Geen tijd voor. Ik zit een programma over kroegen in Schotland te kijken.quote:Op maandag 27 december 2010 20:54 schreef Vronsky het volgende:
Laatste aflevering van Dagboek van onze helden begint zo!
ACTIE!
Juistem.quote:
Ranzige film... En ik vind echt niet veel vies..quote:Op maandag 27 december 2010 19:38 schreef jankaas020 het volgende:
ik zit nu saw 7 te kijken... ik heb 3 t/m 6 nog niet eens gezien...
Pssstquote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ranzige film... En ik vind echt niet veel vies..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 27 december 2010 21:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ranzige film... En ik vind echt niet veel vies..
Voor actie moet je naar RTL7 kijken..quote:Op maandag 27 december 2010 20:54 schreef Vronsky het volgende:
Laatste aflevering van Dagboek van onze helden begint zo!
ACTIE!
Is het interessant?quote:Op maandag 27 december 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Ik zit een programma over kroegen in Schotland te kijken.
Ai.quote:
Echt wel!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
PssstPsssttt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit rtl4 te kijken!Er was eens....
quote:Op maandag 27 december 2010 21:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Psssttt...Dacht even dat er Jizz stondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Duidelijk...quote:Op maandag 27 december 2010 21:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Jizz, an organic fluid known as semen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |