abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91060205
*O*

Hoi

lekker wakker worden zo met rage against the machine.
mijn bezoek vind het minder :P
pi_91061301
Ik leef nog! Heb wel een uur gesnoozed, denk dat ik om half 6 in slaap viel en om 10 uur ging mijn wekker. :') Moest wel haasten, maar joepie ik ben op tijd, het is een wonder.
pi_91069205
Shit,

mijn lief is bij me weggelopen nadat ik tegen hem zei dat hij beter in zijn agenda kon schrijven wanneer hij zijn injectie moet nemen ( iedere 14 dagen ).
nadat ik er vervolgens iets van zei dat hij geen 8 pijnstillers in hoeft te nemen is hij boos richting huis vertrokken.

hij belde me net en verwijt mij natuurlijk weer ADHD gedrag.

wat heb ik nu weer gedaan, ik bedoel zo vreemd is het bovenstaande toch niet?
pi_91073307
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 15:59 schreef Dropkogel het volgende:
Shit,

mijn lief is bij me weggelopen nadat ik tegen hem zei dat hij beter in zijn agenda kon schrijven wanneer hij zijn injectie moet nemen ( iedere 14 dagen ).
nadat ik er vervolgens iets van zei dat hij geen 8 pijnstillers in hoeft te nemen is hij boos richting huis vertrokken.

hij belde me net en verwijt mij natuurlijk weer ADHD gedrag.

wat heb ik nu weer gedaan, ik bedoel zo vreemd is het bovenstaande toch niet?
Ik snap het verhaal sowieso niet goed... wat is voorafgaand allemaal gebeurd.?
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_91074189
Zover ik weet niks.
lief wou muziek luisteren was niet erg praatgraag en ik heb koffie gezet.
We hebben wat gepraat en toen het over de medicatie ging viel dat blijkbaar verkeerd ofzo.

Het enige wat er mis gegaan kan zijn is dat ik nogal direct ben.

Nu mailde hij me dat hij baalt van de afstand en onze volle agendas waardoor we elkaar weinig zien.

En ik weet niet eens wat ik erop terug zou schrijven eigenlijk.
Straks maak ik de situatie nog erger.
pi_91080808
Ik ga morgen langs de huisarts om te kijken of het mogelijk is me te laten testen op ADD.
Heb al mijn hele leven last van de symptomen en heb me er het afgelopen jaar behoorlijk in verdiept. De nodige zelftesten gedaan, oa die van PsyQ en ik zit overal behoorlijk hoog in de scores zeg maar. Nu ik een jaartje niet studeer en nog minder structuur in mijn leven heb dan anders gaat het gewoon echt bergafwaarts :/

Duurt het gehele proces eigenlijk erg lang? Ik zou overigens niet eens weten wat ik tegen de huisarts moet zeggen :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_91100650
Stom, Dropkogel, zo'n 'ruzie' zonder dat je weet waarom. Misschien moet je het gewoon vragen?
pi_91106284
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Robophatt het volgende:

Duurt het gehele proces eigenlijk erg lang? Ik zou overigens niet eens weten wat ik tegen de huisarts moet zeggen :')
Bij mij zat er tussen het eerste contact met PsyQ en de diagnose tweeënhalve maand. Ik zou bij de huisarts aangeven welke klachten je hebt, en dan misschien eerst even kijken wat hij/zij zegt. Je kunt ook aangeven dat de zelf aan ADD denkt, en waarom je dat denkt. BIj PsyQ vragen ze ook om een doorverwijzing van de huisarts i.v.m de verzekering.
pi_91110876
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 01:28 schreef frame-saw het volgende:
Stom, Dropkogel, zo'n 'ruzie' zonder dat je weet waarom. Misschien moet je het gewoon vragen?
heb er al een mail over gehad...niet best trouwens.
iig ligt het niet aan mij of mijn gedrag.
pi_91118298
Stom, maar gelukkig ligt het dan niet aan jou.
pi_91119295
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:44 schreef Horchata het volgende:

[..]

Bij mij zat er tussen het eerste contact met PsyQ en de diagnose tweeënhalve maand. Ik zou bij de huisarts aangeven welke klachten je hebt, en dan misschien eerst even kijken wat hij/zij zegt. Je kunt ook aangeven dat de zelf aan ADD denkt, en waarom je dat denkt. BIj PsyQ vragen ze ook om een doorverwijzing van de huisarts i.v.m de verzekering.
Nou inderdaad, volgens mijn huisarts kon ik in maart terecht. Maar - naar zijn zeggen - heb ik er waarschijnlijk de rest van mijn leven iets aan, dus dan zijn 2-3 maanden niet eens zo heel lang.
Ben benieuwd ;(
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_91122449
Het verschilt nogal per verstiging, waar ik zit heeft ADHD de langste wachttijd van alle afdelingen. En zo te zien is dat bijna in het hele land zo. Typisch, want volgens mij is wachten niet echt één van de sterkste kanten van de gemiddelde ADHD'er :').
pi_91122704
Ja ik was er op voorbereid toen ik zag wat PsyQ voor wachtlijsten had. Ik wil het gewoon nu weten :')

Maar goed, eerste stap is gezet en nu afwachten. Huisarts begon ook al over manische depressiviteit ed; laten we dat maar niet hebben. Dadelijk is het helemaal niks en ben ik gewoon echt een groot stuk ellende ;(
pi_91149787
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:33 schreef Robophatt het volgende:
Ja ik was er op voorbereid toen ik zag wat PsyQ voor wachtlijsten had. Ik wil het gewoon nu weten :')

Maar goed, eerste stap is gezet en nu afwachten. Huisarts begon ook al over manische depressiviteit ed; laten we dat maar niet hebben. Dadelijk is het helemaal niks en ben ik gewoon echt een groot stuk ellende ;(
A, jawel, kunnen we ons eigen subforum openen :D

GOEIEMORGEN TROUWENS IEDEREEN! *O* *O* *O*

(ben mijzelf op aan het laden voor een rondje psych, spv en ziekenhuisbezoek :{ )
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_91149934
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:21 schreef seasushi het volgende:

[..]

A, jawel, kunnen we ons eigen subforum openen :D

GOEIEMORGEN TROUWENS IEDEREEN! *O* *O* *O*

(ben mijzelf op aan het laden voor een rondje psych, spv en ziekenhuisbezoek :{ )
Goedemorgen zeesushi :W
pi_91153197
Goedemorgen mensen!
Ik probeer productief aan verslagen te werken maar het is saai :O
pi_91159236
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 08:21 schreef seasushi het volgende:

[..]

A, jawel, kunnen we ons eigen subforum openen :D [/sub]
Jij bent ook nog in de testfase? :')
Kunnen we straks een forum openen voor zeikerds die niks hebben ^O^
pi_91160194
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:27 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Jij bent ook nog in de testfase? :')
Kunnen we straks een forum openen voor zeikerds die niks hebben ^O^
Nope. Ik doe aan ADHD én Bipolaire stoornis. Wat mij betreft lood om oud ijzer trouwens. ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_91161347
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 13:55 schreef seasushi het volgende:

[..]

Nope. Ik doe aan ADHD én Bipolaire stoornis. Wat mij betreft lood om oud ijzer trouwens. ;(
Oh op die manier ;( Ja het ligt volgens mij allemaal behoorlijk dicht bij elkaar.
pi_91166675
Halloo *O*
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_91166695
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:33 schreef beatrijs het volgende:
Halloo *O*
:W
pi_91167485
Hebben jullie ook altijd dat je in winkels aan de praat raakt met onbekenden of met de winkelier? Net ook weer 3 winkels in, praatje maken over willekeurige onderwerpen. Altijd supergezellig vind ik! Haasten is maar niks!
pi_91167585
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:49 schreef McGilles het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat je in winkels aan de praat raakt met onbekenden of met de winkelier? Net ook weer 3 winkels in, praatje maken over willekeurige onderwerpen. Altijd supergezellig vind ik! Haasten is maar niks!
Ja :')
Ooit een keer 2 uur met een medewerker van een winkel over van alles en nog wat staan praten _O-
Heb jou lang niet gezien hier trouwens :o
pi_91167634
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ja :')
Ooit een keer 2 uur met een medewerker van een winkel over van alles en nog wat staan praten _O-
Heb jou lang niet gezien hier trouwens :o
Af en toe nog hier, drukker met werk (gelukkig :P) en heb een nieuwe vriendin dus tja, 1+1 = 2 he :D :D
pi_91167670
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef McGilles het volgende:

[..]

Af en toe nog hier, drukker met werk (gelukkig :P) en heb een nieuwe vriendin dus tja, 1+1 = 2 he :D :D
Nice *O* :D
Kan ze jouw gestuiter aan? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')