Laten gaan en niets doen totdat zij weer contact opneemt (als dat al gebeurt). Ga er iig niet op wachten.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
Nog steeds niks terug. Ook praat ze niet meer tegen me op MSN... Maar dat deed ze eerst ook al niet te vaak. Hoe moet ik dit nu gaan aanpakken? Wachten? Of nu actie ondernemen? Zeggen dat het sms'je niet waar is omdat ik zogenaamd onder invloed was van alochol en dat ik dat van me vrienden moest sturen? Wat is nu wijs om te doen?
dit, het enige zinnige antwoordquote:Op maandag 27 december 2010 19:00 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. TS, je komt niet op me over als iemand die veel feeling heeft met het versieren van vrouwen. Overigens zit je allang in de friends/praatpaal-zone, natuurlijk smst ze niet meer terug omdat jij nooit eens een goede grap maakt of een leuke vraag stelt! Koetjes- en kalfjesgeneuzel, daar zit echt geen enkele chick op te wachten.
Ze leest een sms en denkt 'goh, heeft hij het alweer druk gehad op z'n werk, booorrring'. Op msn heb je geen bepaalde gradaties als 'eerst koetjes en kalfjes' en daarna 'nu vragen of wat voor type ze valt'. Gewoon over beginnen, boeiend, show some balls! (figuurlijk, niet via de cam dus)
Jij: -En hoe was het in de kroeg? Nog leuke kerels opgeduikeld?
*Haha nee, liep niet zoveel tussen.
-Niet? Waren ze lelijk? Saai? Stonken ze naar knoflook?
*Hehe nee, gewoon niet m'n type ofzo
-Oh, wat is je type dan? Lang, gespierd, robuust, stoer?
*Neee hehe, hij moet óók wel een beetje lief zijn.
-Dus je zoekt zeg maar een stoere kerel, maar dan iemand die binnen op de bank ook wel een schatje is(<--TS, dit werkt altijd, vrouwen zoeken dit allemaal)
*Jaaa haha!
-Ik ken iemand die dat is trouwens, k noem geen namen, maar hij heet Barthalomeus.
*Ooohh ja joh?
Check. Bingo. Daten. Onderneem actie. Nu.
Laten gaan..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
Gisteravond laat kreeg ik een reactie terug...
Ze stuurde me dat ze me een leuke jongen vond maar niet meer dan dat ze. Ze wilde niet afspreken maar wel heel graag in contact blijven..
Dat doe ik ook! Ik ga ook niet meer met haar praten op MSN en in het echt. En heb der nummer verwijderd.quote:
Haha, harteloos deze man.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Ik ga ook niet meer met haar praten op MSN en in het echt. En heb der nummer verwijderd.
Dat was dan weer niet nodig.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:50 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook! Ik ga ook niet meer met haar praten op MSN en in het echt. En heb der nummer verwijderd.
haha in contact blijven. PIJPEEEquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
Gisteravond laat kreeg ik een reactie terug...
Ze stuurde me dat ze me een leuke jongen vond maar niet meer dan dat ze. Ze wilde niet afspreken maar wel heel graag in contact blijven..
He bedankt zeg, captain obvious. Dat is alleen maar 38x eerder gezegd in dit topicquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef PrinsesEmma het volgende:
geef het op, ze heeft geen intresse.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |