Het was een impulsquote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Murmeli het volgende:
dan moet je het topic ook niet dichtgooien michas
Doet me aan dexter denkenquote:Op maandag 27 december 2010 16:33 schreef Michhas het volgende:
Laatste post:
Let vooral niet op de artiest, het is niet wat je denkt
Ik kijk ook enorm veel series en filmsquote:Op maandag 27 december 2010 18:29 schreef frame-saw het volgende:
Dexter![]()
Heb alles al gezien, nu weer duizend jaar wachten.
Ik kijk sowieso wel veel series en films. Doe er ook wel veel langer over dan de speeltijd, meestal twee keer zo lang want ik doe van alles tussendoorTenzij ik wijn, chips en sigaretten heb, dan kan ik het meestal wel in 1 keer afkijken.
Ooooh dat lijkt me echt helsquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:30 schreef beatrijs het volgende:
Goedemorgen! Over 7 uur zit ik in de trein naar Duitsland! Treinreisje van 600km
Het lijkt me wel spannend eigenlijk. Moet ondertussen ook 4 keer overstappen op allerlei duitse stations die ik niet ken . kom laten we grappen maken over duitsers en treinenquote:
Zoietsquote:Een Nederlander, een Duitser, een non , en een dame met een kort rokje met een mooie boezem zitten in een treincoupe. Op een gegeven moment rijdt de trein een tunnel in, het licht werkt niet dus het is pikkedonker. Opeens klinkt er een harde klap en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Duitser pijnlijk in z'n gezicht te wrijven. "Net goed", denkt de non, "die Duitser heeft natuurlijk geprobeerd die meid te pakken en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!" "Net goed", denkt de mooie meid, "die Duitser heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!" "Scheisse", denkt die Duitser, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die mooie meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Die Nederlander realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de klap heb gekregen!" En de Nederlander denkt: "In de volgende tunnel sla ik die Duitser gewoon weer op z'n smoel...!"
Okequote:Op dinsdag 28 december 2010 09:34 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Het lijkt me wel spannend eigenlijk. Moet ondertussen ook 4 keer overstappen op allerlei duitse stations die ik niet ken . kom laten we grappen maken over duitsers en treinen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke
2 Duitsers zitten in de trein.
Zegt de een tegen de ander: 'Hoi!'
Zegt de ander: 'Ik spreek geen Nederlands'
Zegt de ene: ' Oh...'
Einde mop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan het nog slechter![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke
2 Duitsers zitten in de trein.
Zegt de een tegen de ander: 'Hoi!'
Zegt de ander: 'Ik spreek geen Nederlands'
Zegt de ene: ' Oh...'
Einde mop.zo flauw/droog dat tie grappig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan jij de film wel helemaal afkijken dan? Ik ga dan vanalles en nog wat doen en dan zie ik de helft van de film weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 09:26 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Ik kijk ook enorm veel series en films, bij mij alleen wel normale speeltijd. Kan (bij een leuke/goeie film/serie) vaak wel mn gedachtes en fantasiën erin kwijt waardoor het tijdens het kijken wat rustiger in de kop is
dexter, fringe, flashpoint, eureka, leverage etc.
(en goedemorgen)
Zolang de film/serie boeit wel. Zodra het verhaal niet boeit, er niks gebeurd ed. dan is het snel game over. Dat zijn dan voornamelijk de drama/romantiek movies die ik oversla :pquote:Op dinsdag 28 december 2010 10:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Kan jij de film wel helemaal afkijken dan? Ik ga dan vanalles en nog wat doen en dan zie ik de helft van de film weer niet.
flauw echt wel leukquote:Op dinsdag 28 december 2010 09:52 schreef DrD00m het volgende:
vraag aan duitser:
nederlander: wat hang je aan een was lijn?
duitser: Wass??
Een aantal grootouders van mij zijn in de middeleeuwen overleden aan de tering (denk ik)quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:24 schreef beatrijs het volgende:
Tering, ik gebruik wel vaak het woord tering. Hoop dat 't niemand beledigd.
Je handen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:42 schreef beatrijs het volgende:
Sorry! daarvoorzal even mijn handen wassen met zeep.
Jup.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef DrD00m het volgende:
Hebben jullie trouwens last van verslavingen buiten drugs/rook/alcohol gerelateerde dingen?
Joah, bij mij wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:42 schreef Dropkogel het volgende:
[..]
hetzelfde eigenlijk, maar om dat nu verslaving te noemen?
oke ik geef toe dat muziek luisteren best wel veel is in de dag denk een uur of 5 gemiddeld.quote:
Preciesquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:48 schreef Dropkogel het volgende:
[..]
oke ik geef toe dat muziek luisteren best wel veel is in de dag denk een uur of 5 gemiddeld.
vandaar verslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |