Anytime, anywhere, honeyquote:
Gewoon, omdat ik grappig ben.quote:
Hou je in or get a roomquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, maar dat soort vrouwen voelen zich sowieso niet tot mij aangetrokken.
*GVD mijn Artemide wat doe je!*
Je wat?quote:Op zondag 26 december 2010 23:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, maar dat soort vrouwen voelen zich sowieso niet tot mij aangetrokken.
*GVD mijn Artemide wat doe je!*
quote:
Fred en Aad.quote:Op zondag 26 december 2010 23:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oma onderbroek?
Way to kill the mood, huh
More than you know, honey. More than you knowquote:Op zondag 26 december 2010 23:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat weet jij over mijn lampenverzameling?
Something so lovely I'll talk you out of it in a split second, dearquote:
Zo was het niet bedoeltquote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nu klinkt het of je maar 2 keuzes hebt.
Er zijn ook mooie meiden met een karakter dat bij je past
Ik dacht aan een auberginequote:Op zondag 26 december 2010 23:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oma onderbroek?
Way to kill the mood, huh
Ok dit is best wel eng.quote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
More than you know, honey. More than you know
Zover was ik. Ik was alleen benieuwd naar het model.quote:
Je hebt iets met treinen. Dus mijn type ben je sowieso nietquote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok dit is best wel eng.
Wat weet je nog meer over mij?
Ooh, you're allowed to try that onequote:Op zondag 26 december 2010 23:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Something so lovely I'll talk you out of it in a split second, dear
Weet ik welquote:
Wat een mazzeltje toch weer. Soms heb ik namelijk het idee dat wij op best veel vlakken overeen komen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt iets met treinen. Dus mijn type ben je sowieso niet
Ik ben zo blij dat ik dat aubergineverhaal niet ken, zodat ik nu geen rare MI's hebquote:
Je hebt behoefte aan een tietenbots?quote:
Man, ik houd van treinen...quote:Op zondag 26 december 2010 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een mazzeltje toch weer. Soms heb ik namelijk het idee dat wij op best veel vlakken overeen komen.
Nee. Aubergines.quote:Op zondag 26 december 2010 23:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt behoefte aan een tietenbots?
Je mening aan een ander comformeren is wat anders dan overeenkomen he..quote:Op zondag 26 december 2010 23:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een mazzeltje toch weer. Soms heb ik namelijk het idee dat wij op best veel vlakken overeen komen.
I will, you can count on thatquote:
Okee, ja ik heb natuurlijk weinig ervaring met vrouwen, dus weet het niet zo goed. Ik weet niet eens wat verliefd zijn isquote:Op zondag 26 december 2010 23:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Weet ik wel
Ik bedoel alleen dat je niet alleen niet te kieskeurig moet zijn, maar ook niet te makkelijk. Een meid moet op meer dan 1 vlak bij je passen
?quote:
Correct.quote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je mening aan een ander comformeren is wat anders dan overeenkomen he..![]()
Ooh, you'll love it when it happens!!quote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb natuurlijk weinig ervaring met vrouwen, dus weet het niet zo goed. Ik weet niet eens wat verliefd zijn is
Nee joh, helemaal niet?quote:Op zondag 26 december 2010 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja ik heb natuurlijk weinig ervaring met vrouwen, dus weet het niet zo goed. Ik weet niet eens wat verliefd zijn is
Slaap lekker!quote:
Ja, vast wel. AL zie ik me de komende jaren nog geen vaste vriendin hebben. Moet nog zo hard aan mezelf werken.quote:Op zondag 26 december 2010 23:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ooh, you'll love it when it happens!!
Komt allemaal goed
Nope. Je bedoelt: "je bent un Hageneis?"quote:
Zoiets moet je niet verwachten, zoiets gebeurd. Somedayquote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vast wel. AL zie ik me de komende jaren nog geen vaste vriendin hebben. Moet nog zo hard aan mezelf werken.
quote:
Ach, schat. Dat komt wel goedquote:Op zondag 26 december 2010 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vast wel. AL zie ik me de komende jaren nog geen vaste vriendin hebben. Moet nog zo hard aan mezelf werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |