Kies mijquote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Xantalien het volgende:
Ik bied mijn saaie middag ook aan. Wie wil er een foto?
*steekt hand omhoog*quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Xantalien het volgende:
Als we toch bezig zijn!quote:Op maandag 3 januari 2011 15:55 schreef Xantalien het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als we toch bezig zijn!
Morgen heb ik overigens ook nog een hond beschikbaar!
En een vrouwelijke kameleon, dus voor de liefhebbersNee. Want sommigen hebben geen huisdieren, en willen toch signs maken. Die optie is voor de sign-makers zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Achso, meine excoeses..quote:Op maandag 3 januari 2011 16:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Want sommigen hebben geen huisdieren, en willen toch signs maken. Die optie is voor de sign-makers zelf.
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |