abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 november 2010 @ 16:18:44 #101
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89259447
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Serieus? :o Hahaha. Cool!
En wat kan je er mee? Producten opzoeken ofzo?
"News"
"Latest"
"Ingredients"
"Shops"
"Join Us"

Denk dat alleen het opzoeken van de shops wel handig kan zijn voor in het buitenland, en verder misschien wat dingen bij News, maar meer denk niet :P En ik zie net dat die alleen voor UK is, dus geen idee of het nog in Nederland komt, anders even wachten :)
  zondag 28 november 2010 @ 16:20:01 #102
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89259500
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:18 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

"News"
"Latest"
"Ingredients"
"Shops"
"Join Us"

Denk dat alleen het opzoeken van de shops wel handig kan zijn voor in het buitenland, en verder misschien wat dingen bij News, maar meer denk niet :P En ik zie net dat die alleen voor UK is, dus geen idee of het nog in Nederland komt, anders even wachten :)
Alleen betaal je je dan blauw aan je internetkosten :o
Ach, het is een Lush-app en daar gaat het om :P
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 28 november 2010 @ 16:21:15 #103
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_89259549
quote:
6s.gif Op zondag 28 november 2010 16:20 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Alleen betaal je je dan blauw aan je internetkosten :o
Ach, het is een Lush-app en daar gaat het om :P
Inderdaad :P ik heb ook allemaal zinloze apps op m'n phone staan, gewoon omdat ik het gevoel heb alsof die er bij moet staan, niet omdat ik er werkelijk wat aan heb :D
  zondag 28 november 2010 @ 16:41:02 #104
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89260307
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Inderdaad :P ik heb ook allemaal zinloze apps op m'n phone staan, gewoon omdat ik het gevoel heb alsof die er bij moet staan, niet omdat ik er werkelijk wat aan heb :D
Juist _O-
Of omdat ik het een mooi icoontje vind :')
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89277660
hmm, mah boyfriend heeft net m'n onderbeen gemasseerd met die massagabar die in m'n schoen zat van sinterklaasje, da's lekker zeg O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 29 november 2010 @ 13:40:07 #106
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89295355
Dit staat op de Facebook pagina van Lush Antwerpen:

quote:
Lush Antwerp
Lieve mensen, we hebben vandaag te horen gekregen dat er per direct (vandaag dus) geen spaarkaarten meer mogen worden uitgedeeld, en dat de volle kaarten nog tot 31 december mogen worden ingeleverd...Sorrieeeee
xxx
Een vriendin van mij vroeg het afgelopen donderdag nog in Rotterdam en toen zeiden ze nog "voor één februari" (ofzo). Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89302970
Volgens mij staat op de Nederlandse Lush site ook dat ze geldig zijn tot 31 januari. Schijnbaar is dat van hogerhand dus teruggedraaid...

Gisteren een grote bestelling gedaan bij Lush voor cadeautjes voor de Sint. Een beetje jammer dat 80% van de spullen naar familie gaat maar het voordeel is wel dat ik eens rustig kan snuffelen hoe alles nou ruikt. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 29 november 2010 @ 19:40:24 #108
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89311389
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 16:37 schreef Nanook24 het volgende:
Volgens mij staat op de Nederlandse Lush site ook dat ze geldig zijn tot 31 januari. Schijnbaar is dat van hogerhand dus teruggedraaid...

Gisteren een grote bestelling gedaan bij Lush voor cadeautjes voor de Sint. Een beetje jammer dat 80% van de spullen naar familie gaat maar het voordeel is wel dat ik eens rustig kan snuffelen hoe alles nou ruikt. ;)
Oeh, lekker O+
Mijn cadeautje voor een vriendinnetje staat nog steeds lekker in mijn kledingkast. Ik ben nog in twijfel of ik het haar met sinterklaas of met kerst ga geven... 8-)
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89311428
net weer lekker gestoomd met tea tree toner tab en toen love lettuce maskertje opgedaan O+
pi_89311809
Ja, jeeemug, iedereen wil weten wat mijn Sinterklaaswensen zijn, maar ik heb een Lush-stop ingesteld (eerst alles opmaken), maar nou weet ik niet wat ik wil hebben. _O-
Echt, kan he-le-maal niks bedenken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  dinsdag 30 november 2010 @ 00:24:11 #111
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_89327830
Gewoon... stiekem wel wat van Lush 8-) . En dan vries je dat in. (Kan dat eigenlijk? Nog nooit uitgeprobeerd)
pi_89327858
De Twilight is fijn.. maar die zilveren glittertjes vind ik nu nog overal terug _O-
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:45:29 #113
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89334142
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:25 schreef friekin_ het volgende:
De Twilight is fijn.. maar die zilveren glittertjes vind ik nu nog overal terug _O-
Haha. Ik was met Calavera in bad geweest.... Wat een bende! :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89334336
Ik was zondag met de dreamtime bathmelt in bad geweest en had me gisteren spontaan verslapen...heb werkt wel goed dus die spullen van Lush. ;)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_89335081
Ik ga ook Lush vragen voor Kerst. :33
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89438467
-O- Zondag Lush spulletjes besteld, en nu nog niets in huis. -O-

Ik heb vanmiddag even met ze gebeld maar mijn pakketje is echt dinsdag de deur uit gedaan alleen TNT heeft vanwege de weersomstandigheden vertraging en daarom liggen alle pakketjes die maandag gemaakt zijn bij Lush (en dinsdag verzonden) nog op het sorteercentrum.

Had ik toch beter maandag mijn geld uit kunnen geven aan een treinkaartje naar Amsterdam in plaats van op reiskosten te bezuinigen en daarom online te bestellen.

* Nanook24 heel hard duimen gaat dat het pakketje uiterlijk zaterdag bij de post zit anders heb ik een Sinterklaas cadeautjes probleem.

En zaterdag dan toch nog even snel naar Amsterdam gaan gaat ook niet want mijn man moet werken dus dan zouden de kinderen mee moeten en die geloven nog in die goede oude man uit Spanje.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 2 december 2010 @ 20:43:11 #117
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_89446920
Even geen Lush.
Eerst uittesten of ik allergisch ben voor zeep. :{
  donderdag 2 december 2010 @ 20:55:28 #118
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89447714
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:41 schreef Nanook24 het volgende:
-O- Zondag Lush spulletjes besteld, en nu nog niets in huis. -O-

Ik heb vanmiddag even met ze gebeld maar mijn pakketje is echt dinsdag de deur uit gedaan alleen TNT heeft vanwege de weersomstandigheden vertraging en daarom liggen alle pakketjes die maandag gemaakt zijn bij Lush (en dinsdag verzonden) nog op het sorteercentrum.

Had ik toch beter maandag mijn geld uit kunnen geven aan een treinkaartje naar Amsterdam in plaats van op reiskosten te bezuinigen en daarom online te bestellen.

* Nanook24 heel hard duimen gaat dat het pakketje uiterlijk zaterdag bij de post zit anders heb ik een Sinterklaas cadeautjes probleem.

En zaterdag dan toch nog even snel naar Amsterdam gaan gaat ook niet want mijn man moet werken dus dan zouden de kinderen mee moeten en die geloven nog in die goede oude man uit Spanje.
Oeh, dat is even spannend dan :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89453893
Er zit in elk geval vordering in de T&T pagina.

Stond mijn pakketje vanmiddag alleen nog aangemeld door Lush, nu staat er ook dat hij in het sorteercentrum is. Ik moet alleen werken morgen voor de zekerheid dus maar even een briefje op de deur met het verzoek het pakketje af te leveren bij de buren.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_89464328
*O* Track en trace zegt chauffeur is onderweg *O*

Nu alleen nog duimen dat de buren ook thuis zijn als hij komt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  † In Memoriam † vrijdag 3 december 2010 @ 11:43:58 #121
43556 miss_dynastie
pi_89468802
Oe Nanook, heel hard duimen ja ^O^, anders wordt het maandag, toch?

Gister in bad geweest met dragon's egg. Fijne bal, echt hoor, maar er zitten stukjes 'glibber' in die mij doen denken aan snot :')
pi_89470021
Het kan morgen ook nog miss_d het komt gewoon met de TNT maar wel aangetekend dus ik hoop dat mijn briefje aan de deur met handtekening (en de smeekbede dat het om Sintpresentjes gaat waar op wordt gewacht) voldoende zijn om het pakketje bij de buren te brengen. Anders zit er niets anders op dan vanavond boodschappen doen en morgen de hele dag thuisblijven. Met 2 kinderen die stuiteren van de Sinterklaas stress. :X
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:58:52 #123
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89474347
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe Nanook, heel hard duimen ja ^O^, anders wordt het maandag, toch?

Gister in bad geweest met dragon's egg. Fijne bal, echt hoor, maar er zitten stukjes 'glibber' in die mij doen denken aan snot :')
Haha _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89474623
*O* Zending afgeleverd bij buren. *O*

miss_d heb je nog ergens terug kunnen vinden wat die 'snotjes' nou waren?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:07:14 #125
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89474724
Moooi! *O*
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89503738
Ik heb gister in Munchen Angels Delight gekocht O+ Lekkerr.. ook een proefje van Big gevraagd dus daar ga ik morgen fijn eens mijn haar mee wassen, ruikt in elk geval al goed O+
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  † In Memoriam † zaterdag 4 december 2010 @ 00:23:56 #127
43556 miss_dynastie
pi_89504310
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef Nanook24 het volgende:
*O* Zending afgeleverd bij buren. *O*

miss_d heb je nog ergens terug kunnen vinden wat die 'snotjes' nou waren?
Oh tof *O*

Snotjes waren 'popping candy' van rice paper, als ik het goed heb begrepen... maar ja, 't blijft een fijne bal verder :)
pi_89511124
En dan heb je heeeeeel veel Lush in huis en kun je er verder niets mee doen omdat het cadeautjes zijn voor jezelf en voor anderen en ze morgen pas uitgepakt mogen worden. :( ;) Maar ik heb gisteren tijdens het inpakken wel lekker aan van alles en nog wat kunnen snuffelen en weet dus wat ik een volgende keer voor mezelf ga bestellen. En ik had ondanks alle feestdagen drukte mijn 3 gevraagde proefjes in mijn pakketje. Big shampoo, Dream Cream en Ultrabland. O+
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 6 december 2010 @ 16:36:53 #129
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89591877
Oeh, die nieuwe valentijnsproducten O+ O+
HIWTK O+ O+ x 10000
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89593509
Waar? Waar? Waar?

Ik heb al op de Nederlandse en de Engelse site gekeken maar ik kan het niet vinden. -O-

De kerstman bracht hier Kneipp douchegel en bodylotion en één of andere dure handcrème. Was ik even blij dat ik voor mezelf ook Lush ingepakt had. :P
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  maandag 6 december 2010 @ 17:36:48 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89594380
Op het forum! Een HIWTK douche gel!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89770209
Oh jeetje, kan ik misschien met iemand meebestellen die een creditcard heeft? Mijn vriend en ik willen iets kopen als cadeautje en aangezien Engeland een stuk goedkoper is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89770525
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:36 schreef automatic_ het volgende:
Op het forum! Een HIWTK douche gel!
OMFG!!! O+
Tap tap tap
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:41:52 #134
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89770985
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:19 schreef Tamashii het volgende:
Oh jeetje, kan ik misschien met iemand meebestellen die een creditcard heeft? Mijn vriend en ik willen iets kopen als cadeautje en aangezien Engeland een stuk goedkoper is.
Ik ga pas bestellen na de kerstdagen... :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89771045
Ik ga morgen een maskertje halen. Welke is lekker? M'n favoriet hebben ze eruit geknikkerd, van Catastrophe Cosmetic krijg ik pukkels (en daar heb ik er al genoeg van), Love Lettuce doet pijn :P
Tap tap tap
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:50:11 #136
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89771266
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga morgen een maskertje halen. Welke is lekker? M'n favoriet hebben ze eruit geknikkerd, van Catastrophe Cosmetic krijg ik pukkels (en daar heb ik er al genoeg van), Love Lettuce doet pijn :P
Crash Course zeker?
Ik heb sinds kort Love Lettuce en ik vind hem heeeerlijk O+
En The Scared Truth vind ik ook wel lekker :Y
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89771303
Crash Course ja, die vind ik heerlijk O+
Als er maar geen knoflook ofzo in zit :')
Tap tap tap
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:55:38 #138
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89771449
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Crash Course ja, die vind ik heerlijk O+
Als er maar geen knoflook ofzo in zit :')
Nee, die zit er volgens mij niet in :o Dat zou ook niets voor mij zijn :D
http://www.lush.eu/nl/hui(...)he-sacred-truth.html

En ja, die vond ik dus ook heerlijk, haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89771551
Oké, zal er morgen even aan snuffelen :P Die met honing leek me ook lekker, tot iemand een keer een vergelijking maakte met kip kerrie :')
Tap tap tap
  vrijdag 10 december 2010 @ 17:59:19 #140
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89771561
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 17:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké, zal er morgen even aan snuffelen :P Die met honing leek me ook lekker, tot iemand een keer een vergelijking maakte met kip kerrie :')
Die heb ik ook gehad, maar die vond ik "mwah"
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89775707
OMG een HIWTK showergel :o O+ *O* .

Eigenlijk mag ik hem nog niet bestellen, ik ben nog een halve fles snowfairy staan, een 500 ml is onderweg en dan heb ik nog bijna volle flessen van ghost en TOB staan :@ .
And so the lion fell in love with the lamb
pi_89776297
Ik kom even vertellen hoe blij ik ben met mijn proefje Dream Cream. Onze jongste is overdag zindelijk maar heeft 's nachts nog een luier en daar heeft ze ineens een hele vervelende uitslag plek van. Gisteren ben ik begonnen met smeren en je ziet het gewoon beter worden. *O*

Ik ga helaas ook pas na de kerst weer bestellen Tamashii.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_89777353
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:51 schreef Nanook24 het volgende:
Ik kom even vertellen hoe blij ik ben met mijn proefje Dream Cream. Onze jongste is overdag zindelijk maar heeft 's nachts nog een luier en daar heeft ze ineens een hele vervelende uitslag plek van. Gisteren ben ik begonnen met smeren en je ziet het gewoon beter worden. *O*

Ik ga helaas ook pas na de kerst weer bestellen Tamashii.
Heerlijk is de Dream Cream he? Ik heb mijn collega's ook al verslaafd gemaakt. 1 Collega had een licht brandwondje en ik had dream cream aan haar gegeven en het verzachtte onmiddelijk.

Wauw, ik heb op dit moment schrale lippen en ik had nog een proefje ultrabalm liggen, dus dat erop gesmeerd en het verzacht onmiddelijk zeg! Ideaal spul!
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:44:37 #144
159909 -Peach
Prunus persica
pi_89778723
Sheiss, heb ik toch zojuist mn haar met Glögg gewassen :')
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_89780075
Grrr, nou in ieder geval bedankt voor het posten, we kijken wel naar een andere oplossing. :9
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_89780083
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef -Peach het volgende:
Sheiss, heb ik toch zojuist mn haar met Glögg gewassen :')
Haha, dan zal je haar wel lekker kruidig ruiken :+
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:23:58 #147
159909 -Peach
Prunus persica
pi_89780961
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Bamba het volgende:

[..]

Haha, dan zal je haar wel lekker kruidig ruiken :+
Mjah ik had 'm verwisseld met Cynthia Sylvia Stout en ik maar denken, goh, was me eerder helemaal niet opgevallen dat ie zo naar kaneel rook!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_89781404
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:23 schreef -Peach het volgende:

[..]

Mjah ik had 'm verwisseld met Cynthia Sylvia Stout en ik maar denken, goh, was me eerder helemaal niet opgevallen dat ie zo naar kaneel rook! [ afbeelding ]
_O-
And so the lion fell in love with the lamb
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:38:59 #149
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89781676
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 21:23 schreef -Peach het volgende:

[..]

Mjah ik had 'm verwisseld met Cynthia Sylvia Stout en ik maar denken, goh, was me eerder helemaal niet opgevallen dat ie zo naar kaneel rook! [ afbeelding ]
Haha, slim! :D
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89923231
Bubblegum lip scrub!
  dinsdag 14 december 2010 @ 17:28:39 #151
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_89924711
Ik vind Catastrophe Cosmetic echt heerlijk, zacht huidje krijg ik ervan.
Heb overigens een halve pot Aqua Marina over...Ineens krijg ik er onwijze uitslag van :?
HIWTK douchegel moet ik overigens ook echt hebben, benieuwd wanneer die verkocht gaat worden!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_89940377
Dames, ik heb vlug antwoord nodig, ik ben bij de checkout op lush.co.uk.

Moet ik de DHL-verzending kiezen, of de RM? Welke is sneller, beter, whatever?
pi_89941088
RenRen- de duurste is sneller. De Royal mail verzending duurt ongeveer een week en wordt in NL verzorgd door Selectvracht. Met de snelle variant heb ik geen ervaring dus ik weet niet door wie die wordt bezorgd en of die beter is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_89941486
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef Nanook24 het volgende:
RenRen- de duurste is sneller. De Royal mail verzending duurt ongeveer een week en wordt in NL verzorgd door Selectvracht. Met de snelle variant heb ik geen ervaring dus ik weet niet door wie die wordt bezorgd en of die beter is.
Dankje!
pi_89965555
Gisteren in Maastricht geweest en daar heb ik een dragon's Egg gekocht, hij ruikt echt super. Toevallig moet ik morgen in Den Haag zijn dus dan ga ik weer even ruiken.

Heeft er iemand ervaring met Price scheercreme??? Mijn man wil dit gaan gebruiken maar wil het graag eerst proberen.

Ik ga in januari weer bestelling ui de UK, hopelijk hebben ze dan weer de jaarlijkse actie.

doeiiiiii
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_89965972
Ik wil uit de UK een order plaatsen maar geen CC ;(
pi_89967202
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil uit de UK een order plaatsen maar geen CC ;(
prepaid Visa card een idee?
pi_89967495
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:19 schreef Mylene het volgende:

[..]

prepaid Visa card een idee?
bestaat dat dan ook tegenwoordig???
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_89967989
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:35 schreef Lush-lady het volgende:
Gisteren in Maastricht geweest en daar heb ik een dragon's Egg gekocht, hij ruikt echt super. Toevallig moet ik morgen in Den Haag zijn dus dan ga ik weer even ruiken.

Heeft er iemand ervaring met Price scheercreme??? Mijn man wil dit gaan gebruiken maar wil het graag eerst proberen.

Ik ga in januari weer bestelling ui de UK, hopelijk hebben ze dan weer de jaarlijkse actie.

doeiiiiii
geen ervaring...
maar misschien kan je om een proefje vragen?
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_89974879
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:35 schreef Lush-lady het volgende:
Gisteren in Maastricht geweest en daar heb ik een dragon's Egg gekocht, hij ruikt echt super. Toevallig moet ik morgen in Den Haag zijn dus dan ga ik weer even ruiken.

Heeft er iemand ervaring met Price scheercreme??? Mijn man wil dit gaan gebruiken maar wil het graag eerst proberen.

Ik ga in januari weer bestelling ui de UK, hopelijk hebben ze dan weer de jaarlijkse actie.

doeiiiiii
Geen ervaring met Prince, mijn vriend gebruikt Ambrosia en is daar heel tevreden over!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_89975659
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:28 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

bestaat dat dan ook tegenwoordig???
Bij het GWK hebben ze prepaid cc's in dollars, ponden en euro's. Ik heb er eentje in dollars voor m'n vakantie een tijdje terug, je kunt ze volgens mij ook online gebruiken.
http://www.cashpassport.com/

quote:
Kan ik mijn Cash Passport gebruiken om online aankopen te doen?
U kunt bij elke webwinkel die MasterCard-kaarten accepteert naar hartenlust winkelen (binnen het budget van uw kaart uiteraard). Voor uw veiligheid wordt u misschien gevraagd om de beveiligingscode in de handtekeningstrook op de achterkant van uw kaart op te geven.

De Kaart kan niet worden gebruikt voor het overmaken van geld of voor het verkrijgen van toegang tot, of het aanschaffen van, goederen en/of diensten van internetsites voor volwassenen of goksites, en mag niet worden gebruikt voor enige onwettige activiteit. U dient alle wetten en regels (waaronder die inzake deviezencontrole), die betrekking hebben op de Kaart in het land van gebruik, na te leven.
:)
Tap tap tap
  woensdag 15 december 2010 @ 21:44:42 #162
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_89977302
CL; welk maskertje heb je nog gekocht?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_89999362
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij het GWK hebben ze prepaid cc's in dollars, ponden en euro's. Ik heb er eentje in dollars voor m'n vakantie een tijdje terug, je kunt ze volgens mij ook online gebruiken.
http://www.cashpassport.com/

[..]

:)
3cvcash.nl is er ook eentje, kun je gewoon bij de Primera kopen.
pi_90209793
Kunnen de zwarte lege potjes overal in Duitsland ingeleverd worden?
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:58:45 #165
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90250139
Degene die een serum hebben, gebruiken jullie die veel?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90250518
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
Degene die een serum hebben, gebruiken jullie die veel?
Ik had een vet groot proefje gehad, maar gebruik m niet heeeel veel. Vind het een beetje lastig op te doen want het smelt niet echt perfect. Je moet echt 'hard' over je huid heen wil er iets vanaf komen
pi_90250544
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
Degene die een serum hebben, gebruiken jullie die veel?
:N . Nog maar een paar keer gebruikt. Ik vind het te vettig aanvoelen op m'n gezicht en dat vind ik niet prettig.
And so the lion fell in love with the lamb
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:23:04 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90251642
Ik ben er ook totaal geen fan van haha. De eerste keer trok het vrij snel in, maar nu :N
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90260414
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef automatic_ het volgende:
Degene die een serum hebben, gebruiken jullie die veel?
Yup, onder een masker. heerlijk zachte huid erna O+
pi_90284716
Maar onder een masker, dan kan het masker toch niet op je huid werken?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 22 december 2010 @ 16:56:57 #171
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_90296193
quote:
5s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef shmoopy het volgende:
Maar onder een masker, dan kan het masker toch niet op je huid werken?
Blijkbaar wel :o
Ik doe dat soms ook weleens en dat gaven ze ook als tip bij de Lush winkel :o
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_90296245
Ik vind het serum ook niet zo fijn. Het is vrij vettig, het is wel makkelijk aanbrengbaar maar verder trekt het niet snel in.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_90303114
quote:
5s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:06 schreef shmoopy het volgende:
Maar onder een masker, dan kan het masker toch niet op je huid werken?
Dat dacht ik dus ook. Maar ze zeiden me het in de Lush-winkel. Het masker wordt dan beter opgenomen. Eerst maak je je gezicht helemaal schoon en als laatste een toner (beetje nat laten). Serum paar minuten laten intrekken, en dan het masker. Bij mij werkt het beter met dan zonder serum :s)
pi_90384756
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 23:34 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Kunnen de zwarte lege potjes overal in Duitsland ingeleverd worden?
volgens mij moet dit wel kunnen, alleen niet elke lush heeft alle maskers altijd op voorraad, dat is soms jammer
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
  vrijdag 24 december 2010 @ 18:28:27 #175
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90402651
Momenteel staat er een Lush pakje op me te wachten bij de buurman die uiteraard nu een kerstdiner heeft :')
Inhoud: HIWTK zeep (moet ik altijd op voorraad), een pot Rub Rub Rub, Lemony flutter, Cinders en Gingerbread House. Ben zo benieuwd hoe die laatste 2 ruiken!

Dinsdag langs de Lush in Rotterdam, heb nog een kortingsbon en een vriendin van me wil ook aan Lush beginnen. Gewillig slachtoffer O+
Dan denk ik nog even een masker scoren en wellicht nog wat dingetjes :P
L'Enfer, c'est les autres.
pi_90403781
helaas kun je de kortingsbon niet gebruiken in december, staat in de kleine lettertjes op de bon.
`ze hebben het dan te druk` .
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_90404042
Nog even over de prepaid creditcard. Je kan ze ook gewoon online bestellen en met Ideal betalen. Dan krijg je meteen een Visa cc nummer. Vanaf 20 tot 150 euro.
  vrijdag 24 december 2010 @ 20:14:56 #178
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_90407720
Meen je niet, van die kortingsbon -O-
Nouja, dan bewaar ik hem maar. Heb sowieso 5 lege potjes dus een gratis maskertje.
Net een douche genomen, had een proefje Ghost gevraagd. Jemig wat is die lekker zeg! O+
Ben verder compleet verliefd op Cinders, zelden zo'n lekker baddingetje geroken. Daar koop ik er volgende week nog wel 1 of 2 van bij *O*
L'Enfer, c'est les autres.
pi_90407888
Ja, ik stond van de week ook even voor de verrassing dat ik m'n kortingsbon niet kon gebruiken, ik had toch genoeg om het de moeite waard te maken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_90417202
28 december, forum party in de UK!

quote:
When thinking of a special Jan Sale event for you guys, we obviously thought about how you always like to get into the shops for a hatbox on the first day of the sale.

So despite the fact that the sale is different for everyone else this year, we wanted to recreate that hatbox excitement just for the forum. But when we called the factory to get our hands on any last minute hatboxes, we discovered that stock there is completely out, and has been for some days.

Not to be deterred from our idea we decided to create our own forum hatbox.

Everyone at the factory, from our gift buying dept, to the gift team and production rooms pulled out the stops for us and allowed us to grab anything that took our fancy, before they could be offered to the shops for their sale.
Design have even done us our own label for it and we are ready to go with a forum special hatbox offer.

Forum Party - 28th Dec 10am to 5pm with all the usual fun and competitions
Phones open - 10am to 5pm
The Offer - Spend £30 on products, get a FREE, Xmas Ming, Forum Special Hatbox.

Hatbox contains approx £60 worth of product

Only one hatbox per order.

For shipping calculations, the hatbox weighs 2.25kg which means all UK orders will be despatched by courier on a 48hour, signed for, delivery (ie two working days from when we despatch the parcels), unless people wish to pay extra for the 24hr service. All non-UK orders will be subject to the normal shipping rates (see website for details).

We will be doing our utmost to get parcels packed and out from mail order as soon as we can. But limited courier collections during the holiday period means that it is best to assume that parcels will probably arrive around 6th/7th Jan.

Photo and contents of hatbox to follow as soon as I get my mitts on them.
Oftewel: bel op 28 december naar de UK, bestel voor 30 pond en je krijgt een hatbox ter waarde van 60 pond erbij. :9 Ik weet wat ik ga doen. :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90417530
Ow, en de nieuwjaarsactie van vorig jaar gaat in de herhaling. ^O^

quote:
> Spend £30, get £10 free / Spend £50, get £20 free.
>
> Spend £30 on Lush products and receive a minimum of £10 of Lush products free or spend £50 on Lush products and get a minimum of £20 of Lush products
> free. Additional free products will be added in the checkout in line with total spend; for example: spend £80 on Lush products and you will receive £30 of free products, spend £100 and receive £40 free products, etc.
>
> Free product will consist of a selection of limited edition Christmas products, and other Lush products and will be allocated to orders on a random basis.
>
> Offer is applicable to all orders placed between midday 25th December 2010 and midnight on 3rd January 2011, subject to availability of stock.
>
> If you are placing an order for delivery outside of the United Kingdom, the weight of the free product may result in higher shipping costs. For the purposes of calculating
> shipping, the £10 selection of products weighs 700 grams and the £20 selection weighs 1300 grams.
Voor 30 pond bestellen = 10 pond aan kadootjes
Voor 50 pond bestellen = 20 pond aan kadootjes
En dat telt op, dus voor bij voorbeeld 100 pond krijg je 40 pond aan kadootjes.

Bestellen tussen 25 december en 3 januari.

Dat worden dus twee orders voor maximum voordeel. *O* (want je krijgt maar 1 hatbox per order op de forum party)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90417636
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en de nieuwjaarsactie van vorig jaar gaat in de herhaling. ^O^

[..]

Voor 30 pond bestellen = 10 pond aan kadootjes
Voor 50 pond bestellen = 20 pond aan kadootjes
En dat telt op, dus voor bij voorbeeld 100 pond krijg je 40 pond aan kadootjes.

Bestellen tussen 25 december en 3 januari.

Dat worden dus twee orders voor maximum voordeel. *O* (want je krijgt maar 1 hatbox per order op de forum party)
30 pond is wel leuk om te doen :Y even zien wat we hier na de kerst overhouden :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90418056
Hoeveel euro is 30 pond ook al weer? :') :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90418476
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
Hoeveel euro is 30 pond ook al weer? :') :@
Google is je vriend:
'30 pound to euro' is 35 euro. ^O^

De pond staat lekker laag. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90418585
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Google is je vriend:
'30 pound to euro' is 35 euro. ^O^

De pond staat lekker laag. ^O^
Ik ben lui :P
Maar een christmasbox, daar zit ook veel bad-spul in zeker :P En ik heb geen cc :+
Dus ik denk dat ik het gewoon maar aan me voorbij laat gaan :)
Wel lief van je :*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90418708
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben lui :P
Maar een christmasbox, daar zit ook veel bad-spul in zeker :P En ik heb geen cc :+
Dus ik denk dat ik het gewoon maar aan me voorbij laat gaan :)
Wel lief van je :*
Meestal zit er van alles in, vaak ook redelijk wat zeep. Maar geen CC maakt het wat lastiger. Al wil ik best voor je bestellen hoor. :*

Of misschien met Greys, kan zij het badspul inpikken. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90418724
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ben lui :P
Maar een christmasbox, daar zit ook veel bad-spul in zeker :P En ik heb geen cc :+
Dus ik denk dat ik het gewoon maar aan me voorbij laat gaan :)
Wel lief van je :*
We kunnen wel ruilen :Y ik gebruik weinig douchespul en veel badspul ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90418898
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

We kunnen wel ruilen :Y ik gebruik weinig douchespul en veel badspul ;)
Oeh, tempting :D Of samen bestellen misschien en cadeau delen? O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90419021
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oeh, tempting :D Of samen bestellen misschien en cadeau delen? O-)
Vind het prima :Y heb een CC en ga morgen even alle lush hier in 2 net gekochte bakjes stoppen ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90419093
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:13 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Vind het prima :Y heb een CC en ga morgen even alle lush hier in 2 net gekochte bakjes stoppen ;)
Cool *O* Dus ieder voor 15 (minstens :+ ) bestellen en dan de box delen? :9
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90419123
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Cool *O* Dus ieder voor 15 (minstens :+ ) bestellen en dan de box delen? :9
^O^ leuk!
2 januari dan even afstemmen? Of is dat aan de late kant Cat??
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90419169
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ leuk!
2 januari dan even afstemmen? Of is dat aan de late kant Cat??
Oh wacht, ik dacht dat we voor die 28 december-actie gingen _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90419472
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh wacht, ik dacht dat we voor die 28 december-actie gingen _O-
:D ga me haasten :P en die eerst doorlezen nu dan (heb alleen de 2e gelezen :@ )
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90419624
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:16 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^O^ leuk!
2 januari dan even afstemmen? Of is dat aan de late kant Cat??
Ligt eraan wat je wil. Als je gewoon spul wil dan zou het kunnen... mits de kadoos dan niet op zijn. Ik vind het spannend laat.

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh wacht, ik dacht dat we voor die 28 december-actie gingen _O-
En dat! _O-

Daar krijg je voor 30 pond 60 pond aan produkten. Die 25 dec tot 3 jan actie levert per 30 pond 'maar' 10 pond aan produkten op.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90419855
okido ga even uitzoeken waarheen te bellen. Verzin maar wat je wil hebben Tombo ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_90419877
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Ml-etje het volgende:
okido ga even uitzoeken waarheen te bellen. Verzin maar wat je wil hebben Tombo ;)
*O*
Ik ga kijken :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_90420393
Mijn internetbestelling staat al "klaar", de 25e even op verzenden drukken.
pi_90420809
Ik had ook al een heel lijstje klaar staan maar zat precies tussen de 50 en de 80 euro in dus nu heb ik de boel een beetje aangepast zodat ik op een mooi bedrag kom. Morgen even op verzenden klikken en dan afwachten welke cadeau's Lush allemaal voor ons in petto heeft.

Begrijp ik overigens goed dat de actie van 28 december alleen geld voor mensen die lid zijn van het Lush forum? Want eigenlijk is die aanbieding veel interessanter natuurlijk.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 25 december 2010 @ 01:14:06 #199
163650 Greys
pi_90421327
Dat laatste wil ik ook wel weten ja :Y

Ik ben overigens enorme fan van Saving GreysGrace en Saving Face! O+
Vooral/juist met dit koude weer. Niet teveel op je gezicht smeren, ik doe het eerst even op mijn handen en dan pas op mijn gezicht, bij direct op je gezicht komt er idd teveel tegelijk op.

Hoe heet die bath melt met dat doekje/zakje er om?
Ik kreeg hem laatst en oh my... ik ben verliefd! :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90421424
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
Hoe heet die bath melt met dat doekje/zakje er om?
Ik kreeg hem laatst en oh my... ik ben verliefd! :o
Is het deze Greys?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')