Je hebt geen drol gedaan daar, dus was het sowieso geen missie. Ik heb me er wel altijd hard voor gemaakt dat er over beiden (vroeger en nu) gesproken kon worden, dus eigenlijk is mijn missie accomplished, alles kan er besproken worden en er wordt daar tenminste nooit meer gezeken over onderwerpenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat vele andere users weer zin hebben om daar te posten vind ik 1000x belangrijker en het is voor velen ook weer leuker om mee te lezen, dus ja, mission accomplished.![]()
Genoeg om er een aantal keer een heisa van te maken. Bekijk de rest van mijn postgeschiedenis eens en mijn totaal aantal posts over de afgelopen 7 jaar, relatief weinig. Fok is ongeveer 5% van mijn dagelijkse bestedig, heel fok dusquote:dat ik verder niet zoveel post doet er niet toe, ik deed dat sowieso al weinig; mijn leven draait gelukkig niet zo zwaar om gtst zoals bij sommige andere hier op fok wel het het geval is
Zekers, ik begin er ook niet steeds overquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:17 schreef Markeerstift het volgende:
We weten inmiddels toch wel waar beide topics voor dienen?
Het is voor nu prima zo, en zeker als seizoen vier op dvd uitkomt. Maar wie weet komen we weer allemaal tezamen in de toekomst!
Het was ook niet echt een klein bedrag...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me af wie er op edwin gaat bieden, ik vermoed vooral Lucas
maar je reageert altijd weer lekker uitgebreid zodra iemand iets korts erover te zeggen heeft, dus ergens zit het toch best hoog bij jequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zekers, ik begin er ook niet steeds over
pas tijdens de veiling zou er toch worden geboden ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een klein bedrag...
Och dat heeft niks met het onderwerp gtst te maken, dat is meer de aard van het beestje zoals ze dat zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
maar je reageert altijd weer lekker uitgebreid zodra iemand iets korts erover te zeggen heeft, dus ergens zit het toch best hoog bij je
Laten we het hopenquote:maar ik ga hier verder niet meer op in
Ja maar die heb ik vanochtend al gezien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
pas tijdens de veiling zou er toch worden geboden ?
Ach ja, blijkbaar draait je leven er toch meer om dan je denkt, anders zou je niet 2 keer lopen kutten met je ge-"Mission accomplished!"quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat vele andere users weer zin hebben om daar te posten vind ik 1000x belangrijker en het is voor velen ook weer leuker om mee te lezen, dus ja, mission accomplished.![]()
dat ik verder niet zoveel post doet er niet toe, ik deed dat sowieso al weinig; mijn leven draait gelukkig niet zo zwaar om gtst zoals bij sommige andere hier op fok wel het het geval is
Ah, mission accomplishedquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
ook hier ga ik niet meer op in
Jef heeft zoveel pech met de vrouwen gehad, hem gun ik wel een leuke vrouwquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:19 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik vind het opzich wel goed dat Charlie en Danny zo onverwachts kwam. Inhoudelijk zal het erg snel gaan vervelen, of eigenlijk is dat nu al het geval. Ben wel erg benieuwd naar Rosa en Jef
Ik vind het wel zielig voor Rosa. Ze heeft een redelijk mooie rol gehad, betrouwbaar, behulpzaam enz. Ben benieuwd wat er van haar terecht zal komen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jef heeft zoveel pech met de vrouwen gehad, hem gun ik wel een leuke vrouw
dus je denkt dat het voor rosa ook snel einde oefening zal zijn nu ze misschien wat met jef zal krijgen ? dat denk ik nou ook met noud, alle vriendjes van nina verdwijnen uit de seriequote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor Rosa. Ze heeft een redelijk mooie rol gehad, betrouwbaar, behulpzaam enz. Ben benieuwd wat er van haar terecht zal komen.
Die discussies waren afgelopen vrijdag al klaar jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is het nou klaar hier met al die discussies? Ik kom hier lurken om te lezen over GTST, lees ik alleen maar ellenlange discussies die al 100x gevoerd zijn. Ik ben ook voor dit topic omdat ik niet steeds dingen wil lezen die niets met het huidige GTST te maken hebben, maar daar is dit topic nu ook niet echt zinvol voor.
En toch blijf ook jij, Heer_van_Bartolhoven, steeds weer reageren op dezelfde kwestie. Als iemand nou eens een keer het voortouw neemt om er mee te stoppen en ook niet meer te reageren op mensen die weer die falende discussie omhoog rakelen, stopt het vanzelf. Nu doe ik het zelf ook, maar ik word er langzamerhand ook een beetje moe van, want ik lees hier ook vrijwel alles. En ja, het komt op mij over alsof jij het niet kan laten er toch weer eventjes op te reageren...quote:Op maandag 31 januari 2011 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die discussies waren afgelopen vrijdag al klaar ja
Heb je gelijk in, zo zit ik nu eenmaal in elkaar en vind het doorgaans een goede eigenschap en onnodig om er iets aan te doen. Als mensen de vrijheid hebben hier van alles te posten, heb ik de vrijheid erop te reageren. Met de 'blame the responder' mentaliteit ben je bij mij verkeerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:48 schreef RogerS het volgende:
[..]
En toch blijf ook jij, Heer_van_Bartolhoven, steeds weer reageren op dezelfde kwestie. Als iemand nou eens een keer het voortouw neemt om er mee te stoppen en ook niet meer te reageren op mensen die weer die falende discussie omhoog rakelen, stopt het vanzelf. Nu doe ik het zelf ook, maar ik word er langzamerhand ook een beetje moe van, want ik lees hier ook vrijwel alles. En ja, het komt op mij over alsof jij het niet kan laten er toch weer eventjes op te reageren...
quote:Ik begin er nooit uit mezelf over, ik vraag me eerder af wat mensen bezielt er wel over te beginnen nadat iedereen allang weer ontopic is gegaan, helemaal als ze weten als er hier zo een Heer van Bartolhoven rondwandelt
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
dit topic is volkomen nutteloos
volgens mij grijp je daar toch echt zelf de kans om er als eerste weer lekker uitgebreid over door te gaan terwijl er totaan die post nix aan de hand was.quote:
Deze quotes geven precies aan dat ik er niet over begonquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:05 schreef EilandjeOnline het volgende:
volgens mij grijp je daar toch echt zelf de kans om er als eerste weer lekker uitgebreid over door te gaan terwijl er totaan die post nix aan de hand was.
Zojuist een lekker weekendje wezen zuipen en feesten met vrienden, kan ik je ook eens aanradenquote:je komt btw op mij trouwens een beetje over alsof je buiten fok geen echte vrienden / geen uitlaatklep hebt en je vooral hier op het internet je ei kwijt kan.![]()
Een uitstekend streven, eenieder kan me pm'men indien die iets op deze post aan te merken heeftquote:mij maakt het niet uit hoor maar hou een beetje leuk voor de rest.
Wordt nog leuk wanneer ze erachter komt (zal zeker gaan gebeuren anyway)quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
Ja, zielig voor Rick.
Maar oh wat een feest dat Maxime wordt bedonderd![]()
Nou begrijp ik wel waarom Charlie straks wegrent als ze voor het altaar staat
Misschien begint ze wel een wraakcampagne tegen Charliequote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:41 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Wordt nog leuk wanneer ze erachter komt (zal zeker gaan gebeuren anyway)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |