Mja, je bent bekend met de regel dat je er vanuit mag gaan dat hij/zij lelijk is als er geen duidelijke foto's in zijn/haar fobo staan?quote:
Is dat een regel?quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, je bent bekend met de regel dat je er vanuit mag gaan dat hij/zij lelijk is als er geen duidelijke foto's in zijn/haar fobo staan?
Das echt bullshit ouwe.quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, je bent bekend met de regel dat je er vanuit mag gaan dat hij/zij lelijk is als er geen duidelijke foto's in zijn/haar fobo staan?
I object.quote:Op zondag 26 december 2010 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Gegeven..door wie bepaald?quote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee newbie, dat is een keihard gegeven.
Dat hangt er vanaf hoeveel je bent aangekomen sinds die tijd.quote:
Dat is gewoon een ongeschreven regel hier. En die regel heb ik niet bedacht...quote:Op zondag 26 december 2010 23:01 schreef Boudibou het volgende:
Gegeven..door wie bepaald?
Niet iedereen wil zijn kop op Fok hebben staan, maar hebben dat bv. wel op netwerksites e.d. En wat is je theorie dan?
Twee kilo in mijn borsten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoeveel je bent aangekomen sinds die tijd.
In totaal of per borst?quote:
FOTOOSSS!!!!quote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb paardrijsokken gekregen voor kerst
Ook al zijn het fantasieën, het moet wel een goede benadering van de werkelijkheid zijn.quote:
Op Fok heb ik geen vrienden, op een netwerksite wel. Op Fok ziet elke user je, op een netwerksite niet. Fok is geen site waar mensen mijn kop hoeven te zien, op een social netwerksite wel.quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ongeschreven regel hier. En die regel heb ik niet bedacht...
Je zet je kop wel op allerhande social netwerksites, maar niet in je fobo wat je beter kan afschermen dan de gemiddelde social netwerksite? Makes no sense. At all.
Oh nee hoor, zo boeiend is het niet.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Goede manier om mensen erheen te lokken.
Wit is niet echt ideaal bij paarden... En toch heb ik een witte wedstrijdtenuequote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Gelukkig niet wit. Dat scheelt alweer.
Desondanks was het wel een goede manier.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Oh nee hoor, zo boeiend is het niet.
Boudieboedieboebiedoe, ik geloof je pas als ik je foto zie.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op Fok heb ik geen vrienden, op een netwerksite wel. Op Fok ziet elke user je, op een netwerksite niet. Fok is geen site waar mensen mijn kop hoeven te zien, op een social netwerksite wel.
Ik vind dat zogenaamde 'gegeven' meer de plank misslaan, maargoed. Iedereen met een foto is knap, en iedereen zonder lelijk.
Jaja, dan rijdt je schoner zeker.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wit is niet echt ideaal bij paarden... En toch heb ik een witte wedstrijdtenue
Nee, dat hoort gewoon zoquote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jaja, dan rijdt je schoner zeker.
Apparently..quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Desondanks was het wel een goede manier.
Ow, dat wil/ kan ik best voor je doen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Boudieboedieboebiedoe, ik geloof je pas als ik je foto zie.
Ja, 500+ "echte" vrienden. Want anders tel je niet mee. Maar leg eens uit waarom je die behoefte wel hebt op een social networking site? Ik doe daar uberhaupt niet aan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef Boudibou het volgende:
Op Fok heb ik geen vrienden, op een netwerksite wel. Op Fok ziet elke user je, op een netwerksite niet. Fok is geen site waar mensen mijn kop hoeven te zien, op een social netwerksite wel.
Ik vind dat zogenaamde 'gegeven' meer de plank misslaan, maargoed. Iedereen met een foto is knap, en iedereen zonder lelijk.
Ik ouwehoer ook maar slap mee.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, dat wil/ kan ik best voor je doen.
Maar heb het niet per se over mezelf, dat deed ik in mijn uitleg, voor het gemak, ff wel. En ik beweer ook zeker niets over mezelf, dus geloof waar je in wilt.
Welk moment van de cyclus zit je nu?quote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef L-E het volgende:
Dat is afhankelijk van op welk moment van mijn cyclus we wegen.
Nog een misvatting, er zomaar van uitgaande dat iedereen die aan een netwerksite doet, 400+ vrienden heeft waarvan die de helft niet kent. Ook die vlieger gaat voor mij niet.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, 500+ "echte" vrienden. Want anders tel je niet mee. Maar leg eens uit waarom je die behoefte wel hebt op een social networking site? Ik doe daar uberhaupt niet aan.
Don't shoot the messenger. Zoals gezegd, ik heb die regel niet verzonnen.
Die derde!quote:
Dat is geen misvatting, die regel gaat wel degelijk op voor de gemiddelde social networking gebruiker. Daar is zelfs onderzoek naar gedaan. Dat jij een uitzondering op de regel bent veranderd daar niet veel aan dus...quote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef Boudibou het volgende:
Nog een misvatting, er zomaar van uitgaande dat iedereen die aan een netwerksite doet, 400+ vrienden heeft waarvan die de helft niet kent. Ook die vlieger gaat voor mij niet.
Waarom ik eraan doe? Omdat een dergelijke site je wat dichterbij je vrienden brengt, familie die je zelden spreekt e.d., het mij op verschillende manieren van informatie kan voorzien, men tegenwoordig sneller een antwoord op facebook/twitter of whatever dan ze telefoneren/smsen...
Voor de rest vind ik het prima zo, en hebben wij andere inzichten en behoeftes. Prima toch?
E-book met recepten aan het lezen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ik ben recepten aan het neuzen en nu heb ik zin om te koken
quote:
Zoals ik niet representatief voor heel Facebook ben, ben jij dat ook niet voor de hedendaagse bevolking, waar je toch echt overal de jeugd/jong volwassenen met laptops en de nieuwste smartphones met internet ziet lopen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is geen misvatting, die regel gaat wel degelijk op voor de gemiddelde social networking gebruiker. Daar is zelfs onderzoek naar gedaan. Dat jij een uitzondering op de regel bent veranderd daar niet veel aan dus...
Internet heb ik anders niet altijd bij de hand. En dat geldt voor de meeste mensen. Dus die vlieger gaat ook niet helemaal op.
Goede deal: Kook wat, eet ik het voor je op.quote:Op zondag 26 december 2010 23:23 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ik ben recepten aan het neuzen en nu heb ik zin om te koken
quote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goede deal: Kook wat, eet ik het voor je op.
Primaquote:Op zondag 26 december 2010 23:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Het topic met de meeste views en reacties natuurlijk. Deze dus.
Held.quote:Op zondag 26 december 2010 23:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Goede deal: Kook wat, eet ik het voor je op.
Lekker smaken,,dat moet het.quote:Op zondag 26 december 2010 23:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh het klinkt allemaal zo lekker!
Vergis je niet.quote:Op zondag 26 december 2010 23:25 schreef Boudibou het volgende:
Zoals ik niet representatief voor heel Facebook ben, ben jij dat ook niet voor de hedendaagse bevolking, waar je toch echt overal de jeugd/jong volwassenen met laptops en de nieuwste smartphones met internet ziet lopen.
Maar goed.
L-E is niet lillijkquote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Godtje, leg jij die fobo-regel even uit? Dat als je er geen eentje hebt lelijk bent en zulks?
Maar wat als je nu lelijk bent en toch een FoBo hebt?quote:Op zondag 26 december 2010 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Godtje, leg jij die fobo-regel even uit? Dat als je er geen eentje hebt lelijk bent en zulks?
Dan voldoe je niet aan de fobo-regel.quote:Op zondag 26 december 2010 23:31 schreef Samzz het volgende:
Maar wat als je nu lelijk bent en toch een FoBo hebt?
Hmmmmquote:Op zondag 26 december 2010 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voldoe je niet aan de fobo-regel.
Jij bent ook heul niet lelijkquote:
Ik heb geen foto's in mijn fobo wel Facebook, waaronder andere Barbs en Yuki weten hoe ik er uit zie.quote:Op zondag 26 december 2010 23:25 schreef detijd het volgende:
wel een fobo, maar ik kom toch even meepraten
Ik heb Facebook vriendjes!quote:Op zondag 26 december 2010 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb geen foto's in mijn fobo wel Facebook, waaronder andere Barbs en Yuki weten hoe ik er uit zie.
Als je 16.000.000 mensen neemt, is het misschien weinig ja. Haal mensen weg van 15 en kleiner en van 50 en boven en dan heb je 1,300,000 op 10 miljoen.quote:Op zondag 26 december 2010 23:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is nog altijd een minderheid. Vergis je niet.
Het aantal wekelijkse gebruikers van mobiel internet groeide afgelopen jaar met 53%. In totaal gebruiken op dit moment 1,3 miljoen Nederlanders van 12 jaar en ouder mobiel internet.
En aangezien de Nederlandse bevolking meer dan 16 miljoen mensen telt is dit nog altijd een ruime minderheid.
Doe de volgende keer een foto van de bovenste helft dan.quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ben half lelijk. Daarom altihd halve foto's
En al was je helemaal lelijk, je bent gewoon een aardige leuke meid. Dat vind ik veel belangrijkerquote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ben half lelijk. Daarom altihd halve foto's
Of haar meeten. Dan weet jeook hoe de bovenkant er uit zietquote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe de volgende keer een foto van de bovenste helft dan.
Precies, "innerlijk is belangrijker dan het uiterlijk"..quote:Op zondag 26 december 2010 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En al was je helemaal lelijk, je bent gewoon een aardige leuke meid. Dat vind ik veel belangrijker
Niet weinig nee, maar nog steeds een ruime minderheid.quote:Op zondag 26 december 2010 23:34 schreef Boudibou het volgende:
Als je 16.000.000 mensen neemt, is het misschien weinig ja. Haal mensen weg van 15 en kleiner en van 50 en boven en dan heb je 1,300,000 op 10 miljoen.
Niet weinig lijkt me.
Pussywhipped!quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Barbusse het volgende:
Yuki, zeg eens streng dat ik moet gaan slapen?
Ik ga zo naar bed, kom je bij mij slapen?quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Barbusse het volgende:
Yuki, zeg eens streng dat ik moet gaan slapen?
"Ware schoonheid zit van binnen, daarom steek ik hem er graag in." Zoiets?quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies, "innerlijk is belangrijker dan het uiterlijk"..
Dan gaat het geen slapen wordenquote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga zo naar bed, kom je bij mij slapen?
1/8, iets minder...quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet weinig nee, maar nog steeds een ruime minderheid.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ware schoonheid zit van binnen, daarom steek ik hem er graag in." Zoiets?
Jijquote:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ware schoonheid zit van binnen, daarom steek ik hem er graag in." Zoiets?
Ik doe niet aan meeten.quote:Op zondag 26 december 2010 23:37 schreef Bos81 het volgende:
Of haar meeten. Dan weet jeook hoe de bovenkant er uit ziet
Is inderdaad belangrijker. UIterlijk telt ook mee. Maar liever een minder mooie meid met een karakter dat bij me past, dan een super lekker wijf waar ik om de haverklap ruzie mee heb.quote:Op zondag 26 december 2010 23:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Precies, "innerlijk is belangrijker dan het uiterlijk"..
Nu klinkt het of je maar 2 keuzes hebt.quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is inderdaad belangrijker. UIterlijk telt ook mee. Maar liever een minder mooie meid met een karakter dat bij me past, dan een super lekker wijf waar ik om de haverklap ruzie mee heb.
Aan de andere kant kun je dan wel zeggen dat je ruzie hebt met een super lekker wijf.quote:Op zondag 26 december 2010 23:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is inderdaad belangrijker. UIterlijk telt ook mee. Maar liever een minder mooie meid met een karakter dat bij me past, dan een super lekker wijf waar ik om de haverklap ruzie mee heb.
quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan de andere kant kun je dan wel zeggen dat je ruzie hebt met een super lekker wijf.
En schreeuwende vrouwen zijn zo . . . Intens.
Vergeet de goedmaakseks niet.quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Watertornado het volgende:
Aan de andere kant kun je dan wel zeggen dat je ruzie hebt met een super lekker wijf.
En de goedmaakseks...oi...quote:Op zondag 26 december 2010 23:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, vandaar de koplamp.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |