gewoon wiet, niet heel erg ofzo, maar wel erg genoeg om zo'n wedstrijdje aan te gaanquote:
Ooooohquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon wiet, niet heel erg ofzo, maar wel erg genoeg om zo'n wedstrijdje aan te gaan
Heb je het over DRUGSquote:Op maandag 27 december 2010 01:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gewoon wiet, niet heel erg ofzo, maar wel erg genoeg om zo'n wedstrijdje aan te gaan
Ik dacht eerst dat het over iets onschuldigs ging, niet dusquote:
Ik ben in shockquote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over iets onschuldigs ging, niet dus
quote:Op maandag 27 december 2010 01:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het over iets onschuldigs ging, niet dus
quote:
Het is MAAR wietquote:Op maandag 27 december 2010 01:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
komop, het is maar wiet, er zijn veel ergere mensen...
Hasj en Wiet: Vragen & Antwoorden #46 "Iedereen een Groene Kerst!"
quote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is MAAR wiet
Ik ben in shock
Zo'n jong ventje aan de DRUGS![]()
quote:
Nou inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is MAAR wiet
Ik ben in shock
Zo'n jong ventje aan de DRUGS![]()
Als je ouders hier ooit achter komen en ze komen na maanden of jaren uit shock toestand dan moet jij dus naar een afkick kliniekquote:
Nu wordt het overdreven...quote:Op maandag 27 december 2010 01:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je ouders hier ooit achter komen en ze komen na maanden of jaren uit shock toestand dan moet jij dus naar een afkick kliniek
Okay, sorryquote:
ik snap het, maar roken begin ik nooit aan, en ik blow misschien 1 of twee keer per maand...quote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, sorry
Ik ben wel anti-drugs en roken though. Misschien niet echt fair want ik drink zelf best aardig
Niet helemaal fair dan neequote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, sorry
Ik ben wel anti-drugs en roken though. Misschien niet echt fair want ik drink zelf best aardig
The Vervequote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, ik ben sowieso anti-roken want ik heb astma
Ik zat je maar een beetje te plagen johquote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik snap het, maar roken begin ik nooit aan, en ik blow misschien 1 of twee keer per maand...
en ik kan er zo mee stoppen, dus serieus is het niet ofzo
Hoe wist jij dat ik The Verve aan het luisteren was?quote:Op maandag 27 december 2010 01:38 schreef Stuart het volgende:
Nou ja, ik ben sowieso anti-roken want ik heb astma
Ik weet het. Ik geef dat ook wel toe al heeft een ander niet zo snel last van mijn drinkenquote:
Jaaajaaaquote:Op maandag 27 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat je maar een beetje te plagen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |