9.95 dacht ik...
Maar goed; dan nog. Dan betaal je in totaal 40pond en krijg je 50 pond gratis :')
Mij hoor je niet hoor ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90506861
Die goodiebags, zo verleidelijk. :@ En een bijna volle spaarkaart, hmm... Zullen er woensdag nog mooie dingen zijn?
pi_90506898
mij ook niet, ik bestel trouwens altijd uit de UK.
blijft ondanks de verzendkosten veeeeeeel goedkopen dan nederland. Hier zijn de verzondkosten immers ook hoog.

en trouwens ik vind 9,95 nog steeds heel goed te doen, zeker in deze tijd ;)
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  maandag 27 december 2010 @ 20:06:13 #19
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90506924
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Mij hoor je niet hoor ;)
Hehe, dat dacht ik al :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 27 december 2010 @ 20:06:52 #20
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90506952
Even een cross-post!

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Oja, ik heb nog een volle spaarkaart liggen van Lush.
Na deze bestellingen heb ik ook niets meer nodig (denk ik...) dus dan kan ik er beter iemand anders blij mee maken. Mocht iemand hem willen, stuur maar een PM en anders vraag ik het binnenkort op het Lush Forum :)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90506963
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Hehe, dat dacht ik al :P
Vind kadootjes alleen al leuk *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90507050
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef Lush-lady het volgende:
mij ook niet, ik bestel trouwens altijd uit de UK.
blijft ondanks de verzendkosten veeeeeeel goedkopen dan nederland. Hier zijn de verzondkosten immers ook hoog.

en trouwens ik vind 9,95 nog steeds heel goed te doen, zeker in deze tijd ;)
vond ik ook, zeker op een bestelling van 100 pond, plus dan nog 40 pond aan cadeautjes (vorig jaar besteld dus voorraadje was bijna op)

maar dan tel ik niet de keer dat ik eventjes in Londen was en de halve lush leeg heb gekocht en en keertje in rotterdam maar daar heb ik alleen parfummetje en utrabalm gekocht (de laatste is trouwens geniaal, vasaline, maar dan toch net iets anders :P)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_90507074
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:

[..]

9.95 dacht ik...
Maar goed; dan nog. Dan betaal je in totaal 40pond en krijg je 50 pond gratis :')
Dat is voor Europa. Ik gok dat zij in de states of canada woont. Ze zei dat ze ongeveer de helft (30 pond) aan verzendkosten moest betalen als ze ging bestellen. En da's natuurlijk vervelend maar again... bestel niet als je dat zo'n probleem vindt.
Of bestel wel en ben gewoon blij met 30 pond aan gratis spul ipv 50 of 60 pond.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † maandag 27 december 2010 @ 20:10:45 #24
43556 miss_dynastie
pi_90507130
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat is voor Europa. Ik gok dat zij in de states of canada woont. Ze zei dat ze ongeveer de helft (30 pond) aan verzendkosten moest betalen als ze ging bestellen. En da's natuurlijk vervelend maar again... bestel niet als je dat zo'n probleem vindt.
Of bestel wel en ben gewoon blij met 30 pond aan gratis spul ipv 50 of 60 pond.
Ze zouden blij moeten zijn dat ze hier in Europa kunnen bestellen. Hoeveel Amerikaanse sites shippen niet eens 'oversea'? Verwende *pieeeeep* :P
pi_90507195
Ik snap ook niet dat de dames zeuren over verzendkosten hoor. Wat is nou 10 pond op een cadeau van 60 pond!!!

Ik denk dat ik morgen maar voorbij laat gaan, mijn vriendin zit nog in Brussel en in mijn eentje voor 30 Euro bestellen vind ik een beetje overdreven aangezien ik zaterdag ook al voor 30 Euro besteld heb. (Of zijn er hier nog dames uit Noord Holland die mee willen bestellen. O-) )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')