abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91935955
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat vele andere users weer zin hebben om daar te posten vind ik 1000x belangrijker en het is voor velen ook weer leuker om mee te lezen, dus ja, mission accomplished. *O*
Je hebt geen drol gedaan daar, dus was het sowieso geen missie. Ik heb me er wel altijd hard voor gemaakt dat er over beiden (vroeger en nu) gesproken kon worden, dus eigenlijk is mijn missie accomplished, alles kan er besproken worden en er wordt daar tenminste nooit meer gezeken over onderwerpen _O-
quote:
dat ik verder niet zoveel post doet er niet toe, ik deed dat sowieso al weinig; mijn leven draait gelukkig niet zo zwaar om gtst zoals bij sommige andere hier op fok wel het het geval is :')
Genoeg om er een aantal keer een heisa van te maken. Bekijk de rest van mijn postgeschiedenis eens en mijn totaal aantal posts over de afgelopen 7 jaar, relatief weinig. Fok is ongeveer 5% van mijn dagelijkse bestedig, heel fok dus :')

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef Markeerstift het volgende:
We weten inmiddels toch wel waar beide topics voor dienen?
Het is voor nu prima zo, en zeker als seizoen vier op dvd uitkomt. Maar wie weet komen we weer allemaal tezamen in de toekomst!
Zekers, ik begin er ook niet steeds over ;)
Een heer met stijl
  Redactie Sport donderdag 27 januari 2011 @ 14:01:26 #177
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91939796
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me af wie er op edwin gaat bieden, ik vermoed vooral Lucas >:)
Het was ook niet echt een klein bedrag... :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91939830
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

Zekers, ik begin er ook niet steeds over ;)
maar je reageert altijd weer lekker uitgebreid zodra iemand iets korts erover te zeggen heeft, dus ergens zit het toch best hoog bij je

:') maar ik ga hier verder niet meer op in
pi_91939975
ontopic, ik vraag me af hoelang lucas nog in de serie blijft, elk vriendje van nina wordt vroeg of laat uit de serie gschreven _O-
pi_91940085
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Het was ook niet echt een klein bedrag... :')
pas tijdens de veiling zou er toch worden geboden ?
pi_91940392
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

maar je reageert altijd weer lekker uitgebreid zodra iemand iets korts erover te zeggen heeft, dus ergens zit het toch best hoog bij je
Och dat heeft niks met het onderwerp gtst te maken, dat is meer de aard van het beestje zoals ze dat zeggen :')
quote:
:') maar ik ga hier verder niet meer op in
Laten we het hopen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 27-01-2011 14:39:18 ]
Een heer met stijl
  Redactie Sport donderdag 27 januari 2011 @ 14:35:48 #182
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91941278
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

pas tijdens de veiling zou er toch worden geboden ?
Ja maar die heb ik vanochtend al gezien. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_91942751
die shortie liegt er idd niet om _O-
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:39:31 #184
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91946627
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat vele andere users weer zin hebben om daar te posten vind ik 1000x belangrijker en het is voor velen ook weer leuker om mee te lezen, dus ja, mission accomplished. *O*
dat ik verder niet zoveel post doet er niet toe, ik deed dat sowieso al weinig; mijn leven draait gelukkig niet zo zwaar om gtst zoals bij sommige andere hier op fok wel het het geval is :')
Ach ja, blijkbaar draait je leven er toch meer om dan je denkt, anders zou je niet 2 keer lopen kutten met je ge-"Mission accomplished!" :')

EDIT: Had niet door dat we al een discussie verder waren, maar dan nog vind ik het belachelijk hoe je bezig bent met je 'missie'. Wie de fuck ben jij, een Jehova-getuige?

[ Bericht 11% gewijzigd door ArnieAlberts op 27-01-2011 16:46:32 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_91947512
>:) ook hier ga ik niet meer op in :')
  vrijdag 28 januari 2011 @ 00:11:53 #186
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_91971498
quote:
10s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
>:) ook hier ga ik niet meer op in :')
Ah, mission accomplished :D
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_91986206
Ik vind het opzich wel goed dat Charlie en Danny zo onverwachts kwam. Inhoudelijk zal het erg snel gaan vervelen, of eigenlijk is dat nu al het geval. Ben wel erg benieuwd naar Rosa en Jef :D
pi_91986671
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind het opzich wel goed dat Charlie en Danny zo onverwachts kwam. Inhoudelijk zal het erg snel gaan vervelen, of eigenlijk is dat nu al het geval. Ben wel erg benieuwd naar Rosa en Jef :D
Jef heeft zoveel pech met de vrouwen gehad, hem gun ik wel een leuke vrouw :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:41:41 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_91987004
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jef heeft zoveel pech met de vrouwen gehad, hem gun ik wel een leuke vrouw :)
Ik vind het wel zielig voor Rosa. Ze heeft een redelijk mooie rol gehad, betrouwbaar, behulpzaam enz. Ben benieuwd wat er van haar terecht zal komen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_91997821
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind het wel zielig voor Rosa. Ze heeft een redelijk mooie rol gehad, betrouwbaar, behulpzaam enz. Ben benieuwd wat er van haar terecht zal komen.
dus je denkt dat het voor rosa ook snel einde oefening zal zijn nu ze misschien wat met jef zal krijgen ? dat denk ik nou ook met noud, alle vriendjes van nina verdwijnen uit de serie :')
  maandag 31 januari 2011 @ 19:46:55 #191
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_92137465
Is het nou klaar hier met al die discussies? Ik kom hier lurken om te lezen over GTST, lees ik alleen maar ellenlange discussies die al 100x gevoerd zijn. Ik ben ook voor dit topic omdat ik niet steeds dingen wil lezen die niets met het huidige GTST te maken hebben, maar daar is dit topic nu ook niet echt zinvol voor.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 31 januari 2011 @ 20:27:27 #192
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_92140404
Nou, ik snap niet waar Edwin zich zo druk om maakt. Gewoon op date gaan en klaar.
Je hoeft toch niets verder te doen wat je niet wilt. Ik zie het al voor me. Het is overigens wel raar dat er geen andere gebonden persoon is gekoppeld aan een ander. Maar, misschien heb ik iets gemist.

Vind die moeder van Lucas wel erg raar reageren. Als het mijn kind zou zijn, zou ik het toch serieuzer nemen. Ze walst ook zo over de gevoelens van Wiet heen.
pi_92153368
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nou klaar hier met al die discussies? Ik kom hier lurken om te lezen over GTST, lees ik alleen maar ellenlange discussies die al 100x gevoerd zijn. Ik ben ook voor dit topic omdat ik niet steeds dingen wil lezen die niets met het huidige GTST te maken hebben, maar daar is dit topic nu ook niet echt zinvol voor.
Die discussies waren afgelopen vrijdag al klaar ja :')
Een heer met stijl
pi_92154279
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die discussies waren afgelopen vrijdag al klaar ja :')
En toch blijf ook jij, Heer_van_Bartolhoven, steeds weer reageren op dezelfde kwestie. Als iemand nou eens een keer het voortouw neemt om er mee te stoppen en ook niet meer te reageren op mensen die weer die falende discussie omhoog rakelen, stopt het vanzelf. Nu doe ik het zelf ook, maar ik word er langzamerhand ook een beetje moe van, want ik lees hier ook vrijwel alles. En ja, het komt op mij over alsof jij het niet kan laten er toch weer eventjes op te reageren...
pi_92154655
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef RogerS het volgende:

[..]

En toch blijf ook jij, Heer_van_Bartolhoven, steeds weer reageren op dezelfde kwestie. Als iemand nou eens een keer het voortouw neemt om er mee te stoppen en ook niet meer te reageren op mensen die weer die falende discussie omhoog rakelen, stopt het vanzelf. Nu doe ik het zelf ook, maar ik word er langzamerhand ook een beetje moe van, want ik lees hier ook vrijwel alles. En ja, het komt op mij over alsof jij het niet kan laten er toch weer eventjes op te reageren...
Heb je gelijk in, zo zit ik nu eenmaal in elkaar en vind het doorgaans een goede eigenschap en onnodig om er iets aan te doen. Als mensen de vrijheid hebben hier van alles te posten, heb ik de vrijheid erop te reageren. Met de 'blame the responder' mentaliteit ben je bij mij verkeerd.

Ik begin er nooit uit mezelf over, ik vraag me eerder af wat mensen bezielt er wel over te beginnen nadat iedereen allang weer ontopic is gegaan, helemaal als ze weten als er hier zo een Heer van Bartolhoven rondwandelt :')
Een heer met stijl
pi_92157733
quote:
Ik begin er nooit uit mezelf over, ik vraag me eerder af wat mensen bezielt er wel over te beginnen nadat iedereen allang weer ontopic is gegaan, helemaal als ze weten als er hier zo een Heer van Bartolhoven rondwandelt
quote:
17s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
dit topic is volkomen nutteloos :')
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

blaatverhaal
volgens mij grijp je daar toch echt zelf de kans om er als eerste weer lekker uitgebreid over door te gaan terwijl er totaan die post nix aan de hand was.

je komt btw op mij trouwens een beetje over alsof je buiten fok geen echte vrienden / geen uitlaatklep hebt en je vooral hier op het internet je ei kwijt kan. :{

mij maakt het niet uit hoor maar hou een beetje leuk voor de rest.
pi_92158081
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:05 schreef EilandjeOnline het volgende:

volgens mij grijp je daar toch echt zelf de kans om er als eerste weer lekker uitgebreid over door te gaan terwijl er totaan die post nix aan de hand was.
Deze quotes geven precies aan dat ik er niet over begon _O-

Overigens weleens gehoord van de pot verwijt de ketel, hierdoor laaide het nota bene 8 dagen later weer op:

GTST Seizoen 21 #1

quote:
je komt btw op mij trouwens een beetje over alsof je buiten fok geen echte vrienden / geen uitlaatklep hebt en je vooral hier op het internet je ei kwijt kan. :{
Zojuist een lekker weekendje wezen zuipen en feesten met vrienden, kan ik je ook eens aanraden :D ^O^
Het kan me overigens verder bijzonder weinig schelen op hoe ik over kom op jou of wie dan ook :')

quote:
mij maakt het niet uit hoor maar hou een beetje leuk voor de rest.
Een uitstekend streven, eenieder kan me pm'men indien die iets op deze post aan te merken heeft :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 01-02-2011 01:30:34 ]
Een heer met stijl
  dinsdag 1 februari 2011 @ 01:41:59 #198
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_92158511
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
Ja, zielig voor Rick.
Maar oh wat een feest dat Maxime wordt bedonderd :D

Nou begrijp ik wel waarom Charlie straks wegrent als ze voor het altaar staat _O-
Wordt nog leuk wanneer ze erachter komt (zal zeker gaan gebeuren anyway) :D
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_92158576
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef Sk00p het volgende:

[..]

Wordt nog leuk wanneer ze erachter komt (zal zeker gaan gebeuren anyway) :D
Misschien begint ze wel een wraakcampagne tegen Charlie ^O^
Een heer met stijl
  dinsdag 1 februari 2011 @ 08:50:26 #200
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_92161528
Misschien wordt Maxime ook weer als zielepiet neergezet, ondanks haar gemene streken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')