Ja misschien dat ook wel jaquote:Op zondag 26 december 2010 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoiets moet je niet verwachten, zoiets gebeurd. Someday
Truste, Myrquote:
Nee nee..quote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vast wel. AL zie ik me de komende jaren nog geen vaste vriendin hebben. Moet nog zo hard aan mezelf werken.
Ik heb ook een beetje een "Ewrrrr" (dus niet uit Den Haag) waar ik op pijnlijke wijze mee geconfronteerd werd toen een enorm mooie jongedame van rond de 23 me dit vertelde in de trein. Pronte borsten (niet te groot maar zeker niet te klein), getint uiterlijk en pikzwarte pijpenkrullen en geen hoorbaar accent.quote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nope. Je bedoelt: "je bent un Hageneis?"
Maar neen. M'n ex wel, maar die had meer een rollende R.
Zoiets overkomt je idd.quote:
Nee, ik bedoel het zoals ik het zeg.quote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef oshiro het volgende:
Nope. Je bedoelt: "je bent un Hageneis?"
Maar neen. M'n ex wel, maar die had meer een rollende R.
Oh, hell yesquote:
Dudequote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje een "Ewrrrr" (dus niet uit Den Haag) waar ik op pijnlijke wijze mee geconfronteerd werd toen een enorm mooie jongedame van rond de 23 me dit vertelde in de trein. Pronte borsten (niet te groot maar zeker niet te klein), getint uiterlijk en pikzwarte pijpenkrullen en geen hoorbaar accent.
Ja.
watquote:
Damn, girlquote:
Moet ik Haags zijn om een toepasselijke cover van HH te posten?quote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het zoals ik het zeg.
Maar ik ga als Hagenees toch ook geen Friese of Limburgse shizzle posten?
Je eerste omschrijving van dat meisje: "pronte borsten"quote:
Je brengt het bloemrijkquote:Op zondag 26 december 2010 23:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
wat
Is het weer eens niet de trein die wordt gemarkeerd, is het weer niet goed.
Ja, hallo, dat heb ik niet verzonnenquote:
Ik heb zelf ook zo'n R, en ik hoor het ook vaak jaquote:Op zondag 26 december 2010 23:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje een "Ewrrrr" (dus niet uit Den Haag) waar ik op pijnlijke wijze mee geconfronteerd werd toen een enorm mooie jongedame van rond de 23 me dit vertelde in de trein. Pronte borsten (niet te groot maar zeker niet te klein), getint uiterlijk en pikzwarte pijpenkrullen en geen hoorbaar accent.
Ja.
Ja. Als het een jongen was met een t-shirt met rafelige boord en scheefhangende lippen had het me zeker niet geraakt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je eerste omschrijving van dat meisje: "pronte borsten"
En dan de rest erachteraan
Is dat belangrijk voor het verhaal over je accent?
Ik wil niet eens weten waar het over gaat, ik hou van auberginesquote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hallo, dat heb ik niet verzonnenAubergines zullen voor mij nooit meer hetzelfde zijn dankzij Huppel's filmpje.
Moet jij toch kennen, op jouw leeftijdquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten waar het over gaat, ik hou van aubergines
Ja, maar ik hoor het zelf niet en daar in de trein was de eerste keer dat ik erop werd geattendeerd. En het uiterlijk en dergelijke maakte het gewoon nog erger.quote:Op zondag 26 december 2010 23:58 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zo'n R, en ik hoor het ook vaak ja
Oh, nu weet ik het! Dat was ik in een vorig levenquote:Op zondag 26 december 2010 23:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Als het een jongen was met een t-shirt met rafelige boord en scheefhangende lippen had het me zeker niet geraakt.
Helemaal omdat er duidelijk een klik tussen ons was. Was al heel lang geleden maar moet nog stiekem vaak aan haar denken.
Seks voor de Buch.quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil niet eens weten waar het over gaat, ik hou van aubergines
Ik ben 12, wat is dit?quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet jij toch kennen, op jouw leeftijd
Wist niet dat je Turkse roots had.quote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nu weet ik het! Dat was ik in een vorig leven
Ze kan het ook bedoelen als openingszin hehquote:Op maandag 27 december 2010 00:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor het zelf niet en daar in de trein was de eerste keer dat ik erop werd geattendeerd. En het uiterlijk en dergelijke maakte het gewoon nog erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |