Niet doorgespoeld?quote:Op maandag 27 december 2010 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer, urine zit netjes in het potje en enkeltje leeft nog
dat is het lot van urine, een enkeltjequote:Op maandag 27 december 2010 02:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik weer, urine zit netjes in het potje en enkeltje leeft nog
Nee, maak ik ouders wakker, en die mogen niet weten dat ik thuis ben, want dan worden ze boos, vies hè?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 02:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is het lot van urine, een enkeltje
Olaquote:
Tuurlijk, ik heb een cursus nederlands gevolgdquote:Op maandag 27 december 2010 02:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
John, de echte echte John Frusciante?![]()
Hoezo mogen ze niet weten dat je thuis bent?quote:Op maandag 27 december 2010 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, maak ik ouders wakker, en die mogen niet weten dat ik thuis ben, want dan worden ze boos, vies hè?
Jaaaquote:Op maandag 27 december 2010 02:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ola
[..]
Tuurlijk, ik heb een cursus nederlands gevolgd
Je moet wat als je bij de Peppers weg bent he..
omdat ik al 2 dagen niet thuis ben geweest, na kerst gepeerd, kunnen ze geen ruzie maken, want heb er geen zin inquote:Op maandag 27 december 2010 02:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo mogen ze niet weten dat je thuis bent?
Hij heeft echt heel hard hulp nodig!quote:Op maandag 27 december 2010 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Jesse zegt:
serieus man
Echt
Ik wordt echt scheitziek
van mensen
en van alles
wereld
Ik maak me zorgen
kerst is net 2 uur afgelopenquote:Op maandag 27 december 2010 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat ik al 2 dagen niet thuis ben geweest, na kerst gepeerd, kunnen ze geen ruzie maken, want heb er geen zin in
ik ben echt een kut jong
Jesse zegt:quote:Op maandag 27 december 2010 02:08 schreef TheFamousMan het volgende:
Jesse zegt:
serieus man
Echt
Ik wordt echt scheitziek
van mensen
en van alles
wereld
Ik maak me zorgen
Jawel, ik vind het wel leukquote:Op maandag 27 december 2010 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry, let maar ff niet op mij
2 dagen geleden was het eerste diner met m'n familie, en die was na 3 uur afgelopen, maar ging nog naar vrienden en dat mocht nietquote:Op maandag 27 december 2010 02:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kerst is net 2 uur afgelopen
Dat laatste jaquote:Op maandag 27 december 2010 02:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat ik al 2 dagen niet thuis ben geweest, na kerst gepeerd, kunnen ze geen ruzie maken, want heb er geen zin in
ik ben echt een kut jong
Kutjongquote:Op maandag 27 december 2010 02:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
2 dagen geleden was het eerste diner met m'n familie, en die was na 3 uur afgelopen, maar ging nog naar vrienden en dat mocht niet
die is al op de hoogte, en hij heeft al pilletjes ervoor, maar die zijn op, of hij kan ze niet vinden, en nu tript ie 'm.quote:Op maandag 27 december 2010 02:12 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Kutjong
en bel de huisarts van die vriend
die pillen mogen bij nood afgehaald worden bij de nacht appotheker, ik spreek uit ervaringquote:Op maandag 27 december 2010 02:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die is al op de hoogte, en hij heeft al pilletjes ervoor, maar die zijn op, of hij kan ze niet vinden, en nu tript ie 'm.
en z'n ouders zijn ook nog eens niet thuis.
Mannen blijven kinderenquote:Op maandag 27 december 2010 02:15 schreef Symphonic het volgende:
Echt klote, 41 zijn en de slappe lach hebben om pubergrappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |