echt niet?quote:Op zondag 26 december 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarvoor hoeft niet ALLES uit he
een schaar doet ook wonderenquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, jij bent van de directe aanpak, dus jij scheurt de beha gewoon van het lijf van de vrouw?
er liggen er daar vast wel een paarquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar kan altijd meer oefening gebruiken
In sommige gevallen. Ja. Iets met lange armen moeten hebbenquote:
Lange armen... checkquote:Op zondag 26 december 2010 23:06 schreef MPG het volgende:
[..]
In sommige gevallen. Ja. Iets met lange armen moeten hebben.
Langere dan de jouwe ken ik nietquote:
Eerste week van januari, maandag/disndag/woensdagquote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit niet per se aan haar vast hoor![]()
Wanneer precies?
ja maar daar zit steeds dezelfde vrouw inquote:Op zondag 26 december 2010 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
er liggen er daar vast wel een paar
quote:Op zondag 26 december 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is jouw werk, dus het zal voor jou ongetwijfeld een examenvak zijn geweest.
Ach ja, al die paspoppen lijken op elkaar he.quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja maar daar zit steeds dezelfde vrouw in![]()
god wat ben ik dubbelzinnig vandaag
Nou..misschien...quote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eerste week van januari, maandag/disndag/woensdag
Tijd om haar eruit te halen, dusquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
plastic blijft plastic..quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, al die paspoppen lijken op elkaar he.
maar het gaat om de sluiting, niet om de vrouwquote:Op zondag 26 december 2010 23:08 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zondag 26 december 2010 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach ja, al die pasopblaaspoppen lijken op elkaar he.
Ben je daar ook al deskundige inquote:
Het hoeft niet hoor, moe je maar kijkenquote:
het record staat op 2 secondenquote:
dat dacht ik (geil ideequote:Op zondag 26 december 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zit niet per se aan haar vast hoor![]()
Wanneer precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |