Als het een beetje aan te rijden is, wil ik wel ff komen oefenen met je vanavondquote:Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef Grunge. het volgende:
Ja, ik ook. Morgen rond een uur of zeven dan maar, dan heb ik ruim een uur.
Dat is liefquote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het een beetje aan te rijden is, wil ik wel ff komen oefenen met je vanavond
Er zitten nu twee katten vol verbazing naar de laptop te kijken.quote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Die filmpjes!![]()
Er zijn helaas ook katten die het niet erg vinden om er in te gaan, maar als ze er eenmaal in zitten en merken dat ze opgesloten zijn, helemaal door het lint gaan![]()
![]()
Zie hier mijn Boor...
(Na twee van deze pogingen ramde hij het deurtje er uit, had hij zich volledig onder gepiest, moest hij in bad en is hij gewoon los op schoot in de auto naar de dierenarts gegaanEn bleef in de wachtkamer ook keurig op schoot zitten. Hier doen we het mandje dus gewoon niet meer.)
Disclaimer: 't is een zoetje, echt! Nooit geblazen of gekrabt naar me.
Maar vanuit het asiel naar huis brak hij ook al uit het reismand gebeuren. Rest van de reis van Zwolle naar Rotterdam op schoot gezeten in de autoWil gewoon niet opgesloten zitten.
heb jij een passend reismandje voor me dan?quote:Op maandag 27 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gebruik je Stefan als kittehmodel!
quote:Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij een passend reismandje voor me dan?
Wat lief, evenals de filmpjesquote:Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het een beetje aan te rijden is, wil ik wel ff komen oefenen met je vanavond
Binkie ligt nu naast me, maar wederom totaal geen reactie op het geluid van de mauwende kat. Even het koppie omhoog bij de eerste mauw, maar daarna weer gewoon verder gaan met z'n wasbeurt.quote:Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef ElisaB het volgende:
Filmpje van Boor (mooi gebit trouwens): mauw... weer twee katten over de emmer hier
Waar is de boze poes, waar is de boze poesPlumeau is voor de zekerheid op een stapel dozen gaan zitten
Jouw Binkie (ik heb d'r ook een, maar da's een hondquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Binkie ligt nu naast me, maar wederom totaal geen reactie op het geluid van de mauwende kat. Even het koppie omhoog bij de eerste mauw, maar daarna weer gewoon verder gaan met z'n wasbeurt..
Nee, Binkie (of eigenlijk Blauwe Binkie) heeft gewoon geen idee wat andere katten zijn en doen en hoe ze horen te gedragen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Jouw Binkie (ik heb d'r ook een, maar da's een hond) hoort gewoon door dat woeste gekrijs van mijn Boor heen dat het eigenlijk een sissy is
Kattenkennis, die Bink van jou!
Noah heeft het vermoeden dat Boris in de kerstboom zit, dus is alvast op uitkijk gaan liggen.quote:Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Die filmpjes!![]()
Er zijn helaas ook katten die het niet erg vinden om er in te gaan, maar als ze er eenmaal in zitten en merken dat ze opgesloten zijn, helemaal door het lint gaan![]()
![]()
Zie hier mijn Boor...
(Na twee van deze pogingen ramde hij het deurtje er uit, had hij zich volledig onder gepiest, moest hij in bad en is hij gewoon los op schoot in de auto naar de dierenarts gegaanEn bleef in de wachtkamer ook keurig op schoot zitten. Hier doen we het mandje dus gewoon niet meer.)
Disclaimer: 't is een zoetje, echt! Nooit geblazen of gekrabt naar me.
Maar vanuit het asiel naar huis brak hij ook al uit het reismand gebeuren. Rest van de reis van Zwolle naar Rotterdam op schoot gezeten in de autoWil gewoon niet opgesloten zitten.
Verschilt per kat,quote:Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef alors het volgende:
Aaah gelukkig maarJa nu ruikt ie even naar dierenarts, daar reageren andere katten vaker op. Komt wel weer goed
Toen mij kat gesteriliseerd werd had ik zo'n medelijden met dr, ik dacht ze is vast helemaal versuft enzo, nog tijden slap en ziekig. Nee hoor, madam wilde meteen de trap alweer opspurten (favoriete bezigheid van haar)
Die van mij moest wel op controle, omdat ze met sterilisatie iig ook gehecht worden, hoe het met castratie zit weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |