drank ligt anders dan tabak/nicotine, drank is slecht als je er echt jaren lang overmatig van drinkt. maar met roken tast je het al veel eerder aan, en je hoeft er niet eens zo heel veel voor te roken.quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik The Verve aan het luisteren was?
Dacht ik alquote:Op maandag 27 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat je maar een beetje te plagen joh
Ach ja, zo is het leven vrees ikquote:Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
drank ligt anders dan tabak/nicotine, drank is slecht als je er echt jaren lang overmatig van drinkt. maar met roken tast je het al veel eerder aan, en je hoeft er niet eens zo heel veel voor te roken.
Maar een serieus drankprobleem is wel schadelijker voor je omgeving...
Allemaal problemen in de wereld
jij luisterde net ook al een nummer wat iemand hier postte, en toen ik Goudkuipje begroette was je ook al een broodje goudkuipje aan het eten.quote:Op maandag 27 december 2010 01:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik The Verve aan het luisteren was?
Ach, je moet aan mij sowieso niet te zwaar tillen hoorquote:Op maandag 27 december 2010 01:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dacht ik al
maar er zat toch een kern van de waarheid in.
Oeh dan is er dus meer tussen hemel en aardequote:
Dit is eerder eng dan koewlquote:Op maandag 27 december 2010 01:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jij luisterde net ook al een nummer wat iemand hier postte, en toen ik Goudkuipje begroette was je ook al een broodje goudkuipje aan het eten.
jij bent koewl
Wie weetquote:Op maandag 27 december 2010 01:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh dan is er dus meer tussen hemel en aarde
Hmmmz, ik kan me daar niet zoveel bij voorstellen. Overigens zijn anti-depressiva weer verslavend en eigenlijk gewoon zooi. Nou ja, wie ben ik om iets te zeggenquote:Op maandag 27 december 2010 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
vriend van me is depressief
Hij wil zich de hele tijd pijn doen en dingen slopen, zonder z'n anti-depresiva word dat erger, en nu kan hij ze niet vinden
okquote:Op maandag 27 december 2010 01:48 schreef Stuart het volgende:
Aan alles komt een eind helaas. Ik zal er morgen overdag niet zijn maar wellicht in de avond na een uur of half 11. Weinig Stu op het forum dus morgen
Oohquote:Op maandag 27 december 2010 01:48 schreef Stuart het volgende:
Aan alles komt een eind helaas. Ik zal er morgen overdag niet zijn maar wellicht in de avond na een uur of half 11. Weinig Stu op het forum dus morgen
Oooh die solo, heerlijk gewoonquote:
inderdaadquote:Op maandag 27 december 2010 01:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oooh die solo, heerlijk gewoon![]()
Metallica's nummers zijn ook altijd zo lekker langquote:
PM gaat wel lukken, even kijken of je Mail bij je account staat, en SMS gaat sws niet lukkenquote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Stuart het volgende:
Als jullie me teveel missen kunnen jullie me altijd een PM of SMS of mail sturen hoor mensen
Slaap zequote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen. Welterusten TFM en Nijntje en fijne dag morgen
Sms of mail zal lastig wordenquote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Stuart het volgende:
Als jullie me teveel missen kunnen jullie me altijd een PM of SMS of mail sturen hoor mensen
Dankje, jij ookquote:Op maandag 27 december 2010 01:52 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat nu slapen. Welterusten TFM en Nijntje en fijne dag morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |