Wat? Dat DM de directe aanpak op de meet uittest?quote:
Neuken?quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is het met jou er in sowieso he
quote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Iemand die Truus heet is al minstens 60
Niet dat ik weet, maar ik weet niet hoe RN heet irl, of Muckquote:Op zondag 26 december 2010 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
(ff een naam bedenken die hier geheid niemand IRL heeft. of... toch.... wel....
Ja, Truus dusquote:Op zondag 26 december 2010 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik weet niet hoe RN heet irl, of Muck
In ieder geval zorgen dat ik het niet uitprobeer bij iemand die heeft geoefend met Stef Stuntpilootquote:
Wat is er nou weer mis met neukenquote:
Dat kan jij helemaal niet aan, jongetjequote:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval zorgen dat ik het niet uitprobeer bij iemand die heeft geoefend met Stef Stuntpiloot.
Ik zal wel even kijken, lijkt me wel gezelligquote:
Ik heb een icd hé, extra spanning!quote:Op zondag 26 december 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet aan, jongetje
Precies, om nou in een half ingericht huis te komen logeren, lijkt me heel ongezelligquote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal wel even kijken, lijkt me wel gezelligMaar even kijken wat handig is
Muck hééft ook gewoon flinke ballenquote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
poeh, dacht ff dat ik Muck beledigd had
quote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Muck hééft ook gewoon flinke ballen
Volleyballen toch?quote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En anders kom ik nu eerst een dagje en kom ik een volgende keer logerenquote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Precies, om nou in een half ingericht huis te komen logeren, lijkt me heel ongezellig
Zoals ik al zei...quote:Op zondag 26 december 2010 22:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een icd hé, extra spanning!
quote:
Slotje.quote:
O nee.quote:
Kloptquote:Op zondag 26 december 2010 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bowlingballenquote:
Ik vind alles bestquote:Op zondag 26 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En anders kom ik nu eerst een dagje en kom ik een volgende keer logeren
quote:
quote:
Jazeker.quote:
Ook dát kan geregeld worden hoorquote:
Ik zit niet per se aan haar vast hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:59 schreef Toekito het volgende:
Maaruh ST kom jij dan met Marijke mee?
quote:
Dat zijn lastige krengen nog hoorquote:
behasluitingen lastig?quote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zijn lastige krengen nog hoor
vertel mij wat en toch nog twee kinderenquote:Op zondag 26 december 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zijn lastige krengen nog hoor
daarvoor hoeft niet ALLES uit hequote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vertel mij wat en toch nog twee kinderen
O ja, jij bent van de directe aanpak, dus jij scheurt de beha gewoon van het lijf van de vrouw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |