Maakt niet uit hoor, bedanktquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef Koen66 het volgende:
nog gefeliciteerd Muck, heb ik niet inm het speciale topic gedaan
En apen zekerquote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
En nee, dit gedeelte van Rotterdam valt wel mee, ze hebben kangaroes en okapi's in de buurt
Das nie krap, das knúsquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben wel erg geliefd he?het wordt wel krap zo op de bank
Hier moet het kunnenquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Daar heb je een punt. Jij mag met Muck spelen als je laminaat legt!quote:Op zondag 26 december 2010 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij weg bent, voel je er niks van.
Gezellig toch, zo knusquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
jaquote:
Laminaat leggen kan ik welquote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Jij mag met Muck spelen als je laminaat legt!
Lekker warmquote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
En de grootste eet niet eens bananen
Het vloertje bij mij op zolder heb ik ook zelf gelegdquote:
Woensdag heb ik een verjaardagquote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je woensdag of donderdag iets te doen?
* MPG pakt boek.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en het verlangen om voorgelezen te worden
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Koen66 het volgende:
zow, kerst is ook weer voorbij
morgen weer werken
Echt?quote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Het vloertje bij mij op zolder heb ik ook zelf gelegd.
Wat mij betreft wel, maar dan hopen we eiiiiigenlijk wel een beetje klaar te zijn of ten minste aan het afrondenquote:Op zondag 26 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woensdag heb ik een verjaardagEn donderdag zou ik koken met een vriendin
Is de week erop een optie? Bijvoorbeeld maandag of dinsdag?
daar hoef je niet moe voor te zijn hoorquote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en het verlangen om voorgelezen te worden
komt er een jongen naar je kijken?quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
zou nu die ene jongen die net zei dat hij mee ging kijken bang zijn geworden?
Wat is dat nou weer voor plaatje?quote:Op zondag 26 december 2010 22:25 schreef wel.o.k het volgende:
wat is dit nou weer voor topic![]()
[ afbeelding ]
Joah, koffiepot testen FTWquote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Wat mij betreft wel, maar dan hopen we eiiiiigenlijk wel een beetje klaar te zijn of ten minste aan het afronden
Maar dan kun je gewoon de koffiepot komen testen natuurlijk
is dat zo verbazingwekkend ja?quote:
Ja, met wat hulp van mijn pa.quote:Op zondag 26 december 2010 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt?
[..]
Wat mij betreft wel, maar dan hopen we eiiiiigenlijk wel een beetje klaar te zijn of ten minste aan het afronden
Maar dan kun je gewoon de koffiepot komen testen natuurlijk
zullen we dan maar?quote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar hoef je niet moe voor te zijn hoor
Mag ik dan tussenin slapenquote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, koffiepot testen FTWEn anders kan ik je helpen poetsen
Of iets anders, kleine dingetjes die nog gedaan moeten worden
Vind het sowieso tof je eens te zien
![]()
Komt u maarquote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, koffiepot testen FTWEn anders kan ik je helpen poetsen
Of iets anders, kleine dingetjes die nog gedaan moeten worden
Vind het sowieso tof je eens te zien
![]()
De mijne komt de 8e kijken wat wij gedaan hebben en een kast bouwenquote:
met zoon en manlief thuis ietwat discutabelquote:Op zondag 26 december 2010 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is dat zo verbazingwekkend ja?
Komt voor elkaarquote:
Dat komt omdat mannen dat helemaal niet kunnenquote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
ik zit te multitasken, maar het gaat me niet helemaal goed af
Owquote:
Gesellogquote:
Je mist ook een paar eierstokkenquote:Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
ik zit te multitasken, maar het gaat me niet helemaal goed af
Kom je ook thee drinken dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |