quote:
Ja, echt humorquote:Op maandag 27 december 2010 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Die kattenEcht zo'n blik erbij van, why the fuck moesten we er dan in, als we er meteen weer uitmogen
Arme Fritzquote:Op maandag 27 december 2010 19:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was leuk; misschien doen we het vanavond nog een keer
Niet eens. Hij was wel erg verbaasdquote:Op maandag 27 december 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Frits was gedrogeerd, ik weet het zeker!
Doen; kunnen we lachenquote:Op maandag 27 december 2010 19:04 schreef Maes het volgende:
![]()
![]()
Meesterlijk
![]()
![]()
![]()
Die kattenIk weet wel wie ik ga bellen als het hier eens niet lukt
Zoefff wegquote:
Whehehe, die plumeau..quote:
Vooral Fritzquote:Op maandag 27 december 2010 19:36 schreef senesta het volgende:
Elies![]()
Briljant die koppen en lichaamtaal van die katten
De meest woeste heb ik niet gedaan, want die is van de week echt naar de DA geweest voor zijn bronchitus. Als ik die nu voor de grap in het mandje druk, dan raakt ie in paniek. Maar ik krijg ze er op deze manier allemaal in; zonder problemenquote:Op maandag 27 december 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Het mooist vind ik nog die verbaasde koppies als ze er daarna meteen weer uit mogen
Gewoon als je een nieuwe kat/kitten krijgt dit dus vaak oefenen, gaan ze het vast leuk vinden en krijg je ze als het echt nodig is makkelijk mee. Letterlijk 'kat in het bakkie'!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |