Op marktplaats staat hij er het goedkoopst op voor ¤35,- en dan moeten er ook nog eens verzendskosten bij komen. Dus het is no can do.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:04 schreef Vinsjuh het volgende:
bij deze bied ik 25¤ incl verzendkosten voor RDR. Anders zie ik helaas af van deze advertentie.
Toch vreemd dat als ik kijk de goedkoopste daar 15 euro is..quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef Glennz het volgende:
[..]
Op marktplaats staat hij er het goedkoopst op voor ¤35,- en dan moeten er ook nog eens verzendskosten bij komen. Dus het is no can do.
Precies, waarschijnlijk zoek jij binnen een straal van 5 KM van jou postcode, en is de goedkoopste 35¤quote:Op woensdag 29 december 2010 18:26 schreef Glennz het volgende:
[..]
Op marktplaats staat hij er het goedkoopst op voor ¤35,- en dan moeten er ook nog eens verzendskosten bij komen. Dus het is no can do.
Je hebt gelijk. Ik keek binnen een straal van 5 KM. Maargoed, toch verkoop ik liever alles in een keer.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:40 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
Precies, waarschijnlijk zoek jij binnen een straal van 5 KM van jou postcode, en is de goedkoopste 35¤
Wat Herr.Flick zegt, er staat 1 voor 15¤ en zelfs 17 anderen voor 25¤ of duurder
Laatste kans, anders koop ik 'm elders.
Als jij alles liever in 1x verkoopt dan moet je dat in 1ste instantie doenquote:Op woensdag 29 december 2010 19:20 schreef Glennz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik keek binnen een straal van 5 KM. Maargoed, toch verkoop ik liever alles in een keer.
Thxquote:Op woensdag 29 december 2010 19:27 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
Als jij alles liever in 1x verkoopt dan moet je dat in 1ste instantie doen
Was toch het proberen waard.
Succes ts
Nogmaals.quote:
Voor ¤25,- ex. mag je hem van me overnemen.quote:
Deal, PM me maar.quote:
Prima, PM me maar.quote:
voor RDR neem ik aan toch? Was vergeten dat in mn reply te vermeldenquote:
Ja, voor RDR uiteraard.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:06 schreef Vinsjuh het volgende:
[..]
voor RDR neem ik aan toch? Was vergeten dat in mn reply te vermelden
Graag gedaan, Re.active!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:40 schreef Re.active het volgende:
Killzone 2 net ontvangen. Ziet er prima uit. Geen krassen op de disk en het doosje + boekje ook in goede conditie. Helemaal top![]()
Thanx
Dan zou ik hem als ik jou was gewoon nieuw kopen. Of het even proberen op Marktplaats. Daar staan ze genoeg voor ¤15,-quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef Kn0x het volgende:
Ik zie net dat ik UC2 nieuw voor 20 euro kan krijgen, vandaar een prijsverlaging naar 15.
Je was alleen vergeten om een naam op het adreslabel te zetten. het is de zelfde naam als mijn paypalaccountquote:
Ja, klopt. Dat was ik vergeten, omdat ik het via m'n broertje's paypal regelde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef Re.active het volgende:
[..]
Je was alleen vergeten om een naam op het adreslabel te zetten. het is de zelfde naam als mijn paypalaccount![]()
Maar gelukkig deel ik mijn huisnummer alleen met mijn huisbaas en zijn vrouw van 70+ dus die zouden de game niet achteroverdrukken. Ze gingen er al vanuit dat het voor mij was aangezien 99,9% van de pakjes voor mij zijn.
Ze wilden welgraag de postzegels hebben dus ik heb ze die enevelop zo gegeven nadat ik de game er bij de deur had uitgehaald.Wat zaten er eigenlijk voor postzegels op vraag ik me nu af. Ik had vanmiddag niet goed op de envelop gelet maar de donkere kleur viel me wel op in tegenstelling tot de vaak witte zegels.
In dat geval hou ik hem liever gewoon zelf.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:58 schreef Kn0x het volgende:
Ik zie net dat ik UC2 nieuw voor 20 euro kan krijgen, vandaar een prijsverlaging naar 15.
Helemaal top!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef rumiii het volgende:
Spel vandaag ontvangen, in goede conditie, niks om over te klagen.
10/10
Zie PM!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Re.active het volgende:
Doe mij Saints Row 2 dan ook maar
Zelfde PayPal adres of een andere waar het heen mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |