Insgelijks hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 16:51 schreef Flammie het volgende:
[..]
Mooie post overigens maar "We weten niet alles" is echt de eeuwige dooddoener. Maar goed ik heb respect voor je uitgeschreven mening en daar wil ik het ook bij laten![]()
xxx
Laten we hier "als iets niet reproduceerbaar te testen valt" van maken. Net iets wetenschappelijkerquote:
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:51 schreef arucard het volgende:
Als iets niet te bewijzen valt is het heel erg onwaarschijnlijk dat het bestaat
Je zegt toch in principe hetzelfde als mij, ?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:46 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Als het bewijs ontbreekt, kan het evengoed bestaan. Maar de mogelijkheid dat het niet bestaat is er ook.
Pas maar op straks moet je TS zijn ballen zuigen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:55 schreef arucard het volgende:
[..]
Je zegt toch in principe hetzelfde als mij, ?
Het zou mogelijk kunnen zijn, we hebben het immers bedacht alsof ze in deze wereld zouden kunnen leven. Maar er is alleen geen enkel bewijs voor. En als er dan toch zoveel en uitgebreide informatie over kabouters beschikbaar is, is de conclusie die ik trek dat ze niet bestaan maar verzonnen zijn.
En als er nou binnenkort iemand toch een kaboutertje heeft weten te vangen wil ik best toegeven dat ze bestaan, maar ik voorspel dat dat nooit zal gaan gebeuren omdat ze immers niet bestaan.
TS is een vrouwquote:Op zondag 2 januari 2011 23:04 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Pas maar op straks moet je TS zijn ballen zuigen.
Ja en? Vrouwen hebben ook ballen, alleen op een andere plek.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef pirlo444 het volgende:
achjah als je maar genoeg psychedilische troep eet gaan ze vanzelf bestaan he
Het kan dus ook gewoon uit de fantasie van de mens komen want die is eindeloos. Hellraiser moet toch ook ergens vandaan komen? Jabba the hutt ook toch?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:11 schreef iBenny het volgende:
Kabouters zijn een gevalletje 'het kan zowel wel als niet bestaan'. En het verhaal moet toch ergens vandaan komen?
Groeit daar ook haar op?quote:Op maandag 3 januari 2011 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja en? Vrouwen hebben ook ballen, alleen op een andere plek.
Die onzichtbare kleuren kan men wel degelijk zien, zichtbaar maken en aantonen dus misschien is je vergelijking een beetje ongelukkig gekozenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef WebbyS het volgende:
Een pracht topic Parabolismic!
Ik vind het top als mensen outside the box denken en dat gewoon durven toe te geven. Je ziet meteen al van die eikels op je afvliegen om jouw even te vertellen hoe jij de dingen wel niet moet zien.
Keep dreaming all the colors of the rainbow, even the invisible ones!
Ik doelde op het blote oog, dingen fantaseren die er volgens jouw waar zijn en die anderen niet direct kunnen zien.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:30 schreef Flammie het volgende:
[..]
Die onzichtbare kleuren kan men wel degelijk zien, zichtbaar maken en aantonen dus misschien is je vergelijking een beetje ongelukkig gekozen
Die onzichtbare kleuren zijn ook door de wetenschap zichtbaar gemaakt want voorheen wist niemand van het bestaan van die kleuren af![]()
Maar zodra iemand gaat beweren dat Parabolismic de huizen van 16 kabouters in de fik heeft gestoken, 3 elfjes heeft verkracht en smakelijk aan het been van een eenhoorn geknaagd heeft zal hij enige scepsis vast kunnen waarderenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:26 schreef WebbyS het volgende:
Een pracht topic Parabolismic!
Ik vind het top als mensen outside the box denken en dat gewoon durven toe te geven. Je ziet meteen al van die eikels op je afvliegen om jouw even te vertellen hoe jij de dingen wel niet moet zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |