Kies mijquote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Xantalien het volgende:
Ik bied mijn saaie middag ook aan. Wie wil er een foto?
*steekt hand omhoog*quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Xantalien het volgende:
Als we toch bezig zijn!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Xantalien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn!
Morgen heb ik overigens ook nog een hond beschikbaar!
En een vrouwelijke kameleon, dus voor de liefhebbersNee. Want sommigen hebben geen huisdieren, en willen toch signs maken. Die optie is voor de sign-makers zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achso, meine excoeses..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Want sommigen hebben geen huisdieren, en willen toch signs maken. Die optie is voor de sign-makers zelf.
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Morgen, oke?quote:
Nu heb ik honger.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zal er morgen eentje voor jou maken met de hond Xantalien!
Een worsthond is het
Doe dat.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:35 schreef mc-Piel het volgende:
OF WACHT!
Ik heb een idee! Jij gaf mij een alcoholvrije, ik geef jou een alcoholvolle?
Echt ELKE vla?quote:Op maandag 3 januari 2011 16:44 schreef Anon4c het volgende:
Wie wilt er nog meer één maken met VlaAlle soorten vla worden geaccepteerd.
Bericht verstuurd vanaf mijn iPhone.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:51 schreef trolololo het volgende:
[..]
Als ik thuis ben... nu zit ik nog mobiel...
Hahaha, ik lach nooit keihard om Fok! ers maar volgens mij horen de buren me nu ik dit al keihard lachend aan het typen ben. whahahahahahahhaquote:Op dinsdag 28 december 2010 00:31 schreef Dhaha het volgende:
[..]
als ik naar jouw hoofd kijk begint het hier spontaan naar poep te stinken.
je gaat alleen vies op de foto?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef sharr het volgende:
Kutver ik ben het vergeten en heb nu al gedoucht
Morgen
nohquote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef sharr het volgende:
Morgen
Hoezo kun je geen foto maken als je hebt gedoucht?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:04 schreef sharr het volgende:
Morgen
quote:Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
Tijdens het douchen
Als ik gedoucht heb, heb ik gewoon nérgens zin meer in dan op de bank liggen met een deken. Daarbij is de hond er nu niet, dus kan ik ook geen foto maken van de hond. Dus, morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |