haha, nu welquote:Op zondag 26 december 2010 22:11 schreef brandlex het volgende:
Daarna zijn we in slaap gevallen, elk in ons eigen bed, en we hebben er nooit meer over gesproken. Ik heb dit ook nooit aan iemand verteld.
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Wat kan jou het schelen? Waarom moet je gelijk een stempel op jezelf drukken?
quote:
En dit natuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik hou ook van vouwen en mannen.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
![]()
Tevens kan je vouwen leuk vinden net als mannen, dan ben je niet hetero maar biseksueel, van 2 kanten bespeelbaar dus.
Succes ermee
quote:Op zondag 26 december 2010 22:22 schreef Ruud het volgende:
[..]
Elke vrouw houdt toch van was opvouwen?
komt veel voorquote:Is het mogelijk dat je één keer seks hebt met een jongen, maar dat je toch hetero blijft
Deze inderdaad. Je bent 18 en je hebt een leuke ervaring gehad; je ziet vanzelf wel wat er verderquote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.quote:Op zondag 26 december 2010 22:15 schreef Seven. het volgende:
Ligt eraan, word je verliefd op meisjes of op jongens of op allebei? Verder veranderen dat soort dingen ook nog op jouw leeftijd. Later kun je nog een sterkere voorkeur voor mannen of vrouwen ontwikkelen. Ook nog geen directe reden om uit de kast te komen dus je kunt rustig ademhalen. En als je nieuwsgierig bent naar de holebi-scene, meld je dan eens bij een vereniging. Goeie en leuke manier om te zien of je je er thuis voelt.
In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?quote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:
[..]
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
Praat erover met iemand die je vertrouwd, krop het niet op! En schaam je niet voor jezelf. Kijk, je hoeft het niet met iedereen te delen, maar krop het niet op.quote:Op zondag 26 december 2010 22:38 schreef brandlex het volgende:
[..]
Ik wordt in elk geval verliefd op meisjes, terwijl hij de enige jongen is tot wie ik me aangetrokken voel. De holebi-scene schrikt me eerlijk gezegd een beetje af. Ik zie me zeker niet meelopen in de gay parade of zo. Waarschijnlijk kan ik het voorlopig beter geheim houden. Hier praat ik er slechts anoniem over.
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.quote:Op zondag 26 december 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In dat geval zou ik er goed over nadenken, in dit geval ben je waarschijnlijk wel gewoon hetero maar heb je net met die ene jongen een klik die je gewoon niet voor anderen voelt.Maarrr... voel je voor hem meer dan voor meisjes?
Ik zou dan gewoon als het lukt vaker seks hebben met meisjes en misschien dat je dan wat beter kunt oordelenquote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef brandlex het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
ja hoe vond je het om met een vrouw te experimenteren? want dat zeg je er niet bij.quote:Op zondag 26 december 2010 22:27 schreef peanutbutterjelly het volgende:
Ik heb ook wel eens met een vrouw geexperimenteerd met seks, maar ik ben geen bi en absoluut geen lesbi. Ik word alleen verliefd op en echt opgewonden van mannen.
Denk ook dat jongens wel veel beter weten wat jongens lekker vinden dan meisjes van die leeftijd.quote:Op zondag 26 december 2010 23:11 schreef brandlex het volgende:
[..]
Moeilijke vraag. Over het algemeen vind ik meisjes aantrekkelijker, maar die ene keer met een jongen was wel mijn beste seksuele ervaring tot nu toe. Mogelijk speelde het taboe-doorbrekende daarin mee.
Succes ermee en ik hoop dat je het ontdektquote:Op maandag 27 december 2010 07:38 schreef brandlex het volgende:
Veel van jullie reacties hebben mij geholpen. Ik zal mezelf voorlopig dan maar beschouwen als een hetero die af en toe een uitstapje maakt.
Af en toe? Als er een regelmaat in zit dan ben je toch echt bi en geen heteroquote:Op maandag 27 december 2010 07:38 schreef brandlex het volgende:
Veel van jullie reacties hebben mij geholpen. Ik zal mezelf voorlopig dan maar beschouwen als een hetero die af en toe een uitstapje maakt.
Jij bent hetero, dat kán gewoon niet anders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 07:44 schreef Woutjeh het volgende:
Het is een vrij nieuwe gedachte, maar ik ben er zelf van overtuigd dat het klopt.
Psychologisch gesproken hebben we mensen vroeger altijd in 3 kampen verdeelt.
Heteroseksueel, biseksueel en homoseksueel.
Nu het tegenwoordig meer geaccepteerd is om van de "norm" af te wijken wordt er ook meer over gesproken, mensen komen er vaker voor uit en wat zie je nu juist?
Heel veel mensen (b)lijken "overwegend hetero" te zijn om het zo te zeggen.
Precies zoals jij het zegt, ze vallen voornamelijk op het andere geslacht maar hebben daarnaast Ook nog een interesse in hun eigen geslacht. Hoe groot die interesse is verschilt per persoon.
Het schijnt dat de meerderheid van de mensen wel enige interesse heeft in het eigen geslacht.
In andere woorden, het kan dus heel goed dat je tussen hetero en bi inzit.
Of dat zo is en waar dat dan precies is kun jij beter beoordelen dan wij.
Het belangerijkste is in ieder geval dat jij je er comfortabel bij voelt
Succes!
Waar maak jij je druk om? Als hij zichzelf hetero vindt die af en toe een uitstapje maakt naar homo-land, dan vindt hij dat toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 06:27 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Af en toe? Als er een regelmaat in zit dan ben je toch echt bi en geen hetero
Hey, er zijn ook mensen die onder invloed van paddo's uit het raam springen. Die zijn toch ook niet per definitie suïcidaal?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:28 schreef iwannabehigh het volgende:
Jij bent sowieso geen hetero, anders heb je toch geen sex met een man?
(das logisch toch?)
zoals ik het zie is hij gewoon bi sexueel niks mis mee hoor is toch ook geen belediging?quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, er zijn ook mensen die onder invloed van paddo's uit het raam springen. Die zijn toch ook niet per definitie suïcidaal?
Hou eens op te zeiken allemaal. TS hóéft helemaal niet een holebi-etiketje te hebben. Waarom moet TS hier persé toegeven dat hij op zijn minst niet hetero is? Stel dat het bij deze ene keer blijft en TS bezwangert over 3 jaar d'een of d'andere chica waarmee hij de rest van zijn leven volmaakt happy is.
Noemen we hem over 50 jaar als hij 10 kleinkinderen heeft en bij het hele voorval al geen 20 jaar meer heeft stil gestaan nog steeds 'niet hetero'?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
Het maakt hem in JOUW definitie bi. Prima. TS heeft er alleen geen bal aan. Je bent zelf hetero, neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zoals ik het zie is hij gewoon bi sexueel niks mis mee hoor is toch ook geen belediging?
kijk hij valt zowiezo op vrouwen en heeft ook sex gehad met vrouwen maar ook één keer sex gehad met een man en dat vond hij geweldig (zijn eigen woorden) daar is natuurlijk ook niks mis mee maar dat maakt hem per definitie bi sexueel wat natuurlijk prima is.
wat hij doet met zijn bi sexualiteit en of hij ermee naar buiten komt moet hij natuurlijk zelf weten, het veranderd echter niets aan de feiten.
Wat jank je nou. Als je met een man sex hebt en je bent zelf een man, lijkt het mij vrij logisch dat je niet hetero bent, anders heb je toch geen sex met een man? Genoeg mannen die een vrouw hebben met 5 kinderen, en ondertussen vreemdgaan met een man, komt vaker voor dan je denkt. Er bestaat ook zoiets als biseksueel zijn. En wat is er mis mee om homo of bi te zijn? Niet veel, vind ik persoonlijk. Maar goed, hij weet zelf het beste wat hij voor gevoelens heeft, dus ik snap uberhaupt niet waarom hij ons voor advies vraagt. Als jij (verliefdheid) gevoelens hebt voor iemand van je eigen geslacht, daar sex mee hebt enzo.. lijkt het mij vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:33 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, er zijn ook mensen die onder invloed van paddo's uit het raam springen. Die zijn toch ook niet per definitie suïcidaal?
Hou eens op te zeiken allemaal. TS hóéft helemaal niet een holebi-etiketje te hebben. Waarom moet TS hier persé toegeven dat hij op zijn minst niet hetero is? Stel dat het bij deze ene keer blijft en TS bezwangert over 3 jaar d'een of d'andere chica waarmee hij de rest van zijn leven volmaakt happy is.
Noemen we hem over 50 jaar als hij 10 kleinkinderen heeft en bij het hele voorval al geen 20 jaar meer heeft stil gestaan nog steeds 'niet hetero'?
Haha, precies!quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Woutjeh het volgende:
Seven, waarom al die driftigheid richting iedereen die er een andere opvatting over heeft dan jij?
+ Je rekent andere mensen af op het feit dat ze oordelen over de geaardheid van TS terwijl je ondertussen zelf ook aan het oordelen bent over de geaardheid van anderen.
exact mijn idee... of de TS het wil openbaren aan vrienden/familie is natuurlijk aan hem. het is iig niks om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Woutjeh het volgende:
Seven, waarom al die driftigheid richting iedereen die er een andere opvatting over heeft dan jij?
+ Je rekent andere mensen af op het feit dat ze oordelen over de geaardheid van TS terwijl je ondertussen zelf ook aan het oordelen bent over de geaardheid van anderen.
ja ik ben hetero maar is dat niet een beetje offtopicquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:52 schreef Seven. het volgende:
Het maakt hem in JOUW definitie bi. Prima. TS heeft er alleen geen bal aan. Je bent zelf hetero, neem ik aan?
Ik verplaats me in TS. Zou jij ook eens moeten doen. Stel je voor dat je een keer zoent met een jongen en het stond je niet tegen. Iedereen zegt ineens tegen je 'nou, dan moet je wel bi zijn' terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt wat je overkomt. Praat TS niet aan dat hij bi of homo of hetero is. Hij heeft er niets aan en hij zoekt dat zelf wel uit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:17 schreef Woutjeh het volgende:
Sterke reactie!quote:
lieverd.... uit de van dalequote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik verplaats me in TS. Zou jij ook eens moeten doen. Stel je voor dat je een keer zoent met een jongen en het stond je niet tegen. Iedereen zegt ineens tegen je 'nou, dan moet je wel bi zijn' terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt wat je overkomt. Praat TS niet aan dat hij bi of homo of hetero is. Hij heeft er niets aan en hij zoekt dat zelf wel uit.
Probeer eens te lezen, mannekes. Wat jouw persoonlijke definitie is interesseert mij persoonlijk echt geen reet want wat ik ook aan probeer te doen: jouw definitie staat vast. En die mag je van mij houden, echt waar!. Ik vind de Paus een bewonderenswaardige man ondanks dat hij en de zijne mij en de mijnen ontelbare keren beledigd hebben. Dus probeer je reverse vivapsychologie maar op een andere user, jochie.
TS vraagt hier hoe hij erachter kan komen wat zijn geaardheid is. En dat zal hij gaandeweg zelf moeten ontdekken, zoiets verneem je niet van een random hetero Fokker_!
[..]
Sterke reactie!
we mogen toch wel vaststellen gezien de OP dat de TS hieraan voldoet of nietquote:Je hebt gezocht op het woord: bi-sexueel.
1bi·sek·su·eel bn, bw geslachtelijk aangetrokken tot beide seksen
2bi·sek·su·eel de; m,v -elen iem die 1biseksueel is
ik zeg alleen dat de van dale het hetzelfde ziet als ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:56 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer kijk je in de Van Dale om te zien welke seksuele voorkeur je hebt?
Nou, TS... Volgens GewoneMan, een random fokker, voldoe jij aan de voorwaarden voor biseksualiteit volgens Van Dale.
Waar is de TS overigens.
Ik zeg het nóg maar een keer dan: de Van Dale helpt je niet verder als je wil weten of je hetero, bi of homo bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:18 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik zeg alleen dat de van dale het hetzelfde ziet als ik
Is dit specifiek aan mij gericht?quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik verplaats me in TS. Zou jij ook eens moeten doen. Stel je voor dat je een keer zoent met een jongen en het stond je niet tegen. Iedereen zegt ineens tegen je 'nou, dan moet je wel bi zijn' terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt wat je overkomt. Praat TS niet aan dat hij bi of homo of hetero is. Hij heeft er niets aan en hij zoekt dat zelf wel uit.
Probeer eens te lezen, mannekes. Wat jouw persoonlijke definitie is interesseert mij persoonlijk echt geen reet want wat ik ook aan probeer te doen: jouw definitie staat vast. En die mag je van mij houden, echt waar!. Ik vind de Paus een bewonderenswaardige man ondanks dat hij en de zijne mij en de mijnen ontelbare keren beledigd hebben. Dus probeer je reverse vivapsychologie maar op een andere user, jochie.
TS vraagt hier hoe hij erachter kan komen wat zijn geaardheid is. En dat zal hij gaandeweg zelf moeten ontdekken, zoiets verneem je niet van een random hetero Fokker_!
[..]
Sterke reactie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |