Ieh bah lijkt me ook eng!quote:Op maandag 27 december 2010 07:40 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee hoe lang het duurde btw, voor m'n gevoel een half uur, maar dat zal vast niet
en zo snel ben ik niet bang, maar dat was wel ff eng zeg
oh kutquote:Op maandag 27 december 2010 08:03 schreef Loveless85 het volgende:
Tis #33 trouwens, je hersenen zijn nog verlamd Zwabke
dat is echt totaal iets andersquote:Op maandag 27 december 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
En had je niet op je arm geslapen ofzoDas ook zo'n leuke sensatie soms
als je raar hebt geslapen wordt je ineens wakker en lijkt het of er een vreemde arm naast je ligt die niks doet
quote:Op maandag 27 december 2010 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik werd een keer midden in de nacht wakker van een enorme klap. Schrok me rot! Maar ja, poosje liggen luisteren, niks te horen. Dus ik wil weer gaan slapen, probeer me om te draaien, lukt niet: ik kreeg mijn arm niet van zijn plek. Die was gaan "slapen" en met een klap op mijn nachtkastje gevallen
quote:
ja toch?quote:Op maandag 27 december 2010 08:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Maar, om een password vragen bij sudo? [/maandagochtendnerd]
Mogge trouwens
SuperUserDOquote:Op maandag 27 december 2010 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet eens wat sudo is[/nogmaandagochtenderenerd]
waarom zou je het root-wachtwoord niet weten? wat is dan uberhaupt nog de zin van je root wachtwoord?quote:Op maandag 27 december 2010 08:55 schreef Barbaaf het volgende:
Je eigen wachtwoord of rootwachtwoord? Dat eerste zou niet hoeven want als je dat niet wist was je niet ingelogd en het tweede hoor je juist niet te weten, anders kan je net zo goed su - doen.
En Rewimo, normaal gesproken kan je niet direkt als superuser inloggen maar moet dat vanaf je eigen (of een ander) account zodat nog bij te houden is wie er met rootrechten bezig geweest is. (root is de superuser onder Linux)
Omdat je met sudo ook beperkte rootrechten kan geven, bv. aan applicatiebeheerders die dan wel alle instellingen van een applicatie kunnen aanpassen maar niet van het hele systeem. Bij ons worden de OS'sen beheerd door een andere club dan de applicaties, in die opzet is het vrij praktisch.quote:Op maandag 27 december 2010 08:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waarom zou je het root-wachtwoord niet weten? wat is dan uberhaupt nog de zin van je root wachtwoord?
aha, oke, ik ging meer uit van mijn thuissituatiequote:Op maandag 27 december 2010 09:02 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Omdat je met sudo ook beperkte rootrechten kan geven, bv. aan applicatiebeheerders die dan wel alle instellingen van een applicatie kunnen aanpassen maar niet van het hele systeem. Bij ons worden de OS'sen beheerd door een andere club dan de applicaties, in die opzet is het vrij praktisch.
Mogge hello-oh-oh![]()
Daar is een andere smile voor hequote:Op maandag 27 december 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een hele nare hoest, kwam gisteravond opzetten, meteen een overdosis antigrippine en broomhexedinges dr in gegooid maar![]()
En buikpijn want ongesteld en normaal heb ik daar nooit last van, en hoofdpijn.
Ik stort me dus ff lekker op de eindemaand, dan gaat de dag lekker snel
ZWABBER!quote:Op maandag 27 december 2010 09:36 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die staat niet in die waardeloze OP dus tja
Joepiequote:Op maandag 27 december 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens een hele nare hoest, kwam gisteravond opzetten, meteen een overdosis antigrippine en broomhexedinges dr in gegooid maar![]()
Ik stort me dus ff lekker op de eindemaand, dan gaat de dag lekker snel
Oh en het is ook nog es stervenskoud hier, want mn attente collega die vrijdag voor me heeft waargenomen en hier shag heeft zitten paffen was zo lief geweest om het raam op een kier te zetten ivm de shagmeur.quote:
klinkt zoals ik woensdagavond begonnen ben. blaffen als een zeehond word steeds ergerquote:Op maandag 27 december 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik stort me dus ff leknker op de eindemaand, dan gaat de dag lekker snel
Nee hoor, ik slik me gewoon helemaal beterquote:Op maandag 27 december 2010 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
klinkt zoals ik woensdagavond begonnen ben. blaffen als een zeehond word steeds erger
Alhoewel ik richting t punt ga dat t eindelijk los begint te komen
hoop voor je dat dat lukt, hier was t ijdele hoopquote:Op maandag 27 december 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik slik me gewoon helemaal beter
Ik kan deze week echt niet ziek zijn dus dat lukt welquote:Op maandag 27 december 2010 09:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoop voor je dat dat lukt, hier was t ijdele hoop
Ik ook maar wat ik nu al kan doen doe ik nuquote:Op maandag 27 december 2010 09:57 schreef Maes het volgende:
Het is hier lekker rustig op het werkMaand afsluiten doe ik pas in januari
quote:Op maandag 27 december 2010 09:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik slik me gewoon helemaal beter
Ja ze is vrij hoor vandaag dan kan je haar niet zomaar bellen, dat verwacht ze helemaal nietquote:Op maandag 27 december 2010 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook maar wat ik nu al kan doen doe ik nu![]()
Oh echt he, heb ik weer es 1 dag vrij gehad![]()
Collega heeft vrijdag welgeteld 1 telefoonnotitie gemaakt.
Dat er een zitting morgen niet door gaat.
Maar niet opgeschreven wie er gebeld heeft daarover.
En die zitting blijkt nu toch door te gaan, terwijl er nu niks aan gedaan is omdat ie niet door zou gaan , alleen weten we nu dus niet wie dat hier doorgegeven zou hebben![]()
En die collega heeft vrij vandaag en neemt dr telefoon niet op.
Niet dat ik denk dat ze überhaupt nog weet dat dat telefoontje heeft plaatsgevonden vrijdag![]()
Tis ook moeilijk allemaal.
Vooral als je hier pas 34 jaar of zo werkt
quote:Op maandag 27 december 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mn andere collega zegt nu "ja hoe kon ze ook weten dat ze de naam van de persoon die belde op moest schrijven? ".
Tja
Ze houden het gewoon graag spannend!quote:Op maandag 27 december 2010 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh en mn andere collega zegt nu "ja hoe kon ze ook weten dat ze de naam van de persoon die belde op moest schrijven? ".
Tja
Ja das toch echt méér dan achterlijk?quote:Op maandag 27 december 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
Het kan zijn dat het vrijdag heel rustig was en daarom maar 1 telefoon notitie.
Jij had het ook vrij rustig de donderdag zei je toch?Maar dan de naam niet opschrijven is natuurlijk gewoon achterlijk
Gezellig met Polly en Bella erbijquote:Op maandag 27 december 2010 10:20 schreef oh-oh het volgende:
Dat laatste Maes.
Ik heb niks gedaan dus dat was heerlijk![]()
Maar Polly en Bella logeren.
Gisteren zou Laki komen maar dies niet op komen dagen
Ze liggen in scheiding en haar zus woont weer es bij ze in omdat haar borderline vriendje haar mept , dus uhm, jaquote:Op maandag 27 december 2010 10:36 schreef Maes het volgende:
[..]
Gezellig met Polly en Bella erbij![]()
Heb je nog iets van Laki gehoord dan? Wat gek, is hij een beetje de weg kwijt?
Ik heb bij voorkeur geen dieren in bedquote:Op maandag 27 december 2010 10:21 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Vannacht hebben de katten bij me gelogeerd. Ergens is het wel gezellig, twee heren aan je voeteneinde en de dame in een krulletje langs mijn hoofdkussen.![]()
Maar spulletjesvoetbal middenin de nacht is weer minder grappig en dat ik niet kan liggen zoals ik wil omdat er dan een kat in de weg ligt/uit bed gekegeld wordt is weer minder lollig.![]()
Naartjie heeft me wel uit laten slapen tot 9 uur voor hij om ontbijt begon te gillen.
Ik vind het sneu voor hemquote:Op maandag 27 december 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze liggen in scheiding en haar zus woont weer es bij ze in omdat haar borderline vriendje haar mept , dus uhm, ja
Fiepie!quote:Op maandag 27 december 2010 10:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb bij voorkeur geen dieren in bedom dezelfde reden die jij ook al geeft Cat, er blijft geen ruimte meer over voor mij als je mijn beestjes hun gang laat gaan. Dit gaat dan vooral over Bob en Maes. Fiep loopt de kans om te worden geplet door Meneer Maes
Oh ja ik verwijt hem ook niks hoorquote:
Ik zou dat ook wel eens willen, niks doen met niemandquote:Op maandag 27 december 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ik verwijt hem ook niks hoor![]()
Ik vond het helemaal niet erg, ik hou van heerlijk niks doen met niemand
Da's die met dat stoffen zakje er om he?quote:Op maandag 27 december 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga een badje laten vollopen. Eens kijken of ik nog een Cerdiwens Cauldron heb liggen, mijn velletje heeft zachtheid nodig.
Die met dat stoffen zakje heb ik na als dat gejubel ook mijn lijstjequote:Op maandag 27 december 2010 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die met dat stoffen zakje er om he?
Arghhhhhhhhhh![]()
Ik ga zo in bad met eh... even opzoeken hoe het heetMoment.
Die is zooooo lekker.quote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die met dat stoffen zakje heb ik na als dat gejubel ook mijn lijstje
Net Tombo gepmt wat ze wil hebben
Ik vind het té zoet, brrrr......quote:Op maandag 27 december 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m lekker maar ik hou dan ook echt van dat hele zoete.
Ben benieuwdquote:Op maandag 27 december 2010 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die is zooooo lekker.![]()
Maar hier is hij op.Gelukkig het ik nog 5 andere soorten melts om erin te gooien.
![]()
Dadelijk meteen maar eens grote ronde door het badkamerkastje doen om mijn bestellijstje compleet te maken.
Wat je zegt ben je zelluf!quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 10:54 schreef Greys het volgende:
Oh nou het zal me benieuwen dan
Ik ben van mezelf niet al te zoet, dus wie weet scheelt dat en heft dat elkaar een beetje op
Misschien heb ik straks geen glazuur meer op mijn tanden.
Wat isquote:Op maandag 27 december 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja net beantwoord
Ik was ff weg, vandaar
Nee meerdan
denk ik
PMS van jou?quote:Op maandag 27 december 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
Al die PMs tegoed, allemaal van mij zeker?
Ik nietquote:Op maandag 27 december 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg oh-oh? Krijg jij nu ook die 7 miljoenmet je rooie kruis?
quote:Op maandag 27 december 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |