abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90471668
Ik ben een jongen van achttien, en ik heb goede raad nodig. Tot vier maanden geleden ging ik ervan uit dat ik volledig hetero was. Ik heb tweemaal seks gehad met een meisje, en zie graag foto's van mooie vrouwen.

Deze zomer ging ik echter samen met een vriend van zeventien op vakantie. We hadden samen een joint gerookt, en lagen in een slaapkamer met twee bedden. Hij vroeg me om bij hem te komen liggen, en toen hebben we met elkaar gevreeën. Het was een heerlijke ervaring. Daarna zijn we in slaap gevallen, elk in ons eigen bed, en we hebben er nooit meer over gesproken. Ik heb dit ook nooit aan iemand verteld.

Nu zit ik met die gebeurtenis verveeld. Is het mogelijk dat je één keer seks hebt met een jongen, maar dat je toch hetero blijft, of bv. 80% hetero?
Van een idioot kun je nooit een discussie winnen.
pi_90471754
Wat kan jou het schelen? Waarom moet je gelijk een stempel op jezelf drukken?
pi_90471786
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef brandlex het volgende:
Daarna zijn we in slaap gevallen, elk in ons eigen bed, en we hebben er nooit meer over gesproken. Ik heb dit ook nooit aan iemand verteld.
haha, nu wel :7
  † In Memoriam † zondag 26 december 2010 @ 22:14:46 #4
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_90471834
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Are you fokking to me?
  zondag 26 december 2010 @ 22:15:00 #5
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90471845
Ligt eraan, word je verliefd op meisjes of op jongens of op allebei? Verder veranderen dat soort dingen ook nog op jouw leeftijd. Later kun je nog een sterkere voorkeur voor mannen of vrouwen ontwikkelen. Ook nog geen directe reden om uit de kast te komen dus je kunt rustig ademhalen. En als je nieuwsgierig bent naar de holebi-scene, meld je dan eens bij een vereniging. Goeie en leuke manier om te zien of je je er thuis voelt.
Resistance is futile.
pi_90471861
quote:
2s.gif Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:

[..]

haha, nu wel :7
_O-

Tevens kan je vouwen leuk vinden net als mannen, dan ben je niet hetero maar biseksueel, van 2 kanten bespeelbaar dus.
Succes ermee :*
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_90471865
quote:
En dit natuurlijk :)
  zondag 26 december 2010 @ 22:16:57 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90471955
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

_O-

Tevens kan je vouwen leuk vinden net als mannen, dan ben je niet hetero maar biseksueel, van 2 kanten bespeelbaar dus.
Succes ermee :*
Ik hou ook van vouwen en mannen.
Resistance is futile.
pi_90472070
Niet meteen panieken... ben je wel eens verliefd geweest?
Ben je het nu op die jongen misschien?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_90472071
quote:
15s.gif Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja dat komt op hetzelfde neer ;)
pi_90472288
quote:
15s.gif Op zondag 26 december 2010 22:16 schreef Seven. het volgende:

[..]

Elke vrouw houdt toch van was opvouwen?
pi_90472410
quote:
6s.gif Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Ruud het volgende:

[..]

Elke vrouw houdt toch van was opvouwen?
:{
pi_90472573
Ik heb ook wel eens met een vrouw geexperimenteerd met seks, maar ik ben geen bi en absoluut geen lesbi. Ik word alleen verliefd op en echt opgewonden van mannen.
pi_90472596
quote:
Is het mogelijk dat je één keer seks hebt met een jongen, maar dat je toch hetero blijft
komt veel voor
Nosce te ipsum.
  zondag 26 december 2010 @ 22:30:05 #15
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_90472699
quote:
Deze inderdaad. Je bent 18 en je hebt een leuke ervaring gehad; je ziet vanzelf wel wat er verder
gebeurt. Geniet van het leven!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_90473182
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Seven. het volgende:
Ligt eraan, word je verliefd op meisjes of op jongens of op allebei? Verder veranderen dat soort dingen ook nog op jouw leeftijd. Later kun je nog een sterkere voorkeur voor mannen of vrouwen ontwikkelen. Ook nog geen directe reden om uit de kast te komen dus je kunt rustig ademhalen. En als je nieuwsgierig bent naar de holebi-scene, meld je dan eens bij een vereniging. Goeie en leuke manier om te zien of je je er thuis voelt.
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
pi_90473293
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:

[..]

Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?
pi_90473331
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:

[..]

Praat erover met iemand die je vertrouwd, krop het niet op! En schaam je niet voor jezelf. Kijk, je hoeft het niet met iedereen te delen, maar krop het niet op.
Tis heel modern tegenwoordig om bi of homo te zijn, en je hoeft niet gelijk met een gay parade mee te lopen, je kunt gewoon jezelf blijven. Je bent niet gelijk iemand met een stempel of label.
Anders probeer je nog een keer seks uit en ook tongzoenen, kijken hoe dat voelt. En probeer het ook nog met meisjes, kijken of je gevoel is veranderd.
pi_90474858
quote:
7s.gif Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
pi_90474900
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef brandlex het volgende:

[..]

Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
Ik zou dan gewoon als het lukt vaker seks hebben met meisjes en misschien dat je dan wat beter kunt oordelen ;)
  zondag 26 december 2010 @ 23:13:59 #21
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_90474988
Dat wilde ik ook gaan zeggen idd :)
pi_90476467
Vroeger twijfelde ik altijd,nu weet ik het niet zo zeker.
pi_90477393
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ik heb ook wel eens met een vrouw geexperimenteerd met seks, maar ik ben geen bi en absoluut geen lesbi. Ik word alleen verliefd op en echt opgewonden van mannen.
ja hoe vond je het om met een vrouw te experimenteren? want dat zeg je er niet bij.

wat de TS betreft hij vond het geweldig en valt ook op vrouwen dus is hij bi niks mis mee dus ik zie het probleem niet, tenzij hij het eng vind om ervoor uit te komen ofzo :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 27 december 2010 @ 00:43:39 #24
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90479129
quote:

[..]

Denk ook dat jongens wel veel beter weten wat jongens lekker vinden dan meisjes van die leeftijd.
Resistance is futile.
pi_90479243
Als je je tot zowel vrouwen als mannen aangetrokken kunt voelen, ben je dus waarschijnlijk bi. No big deal, en je hoeft niet meteen in parades mee te lopen ( :') ). Doe je ding, kijk het aan en je merkt het vanzelf.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  maandag 27 december 2010 @ 04:10:50 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90483273
En wat Jabberwocky zegt.

Wat voor een beeld heb je eigenlijk van de holebi-scene? En heb je al eens informatie opgezocht?
Resistance is futile.
pi_90483659
Sorry maar geen een 100% hetero man gaat met een andere man naar bed.
pi_90483716
Veel van jullie reacties hebben mij geholpen. Ik zal mezelf voorlopig dan maar beschouwen als een hetero die af en toe een uitstapje maakt.
pi_90489551
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 07:38 schreef brandlex het volgende:
Veel van jullie reacties hebben mij geholpen. Ik zal mezelf voorlopig dan maar beschouwen als een hetero die af en toe een uitstapje maakt.
Succes ermee en ik hoop dat je het ontdekt :*
pi_90524868
TS hoe heb je ''gevreeën'' . Ben wel benieuwd eigenlijk.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_90524877
Ingewikkeld dit
Never go to bed mad - Stay up and fight
pi_90525621
quote:
Op maandag 27 december 2010 07:38 schreef brandlex het volgende:
Af en toe? Als er een regelmaat in zit dan ben je toch echt bi en geen hetero
Nosce te ipsum.
pi_90525798
Het is een vrij nieuwe gedachte, maar ik ben er zelf van overtuigd dat het klopt.
Psychologisch gesproken hebben we mensen vroeger altijd in 3 kampen verdeelt.
Heteroseksueel, biseksueel en homoseksueel.
Nu het tegenwoordig meer geaccepteerd is om van de "norm" af te wijken wordt er ook meer over gesproken, mensen komen er vaker voor uit en wat zie je nu juist?
Heel veel mensen (b)lijken "overwegend hetero" te zijn om het zo te zeggen.
Precies zoals jij het zegt, ze vallen voornamelijk op het andere geslacht maar hebben daarnaast Ook nog een interesse in hun eigen geslacht. Hoe groot die interesse is verschilt per persoon.
Het schijnt dat de meerderheid van de mensen wel enige interesse heeft in het eigen geslacht.

In andere woorden, het kan dus heel goed dat je tussen hetero en bi inzit.
Of dat zo is en waar dat dan precies is kun jij beter beoordelen dan wij.
Het belangerijkste is in ieder geval dat jij je er comfortabel bij voelt

Succes!
Ik doe mijn best.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:27:03 #34
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90544070
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 07:44 schreef Woutjeh het volgende:
Het is een vrij nieuwe gedachte, maar ik ben er zelf van overtuigd dat het klopt.
Psychologisch gesproken hebben we mensen vroeger altijd in 3 kampen verdeelt.
Heteroseksueel, biseksueel en homoseksueel.
Nu het tegenwoordig meer geaccepteerd is om van de "norm" af te wijken wordt er ook meer over gesproken, mensen komen er vaker voor uit en wat zie je nu juist?
Heel veel mensen (b)lijken "overwegend hetero" te zijn om het zo te zeggen.
Precies zoals jij het zegt, ze vallen voornamelijk op het andere geslacht maar hebben daarnaast Ook nog een interesse in hun eigen geslacht. Hoe groot die interesse is verschilt per persoon.
Het schijnt dat de meerderheid van de mensen wel enige interesse heeft in het eigen geslacht.

In andere woorden, het kan dus heel goed dat je tussen hetero en bi inzit.
Of dat zo is en waar dat dan precies is kun jij beter beoordelen dan wij.
Het belangerijkste is in ieder geval dat jij je er comfortabel bij voelt

Succes!
Jij bent hetero, dat kán gewoon niet anders. _O-
Resistance is futile.
pi_90544139
Jij bent sowieso geen hetero, anders heb je toch geen sex met een man?

(das logisch toch?)
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:29:33 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90544171
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 06:27 schreef AlexanderC het volgende:

[..]

Af en toe? Als er een regelmaat in zit dan ben je toch echt bi en geen hetero
Waar maak jij je druk om? Als hij zichzelf hetero vindt die af en toe een uitstapje maakt naar homo-land, dan vindt hij dat toch?

Ik bedoel maar: wie de fuck ben jij om te bepalen dat hij bi is? Hier knul, kusje!
Resistance is futile.
  dinsdag 28 december 2010 @ 17:33:28 #37
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90544338
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij bent sowieso geen hetero, anders heb je toch geen sex met een man?

(das logisch toch?)
Hey, er zijn ook mensen die onder invloed van paddo's uit het raam springen. Die zijn toch ook niet per definitie suïcidaal?

Hou eens op te zeiken allemaal. TS hóéft helemaal niet een holebi-etiketje te hebben. Waarom moet TS hier persé toegeven dat hij op zijn minst niet hetero is? Stel dat het bij deze ene keer blijft en TS bezwangert over 3 jaar d'een of d'andere chica waarmee hij de rest van zijn leven volmaakt happy is.

Noemen we hem over 50 jaar als hij 10 kleinkinderen heeft en bij het hele voorval al geen 20 jaar meer heeft stil gestaan nog steeds 'niet hetero'?
Resistance is futile.
pi_90553220
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hey, er zijn ook mensen die onder invloed van paddo's uit het raam springen. Die zijn toch ook niet per definitie suïcidaal?

Hou eens op te zeiken allemaal. TS hóéft helemaal niet een holebi-etiketje te hebben. Waarom moet TS hier persé toegeven dat hij op zijn minst niet hetero is? Stel dat het bij deze ene keer blijft en TS bezwangert over 3 jaar d'een of d'andere chica waarmee hij de rest van zijn leven volmaakt happy is.

Noemen we hem over 50 jaar als hij 10 kleinkinderen heeft en bij het hele voorval al geen 20 jaar meer heeft stil gestaan nog steeds 'niet hetero'?
zoals ik het zie is hij gewoon bi sexueel niks mis mee hoor is toch ook geen belediging?

kijk hij valt zowiezo op vrouwen en heeft ook sex gehad met vrouwen maar ook één keer sex gehad met een man en dat vond hij geweldig (zijn eigen woorden) daar is natuurlijk ook niks mis mee maar dat maakt hem per definitie bi sexueel wat natuurlijk prima is.

wat hij doet met zijn bi sexualiteit en of hij ermee naar buiten komt moet hij natuurlijk zelf weten, het veranderd echter niets aan de feiten.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_90556820
quote:
  dinsdag 28 december 2010 @ 22:52:56 #40
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90559928
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zoals ik het zie is hij gewoon bi sexueel niks mis mee hoor is toch ook geen belediging?

kijk hij valt zowiezo op vrouwen en heeft ook sex gehad met vrouwen maar ook één keer sex gehad met een man en dat vond hij geweldig (zijn eigen woorden) daar is natuurlijk ook niks mis mee maar dat maakt hem per definitie bi sexueel wat natuurlijk prima is.

wat hij doet met zijn bi sexualiteit en of hij ermee naar buiten komt moet hij natuurlijk zelf weten, het veranderd echter niets aan de feiten.
Het maakt hem in JOUW definitie bi. Prima. TS heeft er alleen geen bal aan. Je bent zelf hetero, neem ik aan?

Biseksualiteit, homoseksualiteit, transgenders.. het is allemaal één groot grijs gebied. Er zijn mensen die vinden dat je pas homo bent als je nooit naar een vrouw gekeken hebt, laat staan seks gehad. Er zijn mensen die vinden dat je homo bent als je één keer gezoend hebt met een man. TS moet voor zichzelf uitzoeken, voor nu voelt hij zich OK bij hetero die soms een uitstapje maakt. Hij hoeft geen zwart-wit netjes afgebakend hokje. Die bestaan voor vrijwel niemand.
Resistance is futile.
pi_90561335
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat jank je nou. Als je met een man sex hebt en je bent zelf een man, lijkt het mij vrij logisch dat je niet hetero bent, anders heb je toch geen sex met een man? Genoeg mannen die een vrouw hebben met 5 kinderen, en ondertussen vreemdgaan met een man, komt vaker voor dan je denkt. Er bestaat ook zoiets als biseksueel zijn. En wat is er mis mee om homo of bi te zijn? Niet veel, vind ik persoonlijk. Maar goed, hij weet zelf het beste wat hij voor gevoelens heeft, dus ik snap uberhaupt niet waarom hij ons voor advies vraagt. Als jij (verliefdheid) gevoelens hebt voor iemand van je eigen geslacht, daar sex mee hebt enzo.. lijkt het mij vrij duidelijk.
pi_90561454
Seven, waarom al die driftigheid richting iedereen die er een andere opvatting over heeft dan jij?

+ Je rekent andere mensen af op het feit dat ze oordelen over de geaardheid van TS terwijl je ondertussen zelf ook aan het oordelen bent over de geaardheid van anderen.
Ik doe mijn best.
pi_90561646
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Woutjeh het volgende:
Seven, waarom al die driftigheid richting iedereen die er een andere opvatting over heeft dan jij?

+ Je rekent andere mensen af op het feit dat ze oordelen over de geaardheid van TS terwijl je ondertussen zelf ook aan het oordelen bent over de geaardheid van anderen.
Haha, precies!
pi_90561847
quote:

exact mijn idee... of de TS het wil openbaren aan vrienden/familie is natuurlijk aan hem. het is iig niks om je voor te schamen.

quote:
7s.gif Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Seven. het volgende:
Het maakt hem in JOUW definitie bi. Prima. TS heeft er alleen geen bal aan. Je bent zelf hetero, neem ik aan?
ja ik ben hetero maar is dat niet een beetje offtopic :?
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:41:43 #45
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90562777
quote:

Ik verplaats me in TS. Zou jij ook eens moeten doen. Stel je voor dat je een keer zoent met een jongen en het stond je niet tegen. Iedereen zegt ineens tegen je 'nou, dan moet je wel bi zijn' terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt wat je overkomt. Praat TS niet aan dat hij bi of homo of hetero is. Hij heeft er niets aan en hij zoekt dat zelf wel uit.

Probeer eens te lezen, mannekes. Wat jouw persoonlijke definitie is interesseert mij persoonlijk echt geen reet want wat ik ook aan probeer te doen: jouw definitie staat vast. En die mag je van mij houden, echt waar! :* . Ik vind de Paus een bewonderenswaardige man ondanks dat hij en de zijne mij en de mijnen ontelbare keren beledigd hebben. Dus probeer je reverse vivapsychologie maar op een andere user, jochie.

TS vraagt hier hoe hij erachter kan komen wat zijn geaardheid is. En dat zal hij gaandeweg zelf moeten ontdekken, zoiets verneem je niet van een random hetero Fokker :')_!

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Haha, precies!
Sterke reactie! :')
Resistance is futile.
pi_90563073
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik verplaats me in TS. Zou jij ook eens moeten doen. Stel je voor dat je een keer zoent met een jongen en het stond je niet tegen. Iedereen zegt ineens tegen je 'nou, dan moet je wel bi zijn' terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt wat je overkomt. Praat TS niet aan dat hij bi of homo of hetero is. Hij heeft er niets aan en hij zoekt dat zelf wel uit.

Probeer eens te lezen, mannekes. Wat jouw persoonlijke definitie is interesseert mij persoonlijk echt geen reet want wat ik ook aan probeer te doen: jouw definitie staat vast. En die mag je van mij houden, echt waar! :* . Ik vind de Paus een bewonderenswaardige man ondanks dat hij en de zijne mij en de mijnen ontelbare keren beledigd hebben. Dus probeer je reverse vivapsychologie maar op een andere user, jochie.

TS vraagt hier hoe hij erachter kan komen wat zijn geaardheid is. En dat zal hij gaandeweg zelf moeten ontdekken, zoiets verneem je niet van een random hetero Fokker :')_!

[..]

lieverd.... uit de van dale

quote:
Je hebt gezocht op het woord: bi-sexueel.

1bi·sek·su·eel bn, bw geslachtelijk aangetrokken tot beide seksen
2bi·sek·su·eel de; m,v -elen iem die 1biseksueel is
we mogen toch wel vaststellen gezien de OP dat de TS hieraan voldoet of niet :? dan is hij dus gewoon bi-sexueel. ik snap het grote probleem niet zo.
  dinsdag 28 december 2010 @ 23:56:48 #47
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90563710
Sinds wanneer kijk je in de Van Dale om te zien welke seksuele voorkeur je hebt? _O-

Nou, TS... Volgens GewoneMan, een random fokker, voldoe jij aan de voorwaarden voor biseksualiteit volgens Van Dale.

Waar is de TS overigens.
Resistance is futile.
pi_90564992
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer kijk je in de Van Dale om te zien welke seksuele voorkeur je hebt? _O-

Nou, TS... Volgens GewoneMan, een random fokker, voldoe jij aan de voorwaarden voor biseksualiteit volgens Van Dale.

Waar is de TS overigens.
ik zeg alleen dat de van dale het hetzelfde ziet als ik
  woensdag 29 december 2010 @ 00:35:43 #49
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90566047
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ik zeg alleen dat de van dale het hetzelfde ziet als ik
Ik zeg het nóg maar een keer dan: de Van Dale helpt je niet verder als je wil weten of je hetero, bi of homo bent.
Resistance is futile.
pi_90566058
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

[..]

Is dit specifiek aan mij gericht?
Of aan de "nu postende groep"?

Ik voel me namelijk een beetje onterecht aangevallen.
Er staat duidelijk in mijn post dat TS de persoon is om te beoordelen waar hij zich prettig bij voelt.
Ik heb hem enkel geprobeerd te helpen door hem een andere kijk op het geheel te laten zien en zie dus ook niet echt waar ik nu precies schuldig aan ben.
Ik doe mijn best.
pi_90566180
quote:
3s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zeg het nóg maar een keer dan: de Van Dale helpt je niet verder als je wil weten of je hetero, bi of homo bent.
Hier ben ik het dan wel weer mee eens.
Ik doe mijn best.
pi_90566181
Wout, laat het. Seven is een persoon die zich erg snel aangevallen voelt.. Niks aan te doen; die heb je ook.
pi_90566227
quote:

[..]

Neuh. Maar als je sex hebt met een jongen en je vindt het heerlijk lijkt het mij vrij logisch dat je niet 100% hetero bent. Nu jij weer, boze spin.
  woensdag 29 december 2010 @ 00:41:31 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90566361
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Neuh. Maar als je sex hebt met een jongen en je vindt het heerlijk lijkt het mij vrij logisch dat je niet 100% hetero bent. Nu jij weer, boze spin.
Je mist het grote geheel. Het doet er niet toe of jij hem niet 100% hetero vindt of niet.
Resistance is futile.
pi_90566450
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je mist het grote geheel. Het doet er niet toe of jij hem niet 100% hetero vindt of niet.
Das een feit, das niet wat ik vind. Welk grote geheel mis ik?
  woensdag 29 december 2010 @ 00:44:27 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90566495
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:35 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Is dit specifiek aan mij gericht?
Of aan de "nu postende groep"?

Ik voel me namelijk een beetje onterecht aangevallen.
Er staat duidelijk in mijn post dat TS de persoon is om te beoordelen waar hij zich prettig bij voelt.
Ik heb hem enkel geprobeerd te helpen door hem een andere kijk op het geheel te laten zien en zie dus ook niet echt waar ik nu precies schuldig aan ben.
De groep. Sorry, was niet echt duidelijk. Iedereen die hier verkondigd dat TS 'niet hetero' of 'bi' is want zo zijn nu eenmaal de feiten (want hij vond het lekker, weet jij veel wat voor crappy seks hij gehad heeft met die paar meisjes die niet wisten wat ze deden)... al die mensen missen waar het echt om gaat.

Eén seksuele ervaring en daarvan genieten bepaalt niet je seksuele identiteit.
Resistance is futile.
  woensdag 29 december 2010 @ 00:45:32 #57
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90566551
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:43 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Das een feit, das niet wat ik vind. Welk grote geheel mis ik?
Of dat volgens Van Dale een feit is, doet er niet toe. Het is niet aan jou om te bepalen dat TS bi of hetero is.

Ik begin wel te vermoeden dat jij het IQ van een baksteen hebt zo onderhand.
Resistance is futile.
pi_90566741
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Of dat volgens Van Dale een feit is, doet er niet toe. Het is niet aan jou om te bepalen dat TS bi of hetero is.

Ik begin wel te vermoeden dat jij het IQ van een baksteen hebt zo onderhand.
Hmm. Ik doelde niet op Van Dale, maak je er zelf van, maar als iemand het bed in duikt met een vent, dan is het vrij logisch dat hij homo/bi is, anders doe je dat toch niet zomaar?

Okay.
  woensdag 29 december 2010 @ 00:58:28 #59
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90567144
Zolang je geen pedofiele geaardheid hebt hoef je je nergens druk om te maken
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  woensdag 29 december 2010 @ 01:01:32 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90567274
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 00:49 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hmm. Ik doelde niet op Van Dale, maak je er zelf van, maar als iemand het bed in duikt met een vent, dan is het vrij logisch dat hij homo/bi is, anders doe je dat toch niet zomaar?

Okay.
Dus dan kan ik de conclusie trekken dat alle meisjes die in hun puberteit ook met hun vriendinnetjes aanrommelen, ook bi zijn? Ondanks dat ze verder nooit meer naar vrouwen omkijken en kindjes krijgen met een leuke man? Voor jongens werkt dat toch niet anders? Dat TS 1 keer seks heeft gehad, maakt hem niet per definitie bi.

Goeienacht verder :)
Resistance is futile.
pi_90567357
quote:

[..]

lieverd als je je sexueel aangetrokken voelt tot beide sexes dan is daar een naam voor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90567539
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dus dan kan ik de conclusie trekken dat alle meisjes die in hun puberteit ook met hun vriendinnetjes aanrommelen, ook bi zijn? Ondanks dat ze verder nooit meer naar vrouwen omkijken en kindjes krijgen met een leuke man? Voor jongens werkt dat toch niet anders? Dat TS 1 keer seks heeft gehad, maakt hem niet per definitie bi.

Goeienacht verder :)
niet perse nee.. maar lees de OP nog even hij vond het geweldig, nou jij sherlock.
pi_90567660
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

niet perse nee.. maar lees de OP nog even hij vond het geweldig, nou jij sherlock.
Idd.. hij vond het HEERLIJK.. zegt genoeg toch? Nu jij weer Seven, jankende beerin.. wat is daar toch zo erg aan.. heb je in je vroegere puberjaren geexperimenteerd met iemand van ej eigen geslacht ofzo
  woensdag 29 december 2010 @ 01:46:21 #64
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_90568561
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Idd.. hij vond het HEERLIJK.. zegt genoeg toch? Nu jij weer Seven, jankende beerin.. wat is daar toch zo erg aan.. heb je in je vroegere puberjaren geexperimenteerd met iemand van ej eigen geslacht ofzo
Was jij niet die debiele stalker van het 'verliefd op turks meisje' nachttopic gister? :')
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
pi_90568736
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:46 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Was jij niet die debiele stalker van het 'verliefd op turks meisje' nachttopic gister? :')
als jij het stalken wilt noemen, dan ben k dat, waarom?
pi_90569825
TS, infantiele kutnerd, je bent biseksueel, DEAL WITH IT.
pi_90569863
Neeee alsjeblieft, al die mensen hier die zeggen van ik heb weleens geëxperimenteerd met iemand van het zelfde geslacht maar ben niet bi omdat ik er niet verliefd op word. Oh god, kap alsjeblieeeeft zeg. Dat soort lulkoek kan ik wel zo ontzettend slecht tegen. Je bent gewoon bi. Misschien niet qua emoties, maar fysiek ben je bi. Dus alsjeblieft zeg, kap met die onzin. Zie het zo: met ijs zou het zo zijn dat je als je die nieuwe smaak ook lekker vindt, je dus van allebei de smaken houdt. Dan kan het met mensen toch niet opeens zo zijn dat je allebei de smaken lekker vindt, en dan opeens na afloop kan zeggen dat je toch niet van de ene smaak houdt, ook al vind je hem wel lekker. Dan lieg je dus tegen jezelf (misschien een beetje een slappe analogie maar het is wel duidelijk zo). Dat doen jullie hier ook met die slappe lulverhalen van ja ik heb wel lekker liggen kutje botsen maar ik ben niet bi hoor! Lik toch me reet.
pi_90570041
quote:
10s.gif Op woensdag 29 december 2010 03:59 schreef gnilrednoz het volgende:
TS, infantiele kutnerd, je bent biseksueel, DEAL WITH IT.
Man, wat faal jij hard zeg :')
Ik doe mijn best.
pi_90570076
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 05:53 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Man, wat faal jij hard zeg :')
Nee. Jij hebt alleen niet de hersencapaciteit om te zien hoe geniaal ik ben. Maar dat geeft niet.
  woensdag 29 december 2010 @ 09:24:50 #70
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90571365
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:10 schreef gnilrednoz het volgende:
Neeee alsjeblieft, al die mensen hier die zeggen van ik heb weleens geëxperimenteerd met iemand van het zelfde geslacht maar ben niet bi omdat ik er niet verliefd op word. Oh god, kap alsjeblieeeeft zeg. Dat soort lulkoek kan ik wel zo ontzettend slecht tegen. Je bent gewoon bi. Misschien niet qua emoties, maar fysiek ben je bi. Dus alsjeblieft zeg, kap met die onzin. Zie het zo: met ijs zou het zo zijn dat je als je die nieuwe smaak ook lekker vindt, je dus van allebei de smaken houdt. Dan kan het met mensen toch niet opeens zo zijn dat je allebei de smaken lekker vindt, en dan opeens na afloop kan zeggen dat je toch niet van de ene smaak houdt, ook al vind je hem wel lekker. Dan lieg je dus tegen jezelf (misschien een beetje een slappe analogie maar het is wel duidelijk zo). Dat doen jullie hier ook met die slappe lulverhalen van ja ik heb wel lekker liggen kutje botsen maar ik ben niet bi hoor! Lik toch me reet.
Mee eens. :Y
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 29 december 2010 @ 19:34:13 #71
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90596188
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:09 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Dingen die ik vroeger geweldig vond in bed, doet mij tegenwoordig niets meer. Zo gaat dat, al helemaal dingen uit je puberteit omdat je voorkeuren nog vrij veranderlijk zijn. Zeker 75% van de lesbo's waren ooit hetero en ze vonden het toendertijd vast geweldig.

En nog maar een keer: TS heeft paar keer seks gehad met waarschijnlijk onervaren meisjes. Tegenover een jongen die zelf weet wat lekker is. Geen wonder dat het voor hem een geweldige ervaring is, één van je allereerste keren seks met iemand die je echt een mindblowing orgasme kan bezorgen. Ogen dicht en je kunt je gewoon voorstellen dat het een meisje is die fantastich kan pijpen bijvoorbeeld. En als je maar geil genoeg bent, dan volgt de rest vanzelf (met wiet). Maar het betekent niet dat er bij TS een verlangen naar mannen is aangewakkerd.

Nou jij, Sherlock.
Resistance is futile.
  woensdag 29 december 2010 @ 19:39:23 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90596348
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 01:12 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik ben openlijk biseksueel en voorzitter van een holebi-vereniging. Ik doe tevens welkomstgesprekken met nieuwe leden waarin in bijna alle gesprekken het onderwerp coming-out of 'wat is je seksualiteit nu precies' aan bod komt. Maar ik heb in mijn puberteit wel geëxperimenteerd met een vriendinnetje van toen. Zoals 25% van alle meisjes.
Resistance is futile.
pi_90604557
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 19:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben openlijk biseksueel en voorzitter van een holebi-vereniging. Ik doe tevens welkomstgesprekken met nieuwe leden waarin in bijna alle gesprekken het onderwerp coming-out of 'wat is je seksualiteit nu precies' aan bod komt. Maar ik heb in mijn puberteit wel geëxperimenteerd met een vriendinnetje van toen. Zoals 25% van alle meisjes.
dan snap ik je felle houding helemaal niet :{ maar goed wij gaan het niet eens worden en dat hoeft ook niet :{
  woensdag 29 december 2010 @ 23:33:58 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90607826
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 22:32 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dan snap ik je felle houding helemaal niet :{ maar goed wij gaan het niet eens worden en dat hoeft ook niet :{
Ik ben niet fel, ik ben vasthoudend en 100% overtuigd van mijn gelijk (alleen de toon was gezet in de eerste paar posts). Ik heb het zelf meegemaakt, ik heb er trainingen voor gevolgd en ik heb dit soort gesprekken vaker dan eens gevoerd.

Ik vraag niet eens hoe lang ze al uit de kast zijn (is niet vanzelfsprekend) en al zeker niet wanneer ze dat gaan doen (ook niet vanzelfsprekend). Ik vraag bijvoorbeeld wel of iemand al uit de kast is en of daar behoefte aan is. En als ze mij vragen, ben ik nu homo of bi, dan kan ik alleen maar zeggen dat iemand dan eerst voor zichzelf een duidelijk beeld moet hebben over wat het homo of bi zijn inhoudt.

Weet je wat irritant is? Dat je met jezelf overhoop ligt over zoiets en dat vervolgens iemand je gaat vertellen 'nou, je bent bi volgens de definitie van de Van Dale'. Ik denk dat niemand op zo'n moment geholpen is bij een koude diagnose van het probleem, of dat nu van een holebi een hetero of van Lieve Mona komt.
Resistance is futile.
pi_90615149
quote:
2s.gif Op woensdag 29 december 2010 23:33 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben niet fel, ik ben vasthoudend en 100% overtuigd van mijn gelijk (alleen de toon was gezet in de eerste paar posts). Ik heb het zelf meegemaakt, ik heb er trainingen voor gevolgd en ik heb dit soort gesprekken vaker dan eens gevoerd.

Ik vraag niet eens hoe lang ze al uit de kast zijn (is niet vanzelfsprekend) en al zeker niet wanneer ze dat gaan doen (ook niet vanzelfsprekend). Ik vraag bijvoorbeeld wel of iemand al uit de kast is en of daar behoefte aan is. En als ze mij vragen, ben ik nu homo of bi, dan kan ik alleen maar zeggen dat iemand dan eerst voor zichzelf een duidelijk beeld moet hebben over wat het homo of bi zijn inhoudt.

Weet je wat irritant is? Dat je met jezelf overhoop ligt over zoiets en dat vervolgens iemand je gaat vertellen 'nou, je bent bi volgens de definitie van de Van Dale'. Ik denk dat niemand op zo'n moment geholpen is bij een koude diagnose van het probleem, of dat nu van een holebi een hetero of van Lieve Mona komt.
ok ik ga hier even in mee (nee ben het niet met je eens maar dat boeit ook niet zo) wanneer is iemand volgens jou bi?
pi_90615333
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef brandlex het volgende:
Nu zit ik met die gebeurtenis verveeld. Is het mogelijk dat je één keer seks hebt met een jongen, maar dat je toch hetero blijft, of bv. 80% hetero?
Ja hoor, kan prima. Ik zou zeggen dat je bijv. heteroflexibel bent. Dus in principe hetero maar flexibel... Kinsey heeft nog in het midden van de vorige eeuw de theorie naar voren geschoven dat hetero/homo geen zwart/wit is maar een glijdend spectrum van helemaal homo naar helemaal hetero en alles ertussenin. Hier ff naar beneden scrollen naar het groenwitte tabelletje, jij bent dan een 1 of zo... http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
pi_90615783
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ik wordt niet tot zelden opgewonden van mannen en vind de meeste mannen ook buitengewoon oninteressant om naar te kijken. Ben ik nu lesbisch of is dat normaal :p?
Zijn maar enkele exemplaren die ik fascinerend vind en een naakte man kan ik wel misschien wel mooi vinden (mits ala grieks godenbeeldje :p) maar opgewonden zal ik r niet snel van worden.
Toch wordt een man voor mij mooier en kan ik verliefd op een man worden als ik m beter leer kennen. Op het eerste gezicht vind ik veel mannen niet superaantrekkelijk. Maar als ik iemand ken leer ik wel van zn lichaam houden.

Kan wel zin in sex krijgen als ik een stijve piemel tegen me aanvoel (mits gewenst :p) etc, zelfs soms een neiging om die te pijpen of zo, maar das dan meer omdat ik weet waar stijve piemels op duiden en wat er dan kan komen.

Klaarkomen bij een man kan ik niet, misschien dat dat dan ligt aan het gebrek aan opwinding omdat ik niet opgewonden wordt van het zien van zijn fysiek, maar denk dat het ook eerder ligt aan het mezelf niet durven laten gaan in bijzijn van een ander.

Opgewonden van vrouwen word ik wel, maar vooral in een bepaalde context. Ik kijk automatisch meer naar vrouwen, omdat vrouwen gewoon veel interessanter zijn om naar te kijken.
Mannen zijn zo horkerig, lelijk, weinig interessante kledingstijl ook vaak. Ze lijken allemaal op elkaar etc.
Verliefd op een vrouw ben ik wel es min of meer geweest, maar dat was in mn puberteit, op een vriendin van me en later op een meisje waarvan ik dacht dat ze bi was of zo, omdat ik zelf ook twijfelde aan mn geaardheid.

Sex met een vrouw heb ik nooit gehad, en weet ook niet of ik daar wat aan zou vinden. Heb heel lang het idee een kutje te moeten vingeren of beffen vies gevonden en dat ik ook niet zou weten hoe dat moet, wat nou lekker is bij een vrouw (ook al doe ik het bij mezelf, want ik zie niet wat ik doe en ik vind andere dingen lekkerder dan de meeste vrouwen).
Maar sex met een vrouw lijkt me redelijk saai, ik zou toch een pik missen die me neukt of die ik sporadisch es kan pijpen. En beffen vind ik zelf niet lekker, en zou ook niet weten of ik het lekker vind om dat bij iemand te doen.
Misschien moet ik het es doen, dat sexen met een vrouw, en ben ik dan verkocht en 80% lesbisch of zo :p maar voorlopig blijf ik dus gewoon maar praktizerend hetero.

Komt toch bij dat ik totaal niet op echte lesbo's val en daarnaast het idee heb dat ik qua type nooit bij een lesbo zou passen. Heb het idee dat ze allemaal een nogal flauw gevoel voor humor hebben, van andere muziek houden etc (hoezo lekker overgeneraliseren) en ik vind vriendschap met een man veel fijner dan met een vrouw denk ik, zie mezelf neit samenleven met een vrouw (nu heb ik geen mannelijke vrienden behalve een homo vriend en voel me meer op mn gemak bij hem dan bij vriendinnen...behalve dan dat ie het uiteraard nogal vaak over mannen heeft en ik daar eigenlijk stiekem niet zo over mee kan praten wbt het kijken en geilen op mannen omdat ik dat eigenlijk nooit echt doe).

Zo. Wat ben ik :)

:')
pi_90615811
quote:

[..]

misschien een rare vraag maar hoe voelt een lul in je kont? (Serieus!!)
#freefrederike
pi_90618260
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 05:17 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

:D als een drol die weer terug wilt?
pi_90621445
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:59 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Herkenbaar. Heb ook lang gezocht naar het juiste stempeltje, maar heb het nog niet gevonden.
Het punt is dat zodra je een stempel op jezelf zet, je vastlegt op wie je valt en wie niet. En voor mij is dat niet van tevoren te bepalen.

Nu voel ik me al een tijdje niet bijzonder aangetrokken tot vrouwen. Een tijdje terug was ik overtuigd dat ik lesbisch was, maar op een bepaald punt wilde ik eigenlijk geen relatie meer met vrouwen. Seks met mannen leek me interessanter, maar ook de 'normale' dingen als hand in hand over straat is gemakkelijker. Don't get me wrong, dit is niet om confrontatie uit de weg te gaan, maar ik vind het erg fijn openlijk trots te kunnen zijn op je relatie zonder dat je aangestaard wordt of er vanuit auto's naar je gefloten wordt. Nu zie ik mezelf als bi, maar ik doe er dus niet echt iets aan.

Mijn punt: [moraal] I know dat het een stuk gemakkelijker is die stempel op jezelf te zetten, maar ik zou het niet doen. Experimenteer als je daar zin in hebt. Zo niet, dan niet. Kijk gewoon waar je terecht komt. [/moraal]
pi_90633122
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 10:12 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

:D als een drol die weer terug wilt?
zoiets ja _O-
pi_90635571
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:11 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ok ik ga hier even in mee (nee ben het niet met je eens maar dat boeit ook niet zo) wanneer is iemand volgens jou bi?
Voor mij is biseksueel zijn zowel emotioneel als fysieke aantrekking. In het geval van langdurig seksueel verlangen naar beide geslachten (en dan spreek ik over meer dan een puberale experimenteerfase en echt meerdere jaren) dan zou ik mezelf ook nog als biseksueel beschouwen.

Ik voel me emotioneel en fysiek tot beide geslachten aangetrokken, dus momenteel is het vrij helder voor mij. Ik merk wel dat jongens minder en minder aantrekkelijk zijn voor mij, ik ben gaandeweg lesbischer geworden en die trend zet zich al een paar jaar door. Dus wie weet beschouw ik mezelf over 5 jaar als volledig lesbisch.
Resistance is futile.
pi_90636406
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 04:59 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik wordt niet tot zelden opgewonden van mannen en vind de meeste mannen ook buitengewoon oninteressant om naar te kijken. Ben ik nu lesbisch of is dat normaal :p?
Zijn maar enkele exemplaren die ik fascinerend vind en een naakte man kan ik wel misschien wel mooi vinden (mits ala grieks godenbeeldje :p) maar opgewonden zal ik r niet snel van worden.
Toch wordt een man voor mij mooier en kan ik verliefd op een man worden als ik m beter leer kennen. Op het eerste gezicht vind ik veel mannen niet superaantrekkelijk. Maar als ik iemand ken leer ik wel van zn lichaam houden.

Kan wel zin in sex krijgen als ik een stijve piemel tegen me aanvoel (mits gewenst :p) etc, zelfs soms een neiging om die te pijpen of zo, maar das dan meer omdat ik weet waar stijve piemels op duiden en wat er dan kan komen.

Klaarkomen bij een man kan ik niet, misschien dat dat dan ligt aan het gebrek aan opwinding omdat ik niet opgewonden wordt van het zien van zijn fysiek, maar denk dat het ook eerder ligt aan het mezelf niet durven laten gaan in bijzijn van een ander.

Opgewonden van vrouwen word ik wel, maar vooral in een bepaalde context. Ik kijk automatisch meer naar vrouwen, omdat vrouwen gewoon veel interessanter zijn om naar te kijken.
Mannen zijn zo horkerig, lelijk, weinig interessante kledingstijl ook vaak. Ze lijken allemaal op elkaar etc.
Verliefd op een vrouw ben ik wel es min of meer geweest, maar dat was in mn puberteit, op een vriendin van me en later op een meisje waarvan ik dacht dat ze bi was of zo, omdat ik zelf ook twijfelde aan mn geaardheid.

Sex met een vrouw heb ik nooit gehad, en weet ook niet of ik daar wat aan zou vinden. Heb heel lang het idee een kutje te moeten vingeren of beffen vies gevonden en dat ik ook niet zou weten hoe dat moet, wat nou lekker is bij een vrouw (ook al doe ik het bij mezelf, want ik zie niet wat ik doe en ik vind andere dingen lekkerder dan de meeste vrouwen).
Maar sex met een vrouw lijkt me redelijk saai, ik zou toch een pik missen die me neukt of die ik sporadisch es kan pijpen. En beffen vind ik zelf niet lekker, en zou ook niet weten of ik het lekker vind om dat bij iemand te doen.
Misschien moet ik het es doen, dat sexen met een vrouw, en ben ik dan verkocht en 80% lesbisch of zo :p maar voorlopig blijf ik dus gewoon maar praktizerend hetero.

Komt toch bij dat ik totaal niet op echte lesbo's val en daarnaast het idee heb dat ik qua type nooit bij een lesbo zou passen. Heb het idee dat ze allemaal een nogal flauw gevoel voor humor hebben, van andere muziek houden etc (hoezo lekker overgeneraliseren) en ik vind vriendschap met een man veel fijner dan met een vrouw denk ik, zie mezelf neit samenleven met een vrouw (nu heb ik geen mannelijke vrienden behalve een homo vriend en voel me meer op mn gemak bij hem dan bij vriendinnen...behalve dan dat ie het uiteraard nogal vaak over mannen heeft en ik daar eigenlijk stiekem niet zo over mee kan praten wbt het kijken en geilen op mannen omdat ik dat eigenlijk nooit echt doe).

Je bent mij. Alleen ik heb wel zo nu en dan seks met vrouwen. Alleen weinig ervaring mee dus ik kan niet echt zeggen dat dat saaier is of zo. Verder kan een dildo voor mij perfect het gebrek aan een pik aanvullen. Sterker nog, ik vind dildo's fijner dan een echte pik (glijdt makkelijker, beter aangepast op de vrouwelijke anatomie). Ik moet eens werk maken van meer experimenteren met chica's.
Resistance is futile.
pi_90636512
quote:
99s.gif Op donderdag 30 december 2010 05:17 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik heb geen prostaat maar ik kan je wel vertellen dat dat met de juiste voorbereiding (geil, beetje vingeren en glijmiddel) echt heerlijk is. Voor mannen moet dit nog lekkerder zijn wegens prostaat. Ik kom makkelijker klaar van anale seks dan vaginale seks.
Resistance is futile.
pi_90658298
Ik heb de topic doorgelezen maar zit toch nog met deze vraag. De laatste tijd met al die verhalen over pedofielen in het nieuws wordt steeds vaker door de experts gezegd van dat ze er op een bepaalde manier weinig aan kunnen doen want ze zijn zo geboren. Pedoseksualiteit kan je naast homoseksualiteit en heteroseksualiteit zetten.

Met deze nieuwe waarheid zijn al die mensen die het een keer proberen met iemand van hetzelfde geslacht dus gewoon bi. Ik bedoel je bent ook niet 'soms' opgewonden van kinderen. Die gevoelens zijn aanwezig of niet. Het is een extreem voorbeeld maar als je een keer sex met een kind heb gehad zal iedereen je altijd als een pedofiel zien. Dan heeft het ik wil het eens proberen argument ook geen waarde.
Men heeft die gevoelens totaal niet en dus doet men er niks mee. Mensen die seks hebben met iemand van hetzelfde geslacht moeten gevoelens hebben die hun ertoe brengen dit doen. Dan ben je in mijn ogen niet hetero. Dat je voorkeur uitgaat naar het een of het ander maar je bent dan zeker niet hetero.

Mensen denken veel in labels en willen zich plaatsen in het hokje wat sociaal het meest geaccepteerd is.
pi_90705955
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef Loessepoes het volgende:
Pedoseksualiteit kan je naast homoseksualiteit en heteroseksualiteit zetten.
Ik houd er niet van als mensen die twee met elkaar vergelijken. :N

Daarnaast, niet iedereen is zo extreem met dat labelen als jij.
pi_90715559
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 03:27 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja hoor, kan prima. Ik zou zeggen dat je bijv. heteroflexibel bent. Dus in principe hetero maar flexibel... Kinsey heeft nog in het midden van de vorige eeuw de theorie naar voren geschoven dat hetero/homo geen zwart/wit is maar een glijdend spectrum van helemaal homo naar helemaal hetero en alles ertussenin. Hier ff naar beneden scrollen naar het groenwitte tabelletje, jij bent dan een 1 of zo... http://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale
Interessant. Waarschijnlijk ben ik een 1 of een 2. Volgens de "Kinsey reports" heeft 37% van de mannen ooit eens een homoseksuele ervaring gehad. Dat vind ik verrassend veel.

En voor wie het echt wil weten: het was orale seks. Ik weet dus niet hoe een piemel in je aars voelt.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:03:35 #88
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90721346
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef brandlex het volgende:

[..]

Interessant. Waarschijnlijk ben ik een 1 of een 2. Volgens de "Kinsey reports" heeft 37% van de mannen ooit eens een homoseksuele ervaring gehad. Dat vind ik verrassend veel.

En voor wie het echt wil weten: het was orale seks. Ik weet dus niet hoe een piemel in je aars voelt.
Nu ben je volgens die schaal een 1 of 2. Kan zomaar zijn dat je over een tijd een 0 bent volgens die schaal. Gewoon gaan voor wat goed voelt.
Resistance is futile.
pi_90725992
quote:
9s.gif Op woensdag 29 december 2010 04:10 schreef gnilrednoz het volgende:
''Je bent gewoon bi. Misschien niet qua emoties, maar fysiek ben je bi. Dus alsjeblieft zeg, kap met die onzin.''
Dit is pas lulkoek. Als je jezelf wilt vastellen bi te zijn of niet, moet je toch echt je emotioneel als fysiek aangetrokken voelen tot mannen en vrouwen. Dus iets als ''alleen'' fysiek biseksueel zijn bestaat niet.

En wtf, volgens mij is iedereen wel een hot mess als het gaat om je eigen geaardheid.
Het is toch de TS die moet ontdekken wat hij is, of fijn vindt zichzelf te noemen, dus ik snap niet echt waarom hij het aan ons vraagt. Het is so wie so onmogelijk te leven in onzekerheid. Iedereen zou wel willen weten wat ie nou precies is. Hetero, homoseksueel of biseksueel. Dus niets ertussenin.
wil je erover praten...?
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:01:59 #90
8369 speknek
Another day another slay
pi_90727005
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:15 schreef brandlex het volgende:

[..]

A random selection of three people would have been better than a group of 300 chosen by Mr. Kinsey (John Tukey).

Kinsey is erg interessant, maar zijn bevindingen stroken niet met recent onderzoek, dat vrij duidelijk heeft aangetoond dat mannen juist erg specifiek zijn in seksuele voorkeur, in tegenstelling tot vrouwen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:02:58 #91
277627 Seven.
We are Borg.
pi_90727054
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:01 schreef speknek het volgende:

[..]

A random selection of three people would have been better than a group of 300 chosen by Mr. Kinsey (John Tukey).

Kinsey is erg interessant, maar zijn bevindingen stroken niet met recent onderzoek, dat vrij duidelijk heeft aangetoond dat mannen juist erg specifiek zijn in seksuele voorkeur, in tegenstelling tot vrouwen.
Bron?
Resistance is futile.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:13:20 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_90727592
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:18:06 #93
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_90920120
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_91204657
Hoi Speknek. :). :). :). :). :). :). :). :). :). :).
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:53:07 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_91204750
Gellarboy :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')