Mja moet nog beginnenquote:
quote:Op maandag 27 december 2010 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja moet nog beginnenSchiet niet echt op zo
quote:Op maandag 27 december 2010 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft Twan dit jaar al gepost?
Zeker. Ze moeten nog maar zien of ze haar terug krijgen.quote:
kogel toch door de kerk?quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef peaceman het volgende:
We gaan vanmiddag waarschijnlijk een I-pad kopen, dus dan wel weer, denk ik.
quote:Op maandag 27 december 2010 14:53 schreef lubje25 het volgende:
papa en mama, willen niet achter de computer weg. Twan moet wachten op de I-pad
berichtjes typen op fok met een onscreen keyboard ?quote:Op maandag 27 december 2010 14:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan mag dan op de laptop en ik ga op de iPad.
Arme jijquote:
OSD??quote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
berichtjes typen op fok met een OSD ?
on screen keyboard bedoel ikquote:
dat lukt prima hoorquote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
berichtjes typen op fok met een onscreen keyboard ?
Geen enkel probleem. Kwestie van wennen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
berichtjes typen op fok met een onscreen keyboard ?
Okay.. ik ga het eens proberen... er zijn heel veel mensen die dat zo gebruiken.. evt. kunnen we er later nog een iPad Keyboard Dock bijkopen.quote:Op maandag 27 december 2010 14:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
on screen keyboard bedoel ik
maar verder mooi ding hoor zo'n ipad, lijkt me alleen bij wat langere berichtjes dan een smsje niet fijn.
Het valt mij echt niet tegen hoe makkelijk het tilt.quote:Op maandag 27 december 2010 15:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay.. ik ga het eens proberen... er zijn heel veel mensen die dat zo gebruiken.. evt. kunnen we er later nog een iPad Keyboard Dock bijkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |