Geen zin om nog TV te kijkenquote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Jeff Dunham christmass special op tv, origineel, die kende ik nog niet!
quote:
hij stond nog aan, te lui om er heen te lopen om 'm uit te zetten, val toch meteen om als ik loop.quote:
GF is het ook aan het kijken zei hij, is het leuk?quote:Op maandag 27 december 2010 01:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Jeff Dunham christmass special op tv, origineel, die kende ik nog niet!
Hahaha, lekker aan laten dan maarquote:Op maandag 27 december 2010 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij stond nog aan, te lui om er heen te lopen om 'm uit te zetten, val toch meteen om als ik loop.
Foo Fightersquote:Op maandag 27 december 2010 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]________________________________________!
Vanaf 6 minuten
En het stuk ervoor ook
Dronken?quote:Op maandag 27 december 2010 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij stond nog aan, te lui om er heen te lopen om 'm uit te zetten, val toch meteen om als ik loop.
het is wel grappig, maar ik luister en kijk er niet echt naar, ben meer aan het staren.quote:Op maandag 27 december 2010 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
GF is het ook aan het kijken zei hij, is het leuk?
enkel verstuikt toen ik gisternacht een beetje verdoofd een ijzelig trapje zo snel mogelijk af ging rennen.quote:
Ooh zieligertquote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
enkel verstuikt toen ik gisternacht een beetje verdoofd een ijzelig trapje zo snel mogelijk af ging rennen.
als je m'n enkel komt halenquote:
Oooh, dat is alles behalve grappigquote:Op maandag 27 december 2010 01:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
enkel verstuikt toen ik gisternacht een beetje verdoofd een ijzelig trapje zo snel mogelijk af ging rennen.
Dan niet, sorryquote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je m'n enkel komt halen
was een soort weddenschap, maar dan zonder doel of reden...quote:Op maandag 27 december 2010 01:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat is alles behalve grappig
Begrijpelijkquote:
Klinkt best vaagquote:Op maandag 27 december 2010 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
was een soort weddenschap, maar dan zonder doel of reden...
was het ook, maar was niet echt aan het nadenkenquote:
Kun je flink lang last van hebben dus balenquote:Op maandag 27 december 2010 01:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
was een soort weddenschap, maar dan zonder doel of reden...
Welke?quote:Op maandag 27 december 2010 01:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
was het ook, maar was niet echt aan het nadenken
was een beetje onder verdovende middelen, zoals ik al zei.
och, het is niet zo heel erg, morgen al geen last meer van denk ik.quote:Op maandag 27 december 2010 01:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je flink lang last van hebben dus balen
quote:
Dan valt het inderdaad mee. Gelukkig maarquote:Op maandag 27 december 2010 01:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
och, het is niet zo heel erg, morgen al geen last meer van denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |