Ieh bah lijkt me ook eng!quote:Op maandag 27 december 2010 07:40 schreef DeZwabber het volgende:
geen idee hoe lang het duurde btw, voor m'n gevoel een half uur, maar dat zal vast niet
en zo snel ben ik niet bang, maar dat was wel ff eng zeg
oh kutquote:Op maandag 27 december 2010 08:03 schreef Loveless85 het volgende:
Tis #33 trouwens, je hersenen zijn nog verlamd Zwabke
dat is echt totaal iets andersquote:Op maandag 27 december 2010 08:12 schreef Loveless85 het volgende:
En had je niet op je arm geslapen ofzoDas ook zo'n leuke sensatie soms
als je raar hebt geslapen wordt je ineens wakker en lijkt het of er een vreemde arm naast je ligt die niks doet
quote:Op maandag 27 december 2010 08:23 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Ik werd een keer midden in de nacht wakker van een enorme klap. Schrok me rot! Maar ja, poosje liggen luisteren, niks te horen. Dus ik wil weer gaan slapen, probeer me om te draaien, lukt niet: ik kreeg mijn arm niet van zijn plek. Die was gaan "slapen" en met een klap op mijn nachtkastje gevallen
quote:
ja toch?quote:Op maandag 27 december 2010 08:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
Maar, om een password vragen bij sudo? [/maandagochtendnerd]
Mogge trouwens
SuperUserDOquote:Op maandag 27 december 2010 08:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet niet eens wat sudo is[/nogmaandagochtenderenerd]
waarom zou je het root-wachtwoord niet weten? wat is dan uberhaupt nog de zin van je root wachtwoord?quote:Op maandag 27 december 2010 08:55 schreef Barbaaf het volgende:
Je eigen wachtwoord of rootwachtwoord? Dat eerste zou niet hoeven want als je dat niet wist was je niet ingelogd en het tweede hoor je juist niet te weten, anders kan je net zo goed su - doen.
En Rewimo, normaal gesproken kan je niet direkt als superuser inloggen maar moet dat vanaf je eigen (of een ander) account zodat nog bij te houden is wie er met rootrechten bezig geweest is. (root is de superuser onder Linux)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |