ja wat moet ze dan???quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:43 schreef EilandjeOnline het volgende:
je zou denken dat bing na lorena wel beter weet, en toch weer in de fout gaan![]()
slechtverzonnen verhaallijn btw na de gasexplosie in teluma en dex met zn pilletjes
dat denk ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Marrije het volgende:
Jack verlaat haar vast niet om die oude koeien.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Marrije het volgende:
Wat ik zou doenMijn leven is geen soap
![]()
Maar dat was vroegah en Lorena is veranderd
Hij mag best bij haar weg, ze moet nog steeds boeten voor haar streken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Marrije het volgende:
Jack verlaat haar vast niet om die oude koeien.
Nee, die slappe zak.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef Marrije het volgende:
Ik zie Jack liever vandaag dan morgen bij haar weg gaan![]()
Maar ben bang dat ie dat niet doet voorlopig
ik doelde meer op die pillen meid en daarmee in zee gaan en dat na zn relatie met lorena en dat teluma verhaal, bing wist ook allang dat lorena niet te vertrouwen wasen kijk wat hem dat heeft opgeleverd, hij raakte teluma kwijt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat moet ze dan???
als ze het tegen jack verteld, dan verteld bing over die vergiftigingEn dan raakt ze Jack kwijt
ow zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik doelde meer op die pillen meid en daarmee in zee gaan en dat na zn relatie met lorena en dat teluma verhaal, bing wist ook allang dat lorena niet te vertrouwen wasen kijk wat hem dat heeft opgeleverd, hij raakte teluma kwijt.
nu zet hij weer zn bedrijf op het spel
he he wordt ze EINDELIJK toch nog (soort van) gestraft voor haar dadenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Marrije het volgende:
Ja, zielig voor Rick.
Maar oh wat een feest dat Maxime wordt bedonderd![]()
quote:Nou begrijp ik wel waarom Charlie straks wegrent als ze voor het altaar staat
Arme Edwin, die heeft het niet meer.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik vraag me af wie er op edwin gaat bioeden, ik vermoed vooral
ja, een beetje wel nu er voor het eerst in de geschiedenis paginas lang alleen maar over het heden wordt gesproken in de reguliere topic, ookal was ik al blij met wat meer balans tussen het heden en het verleden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
dit topic is volkomen nutteloos
Dat topic is dan ook voor heden en verleden. Zoals ik al zei een forum is dynamisch, wacht maar tot seizoen 4 uit komt. We hoeven niet altijd over het verleden te praten, maar het moet eventueel kunnen, daar kan dat en hier niet. In zoverre is de scheiding nuttig. En ik denk niet dat je iets accomplished hebben, ik heb jouw gezicht daar niet meer gezienquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:28 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ja, een beetje wel nu er voor het eerst in de geschiedenis paginas lang alleen maar over het heden wordt gesproken in de reguliere topic, ookal was ik al blij met wat meer balans tussen het heden en het verleden.
alle lurkers van vroeger reageren weer actief en tis er weer een stuk drukker
mission accomplished![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |