Op marktplaats staat hij er het goedkoopst op voor ¤35,- en dan moeten er ook nog eens verzendskosten bij komen. Dus het is no can do.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Vinsjuh het volgende:
bij deze bied ik 25¤ incl verzendkosten voor RDR. Anders zie ik helaas af van deze advertentie.
Toch vreemd dat als ik kijk de goedkoopste daar 15 euro is..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef Glennz het volgende:
[..]
Op marktplaats staat hij er het goedkoopst op voor ¤35,- en dan moeten er ook nog eens verzendskosten bij komen. Dus het is no can do.
Precies, waarschijnlijk zoek jij binnen een straal van 5 KM van jou postcode, en is de goedkoopste 35¤quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef Glennz het volgende:
[..]
Op marktplaats staat hij er het goedkoopst op voor ¤35,- en dan moeten er ook nog eens verzendskosten bij komen. Dus het is no can do.
Je hebt gelijk. Ik keek binnen een straal van 5 KM. Maargoed, toch verkoop ik liever alles in een keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
Precies, waarschijnlijk zoek jij binnen een straal van 5 KM van jou postcode, en is de goedkoopste 35¤
Wat Herr.Flick zegt, er staat 1 voor 15¤ en zelfs 17 anderen voor 25¤ of duurder
Laatste kans, anders koop ik 'm elders.
Als jij alles liever in 1x verkoopt dan moet je dat in 1ste instantie doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Glennz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik keek binnen een straal van 5 KM. Maargoed, toch verkoop ik liever alles in een keer.
Thxquote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
Als jij alles liever in 1x verkoopt dan moet je dat in 1ste instantie doen
Was toch het proberen waard.
Succes ts
Nogmaals.quote:
Voor ¤25,- ex. mag je hem van me overnemen.quote:
Deal, PM me maar.quote:
Prima, PM me maar.quote:
voor RDR neem ik aan toch? Was vergeten dat in mn reply te vermeldenquote:
Ja, voor RDR uiteraard.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
voor RDR neem ik aan toch? Was vergeten dat in mn reply te vermelden
Graag gedaan, Re.active!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef Re.active het volgende:
Killzone 2 net ontvangen. Ziet er prima uit. Geen krassen op de disk en het doosje + boekje ook in goede conditie. Helemaal top![]()
Thanx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |