abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 december 2010 @ 20:05:33 #76
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_90506881
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2010 13:31 schreef Grunge. het volgende:
Ja, ik ook. Morgen rond een uur of zeven dan maar, dan heb ik ruim een uur.
Als het een beetje aan te rijden is, wil ik wel ff komen oefenen met je vanavond _O-
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 20:06:07 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90506916
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Als het een beetje aan te rijden is, wil ik wel ff komen oefenen met je vanavond _O-
Dat is lief O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 20:08:19 #78
155227 crew  Guppy
dus
pi_90507033
Ik ben heel benieuwd of de techniek bij Grunge. ook werkt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90508670
Wat ik altijd deed bij mijn vorige kat was een handdoek op de grond leggen, kat oppakken, knufflelen, neerzetten op de handdoek, handdoek er omheen en de reismand in.
Op de manier van elisa lukte het bij hem niet, de twee die ik nu heb gaan er wel op die manier in.
  maandag 27 december 2010 @ 21:26:21 #80
202014 JJH
Knetter. O+
pi_90510560
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Die filmpjes! ^O^

Er zijn helaas ook katten die het niet erg vinden om er in te gaan, maar als ze er eenmaal in zitten en merken dat ze opgesloten zijn, helemaal door het lint gaan :'( :X
Zie hier mijn Boor...

(Na twee van deze pogingen ramde hij het deurtje er uit, had hij zich volledig onder gepiest, moest hij in bad en is hij gewoon los op schoot in de auto naar de dierenarts gegaan :') En bleef in de wachtkamer ook keurig op schoot zitten. Hier doen we het mandje dus gewoon niet meer.)

Disclaimer: 't is een zoetje, echt! Nooit geblazen of gekrabt naar me.
Maar vanuit het asiel naar huis brak hij ook al uit het reismand gebeuren. Rest van de reis van Zwolle naar Rotterdam op schoot gezeten in de auto O+ Wil gewoon niet opgesloten zitten.
Er zitten nu twee katten vol verbazing naar de laptop te kijken. :D
pi_90511359
da's smooth zeg, props :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_90511398
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan gebruik je Stefan als kittehmodel!
heb jij een passend reismandje voor me dan? :D
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator maandag 27 december 2010 @ 21:45:35 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90511429
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 21:44 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb jij een passend reismandje voor me dan? :D
:D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 27 december 2010 @ 21:48:36 #84
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_90511607
Vermakelijke filmpjes hier in dit topic.. Leuker dan de golden compass
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  maandag 27 december 2010 @ 22:04:35 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_90512522
Strakke filmpjes ElisaB. Goed voor de volgende keer. Hier hebben we daarstraks de rugby-tactiek toegepast, met gelukkig vrij snel resultaat en maar één lichte schram. Ze hoefde alleen maar één prikje antibiotica (geen pilletjes _O_ ) en was bij thuiskomst al weer gelijk zodanig relaxt dat ze uit het mandje op haar rug ging liggen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_90515429
:D Die filmpjes, geniaal! O+
Ik probeer het eerst altijd op een normale manier, zonder teveel dwang, gewoon erin zetten. Dat werkt soms. Anders inderdaad in nekvel pakken en achterpoten vasthouden. Heb mandjes met aan de bovenzijde een klep. Werkt altijd :)
pi_90521364
Wouw, dit topic gaat in mijn bookmarks _O_

Aaaw arme Boor ;( :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 28 december 2010 @ 06:40:48 #88
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90525641
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:05 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat lief, evenals de filmpjes O+.

Nou, het gaat gebeuren. Ik houd jullie op de hoogte. Het móet wel goedkomen nu! Ik heb al jullie tips gelezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grunge. op 28-12-2010 06:46:15 ]
pi_90525977
Ik ben benieuwd of het is gelukt maar dat moet bijna wel :)
pi_90538697
En? Is ie al van zijn mannelijkheid af?
know'm sayin?
word? word.
  Moderator dinsdag 28 december 2010 @ 15:21:03 #91
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_90538820
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 20:02 schreef ElisaB het volgende:
Filmpje van Boor (mooi gebit trouwens O+ ): mauw... weer twee katten over de emmer hier _O-

Waar is de boze poes, waar is de boze poes :o Plumeau is voor de zekerheid op een stapel dozen gaan zitten _O-
Binkie ligt nu naast me, maar wederom totaal geen reactie op het geluid van de mauwende kat. Even het koppie omhoog bij de eerste mauw, maar daarna weer gewoon verder gaan met z'n wasbeurt. :').
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_90543451
Hoe is het met de ater van TS? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 december 2010 @ 17:18:30 #93
163650 Greys
pi_90543731
Ik ben ook heel benieuwd! *O*
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 15:21 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Binkie ligt nu naast me, maar wederom totaal geen reactie op het geluid van de mauwende kat. Even het koppie omhoog bij de eerste mauw, maar daarna weer gewoon verder gaan met z'n wasbeurt. :').
Jouw Binkie (ik heb d'r ook een, maar da's een hond :+ ) hoort gewoon door dat woeste gekrijs van mijn Boor heen dat het eigenlijk een sissy is O+ Kattenkennis, die Bink van jou!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 28 december 2010 @ 17:54:24 #94
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_90545198
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:18 schreef Greys het volgende:
Jouw Binkie (ik heb d'r ook een, maar da's een hond :+ ) hoort gewoon door dat woeste gekrijs van mijn Boor heen dat het eigenlijk een sissy is O+ Kattenkennis, die Bink van jou!
Nee, Binkie (of eigenlijk Blauwe Binkie) heeft gewoon geen idee wat andere katten zijn en doen en hoe ze horen te gedragen.

Maar goed, hoe gaat het met de kat van TS?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_90545899
quote:
10s.gif Op maandag 27 december 2010 19:23 schreef Greys het volgende:
Die filmpjes! ^O^

Er zijn helaas ook katten die het niet erg vinden om er in te gaan, maar als ze er eenmaal in zitten en merken dat ze opgesloten zijn, helemaal door het lint gaan :'( :X
Zie hier mijn Boor...

(Na twee van deze pogingen ramde hij het deurtje er uit, had hij zich volledig onder gepiest, moest hij in bad en is hij gewoon los op schoot in de auto naar de dierenarts gegaan :') En bleef in de wachtkamer ook keurig op schoot zitten. Hier doen we het mandje dus gewoon niet meer.)

Disclaimer: 't is een zoetje, echt! Nooit geblazen of gekrabt naar me.
Maar vanuit het asiel naar huis brak hij ook al uit het reismand gebeuren. Rest van de reis van Zwolle naar Rotterdam op schoot gezeten in de auto O+ Wil gewoon niet opgesloten zitten.
Noah heeft het vermoeden dat Boris in de kerstboom zit, dus is alvast op uitkijk gaan liggen.

Ik heb zo'n ding, fantastisch:

Kat oppakken, erin gooien, en snel de klep dicht voordat hij begrijpt wat er aan de hand is.
pi_90563642
Ik ben blij dat onze reismanden ook van boven openen te zijn.
Als ik één van onze poezen met de hand op de kop(zoals op de filmpjes) naar binnen moet duwen, dan hou ik geen hand over denk ik... (ook de reden waarom ik m'n winterjas en handschoenen aan heb als ik die poes vlooiendruppels en wormenpilletjes moet geven)

Ben benieuwd hoe de TS het ervanaf gebracht heeft :)
  woensdag 29 december 2010 @ 18:58:26 #97
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_90594710
Nou, dat was echt op het nippertje gisteren! Uiteindelijk wel gelukt met Elisa's methode, maar er was nogal wat kracht voor nodig en de adrenaline gierde door mijn lichaam. Wel een uur bezig geweest om Oscar überhaupt te pakken te krijgen, het leek wel een worm. Het was een nachtmerrie. Gelukkig verstopte hij zich uiteindelijk in het kastje met de pannen en dergelijke, daar komt-ie niet zomaar vandaan. Jezus, wat was ik opgelucht, zeg!

Nou, hij is zijn balletjes dus kwijt. Ik vond het zo sneu ineens, onderweg naar de dierenarts, ik kon wel janken :'). Misschien waren het de spanningen. Ik heb dat ook nooit meegemaakt met een katertje, zo'n castratie, dat was dan al gebeurd. De tijd kroop en om half vijf haalde ik 'em weer op. En hij was blij en ik kreeg 'neusjes' en 'buikjes'. Ik besnuffel 'em dan altijd, hij heeft een heel speciaal geurtje, maar die is weg! Blijkbaar merkte de andere kater dat ook, want die begon ineens te blazen. Hopelijk komt het geurtje weer terug. Hij heeft z'n rust niet echt gepakt, was meteen aan het spelen, maar dat zal wel goed zijn. En gelukkig hoeft-ie geen controle! :').
pi_90596066
Aaah gelukkig maar :) Ja nu ruikt ie even naar dierenarts, daar reageren andere katten vaker op. Komt wel weer goed :Y
:D Toen mij kat gesteriliseerd werd had ik zo'n medelijden met dr, ik dacht ze is vast helemaal versuft enzo, nog tijden slap en ziekig. Nee hoor, madam wilde meteen de trap alweer opspurten (favoriete bezigheid van haar) :')
Die van mij moest wel op controle, omdat ze met sterilisatie iig ook gehecht worden, hoe het met castratie zit weet ik niet.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator woensdag 29 december 2010 @ 20:18:32 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_90597899
Gelukkig is alles weer goed :) En z'n geurtje komt wel weer terug!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90624336
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:31 schreef alors het volgende:
Aaah gelukkig maar :) Ja nu ruikt ie even naar dierenarts, daar reageren andere katten vaker op. Komt wel weer goed :Y
:D Toen mij kat gesteriliseerd werd had ik zo'n medelijden met dr, ik dacht ze is vast helemaal versuft enzo, nog tijden slap en ziekig. Nee hoor, madam wilde meteen de trap alweer opspurten (favoriete bezigheid van haar) :')
Die van mij moest wel op controle, omdat ze met sterilisatie iig ook gehecht worden, hoe het met castratie zit weet ik niet.
Verschilt per kat,

Onze Sam was dronken erna en waggelde overal tegenaan.
Lotje was duf
Nimo stond te schreeuwen dat hij naar buiten wilde en moest weer spelen. :')

De katten in de kooi krijgen: Geen probleem, maar Sam wil er bij de dierenarts niet uit en zodra je hem loslaat rent hij het kooitje weer in. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')