Dat is inderdaad een verkeerde argumentatiewijze van mij, ik bedoelde er meer mee te zeggen: kom in dit topic ook met redenen waarom je denkt dat ze niet bestaan.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dus omdat er geen bewijzen zijn dat ze niet bestaan, bestaan ze wel?.
Kabouters rijden geen auto, ze liften vaak mee in de huid van dieren.quote:Op maandag 27 december 2010 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik kan je ook wel wat vertellen over kabouters: ze houden niet van file's, drinken alleen melk en lopen bijna altijd een beetje mank.
Bewijs?quote:Op maandag 27 december 2010 15:38 schreef Pleiades het volgende:
[..]
Kabouters rijden geen auto, ze liften vaak mee in de huid van dieren.
Als je het niet serieus neemt graag dit topic verlaten.
En haar reactie is wel gepast?quote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef Kroketvulling het volgende:
[..]
De dooddoeners der dooddoeners. Vooral in zo'n subforum als TRU.
?quote:Op maandag 27 december 2010 15:33 schreef Pleiades het volgende:
en groeten zij elkaar door middel van het langs elkaar wrijven van de neuzen.
Je negatieve benadering moedigt mij niet aan hele stukken tekst over te typen, maar als je 'Leven en werken van de kabouters' leest: daar staat het bewijs.quote:
Een geschreven boek lijkt mij niet niet meteen betrouwbaar bewijs. Ik kan immers ook wel een boek over het (niet) bestaan van kabouters schrijven.quote:Op maandag 27 december 2010 15:44 schreef Pleiades het volgende:
[..]
Je negatieve benadering moedigt mij niet aan hele stukken tekst over te typen, maar als je 'Leven en werken van de kabouters' leest: daar staat het bewijs.
Zij helpen dieren door teken ed. te verwijderen en de dieren bedanken hen door lifts.
Dat boek heeft mij overtuigd en is voor mij het bewijs. Op jouw manier kun je aan elk bewijs twijfelen.quote:Op maandag 27 december 2010 15:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een geschreven boek lijkt mij niet niet meteen betrouwbaar bewijs. Ik kan immers ook wel een boek over het (niet) bestaan van kabouters schrijven.
Het is geen tastbaar bewijs. Inderdaad, op mijn manier kan je inderdaad over meer van dit soort dingen twijfelen. Meestal is dat dan ook terecht dat er twijfel over is.quote:Op maandag 27 december 2010 15:46 schreef Pleiades het volgende:
[..]
Dat boek heeft mij overtuigd en is voor mij het bewijs. Op jouw manier kun je aan elk bewijs twijfelen.
Jazeker, kabouters komen over de hele wereld voor, ook in landen waar vooral getinte personen wonen en de kabouters daar zijn ook getint.quote:
Nog nooit in Nederland een levende kabouter gezien, enig idee waarom niet? En hoe kom ik er eentje tegen?quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef Pleiades het volgende:
[..]
Jazeker, kabouters komen over de hele wereld voor, ook in landen waar vooral getinte personen wonen en de kabouters daar zijn ook getint.
Nee, maar ik denk dat dit niet de plaats is om een discussie over bewijs te voeren, al zal een topic daarover in dit subforum zeker aanslaan.quote:Op maandag 27 december 2010 15:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is geen tastbaar bewijs. Inderdaad, op mijn manier kan je inderdaad over meer van dit soort dingen twijfelen. Meestal is dat dan ook terecht dat er twijfel over is.
Je moet ervoor openstaan. En ze leven veelal 's nachts en in bossen, dus als je ze wilt zien heb je dan en daar de meeste kans.quote:Op maandag 27 december 2010 15:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nog nooit in Nederland een levende kabouter gezien, enig idee waarom niet? En hoe kom ik er eentje tegen?
Ik snap wat je wil duidelijk maken met deze comment.quote:Op maandag 27 december 2010 15:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Waarom ik denk dat kabouters niet bestaan: omdat het een mythologisch wezen is.
Bedankt voor je support, dat is precies wat ik erover wilde zeggen. Niet alles is complete onzin.quote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik snap wat je wil duidelijk maken met deze comment.
Alleen wat het is met mythologische verhalen, er zitten soms toch kernen van waarheden in.
Mythologie is niet volledige onzin.
Alleen wat ik van dit topic moet denken weet ik nog niet
Soms ja, maar in dit geval zou er toch tenminste wel iets van een tastbaar bewijs moeten zijn. Dat ontbreekt (natuurlijk).quote:Op maandag 27 december 2010 15:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik snap wat je wil duidelijk maken met deze comment.
Alleen wat het is met mythologische verhalen, er zitten soms toch kernen van waarheden in.
Mythologie is niet volledige onzin.
Alleen wat ik van dit topic moet denken weet ik nog niet
Zelf al eens een kabouter gezien dan?quote:Op maandag 27 december 2010 15:49 schreef Pleiades het volgende:
[..]
Je moet ervoor openstaan. En ze leven veelal 's nachts en in bossen, dus als je ze wilt zien heb je dan en daar de meeste kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |